יובל נעים: מכבי תל אביב? זה משחק קל בשבילנו

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

מאמן אשקלון לאחר ה-0:3 על רעננה, חושב על המחזור הבא: "אין לנו את מסי וניימאר אבל יש לנו שחקני נשמה. גיא לוי: "ניראה אחרת"

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון התארחה בנתניה אצל הפועל רעננה וגברה עליה 0:3. מסתבר שחילופי המאמנים ברעננה, לא עזרו, לפחות בשלב הזה. רעננה עמוק בתחתית, אשקלון קיבלה הרבה אוויר לנשימה. 


מאמנה החדש של הפועל רעננה, גיא לוי, סיכם: "אני לא אנתח את הקבוצה בשידור. לגבי המשחק, איבדנו שני כדורים שאסור לנו לאבד וספגנו מהם שני שערים. כרגע אשקלון קבוצה יותר מאורגנת מאיתנו אבל אני בטוח שזה ישתנה". 




לוי הוסיף: "אני מאמין שעם החומר הקיים אפשר להיראות אחרת. אני מודע לזה שקבוצה שמפסידה ברצף נמצאת בהרגשה לא טובה. אני לא רוצה להגיד שאני מאוד אופטימי אבל אני גם לא מודאג. יש מה לעשות ובשביל זה הביאו אותי. כקבוצת תחתית, אנחנו צריכים להתחיל להבקיע ולצבור נקודות". 



גיא לוי. תבוסה במשחק הבכורה (אודי ציטיאט) 


מאמן המנצחים, יובל נעים, היה צבעוני כהרגלו: "פה במגרש בנתניה עוד לא קיבלנו גול. הולך לנו כאן. הצגנו יכולת פנטסטית. במחצית אמרתי לשחקנים מילים שאינן מופיעות במילון אבן שושן וזה עזר. זה היה מוקש גדול מבחינתינו ועברנו אותו נהדר". 


על היריבה הבאה, מכבי תל אביב, אמר נעים: "מבחינתינו מכבי תל אביב זה משחק קל. היא לא בליגה שלנו. נקווה שנקשה עליהם אבל אנחנו צריכים למצוא את הנקודות מול הקבוצות מהרמה שלנו. אנחנו לדעתי קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה. אין לנו את מסי וניימאר אבל יש לנו שחקנים עם נשמה". 



אורמוש. מרגיש חופשי יותר (אודי ציטיאט)


מירקו אורמוש שכבש שניים משלושת השערים אמר: "יש שוני מהשנה שעברה שבה שיחקתי יותר מאחור. העונה יש לי יותר מרחב משחק ואני חופשי יותר. היום בחצי הראשון, שיחקנו טוב מאוד. שיחקנו מהר. בחצי השני התחלנו את המשחק מחדש והתוצאות שרצינו הגיעו. בליגת העל כל משחק הוא קשה, כל משחק הוא שונה. אני שמח שעשינו זאת היום ובצורה טובה. שנה טובה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי