דורה: הרגשת פספוס. אבוקסיס: אני מאוד מאוכזב

שלומי דורה
שלומי דורה | מאור אלקסלסי

מאמני הפועל עכו ובני יהודה לא מרוצים מהנקודה שהשיגו קבוצותיהם בתיקו 1:1

(גודל טקסט)

הפועל עכו ובני יהודה נפגשו באצטדיון טוטו למשחק במסגרת המחזור החמישי שהסתיים בתיקו 1:1. דובב גבאי העלה את הכתומים ליתרון מוקדם (9), בן אז'ובל השווה (25).

מאמן עכו, שלומי דורה, מאוכזב: "יש לנו הרגשת פספוס. אפשר להודות על הנקודה שבה זכינו ולהתאכזב על השתיים שאיבדנו. הגענו למצבים במחצית השנייה והיא הייתה בשליטה שלנו. נאסוף עוד נקודות. היה מגיע לנו לנצח היום לאור היכולת".

דורה הוסיף: "אני יכול להגיד לשחקנים כל הכבוד על ההקרבה. שיחקנו מול יריבה מסוכנת, אומנם בתקופה פחות טובה, ובכל זאת. אין תחליף למוטיבציה, התלהבות והשקעה. זה היה חסר לנו בשבוע שעבר, היום לא".


אבוקסיס לא מאמין. מרסלו העניק מתנה ושוויון לעכו (מאור אלקסלסי)

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב מהמחצית השנייה ומהשער שפשוט נתנו להם במתנה. זה נראה ממש רע. יש תחושה שהתוצאות שהשגנו נגד זניט ומכבי חיפה העלו את הציפיות והכניסו אותנו קצת ללחץ. נכון, יש ירידה אצלנו ביכולת של שחקנים שפתחו טוב את העונה, ואני צריך לעבוד איתם בעניין המנטלי. יכול להיות שהפגרה הקודמת לא באה לנו טוב ואולי הפגרה הקרובה תעזור לנו קצת".

אבוקסיס המשיך: "לא יודע למה יש אצלנו לחץ. ננסה לעבוד על זה. פתחנו טוב את המשחק ובהמשך חזרנו ליכולת הלא טובה. נצטרך להשתפר. אנחנו רוצים שיצפו מאיתנו, בשביל זה אנחנו משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי