בספרד החמיאו לאצילי: "הכוכב הבלתי מעורער של מכבי ת"א"

עומר אצילי
עומר אצילי | טוויטר

לקראת המפגש מול ויאריאל בחמישי, הפרשנים בספרד שיבחו את אקס גראנדה: "נולד מחדש", באבין ספג ביקורת. דור פרץ עשוי לפתוח מול מכבי חיפה (ראשון, 21:00)

(גודל טקסט)
רק לפני עונה עומר אצילי הגשים חלום. אחרי הפריצה במדי בית"ר ירושלים, הקשר חתם בגרנאדה כחלק ממסע ההתחמשות של המועדון הצנוע. צירופו של אצילי לסגל של פאקו חמס, היה חלק מהרצון של המועדון הצנוע לבצע את קפיצת המדרגה, אך אחרי עונה מאכזבת הוא שב לישראל וחתם במכבי תל אביב. היום (שישי) בחרו בתקשורת בגראנדה לעקוב מקרוב אחרי מי שנחשב לאחת ההבטחות הגדולות של המועדון ב-2016, כחלק מההכנה לקראת המפגש מול ויאריאל ביום חמישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.




"אצילי נולד מחדש במכבי תל אביב, הוא קם מהאפר וחזר לחיים בדיוק כמו עוף החול", טענו והסבירו: "ההתעקשות של ג'ורדי קרויף לגביו, בשילוב עם חוזה ארוך טווח עד 2021, עשתה את ההבדל. מפתיחת העונה הוא כבש כבר שלושה שערים, כולל שער חסר תקדים במחזור האחרון ותוך תקופה קצרה הפך לכוכב של מכבי תל אביב".


בספרד המשיכו להחמיא: "הקשר בין הבן האגדי של יוהאן, לאחד היהלומים של הכדורגל הישראלי – השכיחו במהרה את הטראומה מספרד". כנראה שהפרשנים בספרד אינם מודעים לעובדה כי וידאר קיארטנסון הוא המבקיע הבכיר של סגנית האלופה הישראלית, עם 10 כיבושים בכל המסגרות. לעומת השבחים לאצילי, ז'אן סילבן באבין ספג ביקורת: "נראה שהמאבק שלו עם ספורטינג חיחון, עלה לו ביוקר. הוא הגיע בכושר בעייתי לישראל, בתקווה לשקם את המוניטין הפגוע".



מי זוכר את קיארטנסון? אצילי (אריאל שלום) 


בתוך כך, רשימת הפצועים של הצהובים מתקצרת. טל בן חיים, שלא התאמן מאז המשחק מול מכבי נתניה, ערך היום אימון בקצב איטי. הבלם לא מוכן לוותר על המפגש מול מכבי חיפה (ראשון, 21:00) והוא צפוי לערוך אימון מלא בשבת. קרויף עדיין לא החליט מי מבין הבלמים יפתחו לצדו של בן חיים מבין ייגור פליפינקה, איתן טיבי ובאבין או שרן ייני. מרבית מהשחקנים צפו ב-0:0 המאכזב של הצוללת הצהובה מול אספניול.


סטיב מקלארן וקרויף שוקלים להעניק לדור פרץ מקום בקישור האחורי כאשר גם האפשרות שחוסה רודריגס ימשיך נשקלת. בסגל קיימת תמימות דעים כי האקסים: גל אלברמן, עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי יגיעו למפגש מולם עם מוטיבציה מיוחדת. מי שייעדרו מהסגל בוודאות הם אלי דסה, דור מיכה, וארון שוינפלד כאשר האחרון צפוי לשוב לאימונים בשבוע הבא. 



הגיע עם כושר לקוי. באבין (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי