אוהדי אשדוד התפרעו, בן זקן יכריע בנוגע לעתידו של עטר

ראובן עטר
ראובן עטר | לירון מולדובן

אכזבה במועדון מהתבוסה 3:0 למכבי נתניה. המאמן: "יש לנו סף שבירה נמוך" וספג קריאות 'תתפטר' מהקהל. הספונסר יפגש עם ראשי הקבוצה ובמהלך השבוע תתקבל החלטה. רפואה כבר הוצע, יוסי מזרחי סירב. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
התבוסה 3:0 של מ.ס. אשדוד למכבי נתניה הערב (שבת) התקבלה באכזבה גדולה ואוהדי הקבוצה קראו למאמן ראובן עטר להתפטר מתפקידו לאחר המשחק. בקבוצה הדרומית יצרו קשר טלפוני עם הספונסר הראשי של המועדון, ג'קי בן זקן, שנמצא בחופשה מהכלא לרגל ראש השנה, וביקשו ממנו לבצע זעזוע ולהחליף את עטר. הלילה אמורה להתקיים פגישה מצומצמת בביתו של בן זקן. מאמן מכבי פתח תקווה בעבר, קובי רפואה, הוצע לקבוצה. יוסי מזרחי, המנהל המקצועי של האקדמיה, קיבל הצעה לתפוס את מקומו של עטר, אך המאמן הוותיק סירב.


"המחצית הראשונה הייתה טובה והגענו לשני מצבים טובים מאוד", הסביר ראובן עטר לאחר המשחק. "ספגנו שער בבעיטה הראשונה למסגרת למרות שפתחנו את החצי השני טוב. בהמשך שחקן הגנה עשה טעות ואסור שזה יקרה, אבל זה קרה. הוא בחור צעיר ויהיו לו עוד רגעים טובים. לאחר מכן עשיתי חילופים התקפיים במטרה לחזור למשחק ולצערי זה לא עזר".




משחק ההתקפה: "החלוצים לא היו במיטבם, אבל היו לנו הרבה דקות טובות. יצאנו למתפרצות ואחר כך עשיתי חילוף כי לא שלטנו במגרש. שוב, ספגנו את הבעיטה הראשונה למסגרת, סף השבירה שלנו נמוך, אבל יש לי קבוצה טובה למרות שיש לה רק נקודה אחת. אנחנו שווים יותר ואני מאמין שאנחנו נדע לתקן את זה. אני יכול להוציא את מ.ס אשדוד מהמצב שהיא נקלעה אליו. אנחנו שווים הרבה יותר עם הסגל הזה. אני מאמין שאנחנו נצבור עוד הרבה נקודות".


סלובודאן דראפיץ'
סיכם: "זה היה ניצחון סופר חשוב בגלל ההפסד למכבי תל אביב. אנחנו צריכים גם נקודות, לא רק יכולת. להישאר עם חמש בלבד זה לא כל כך בריא לקבוצה והיינו צריכים את הביטחון הזה. אני חושב ששיחקנו יוצא מן הכלל במחצית השנייה". פספסנו נקודות מול עכו, גם היום היה לנו מאוד קשה בחצי הראשון. יש לנו עכשיו מכבי פ"ת ואז בית"ר ירושלים וכל משחק הוא קשה מאוד. אחרי הסיבוב הראשון נדע יותר כי כדורגל זה בסופו של דבר משחק של נקודות. אנחנו מקבלים סופרלטיבים, אבל צריך לקחת גם נקודות. אם נהיה בפלייאוף העליון במחזור ה-14 אז אולי נכוון לשם".



סוד הקסם בשילוב עם שי ברדה: "בשבוע שעבר ניצחתי את מכבי תל אביב והוא הפסיד, היום קרה ההפך. מאוד חשוב שניצחנו וזה לא רלוונטי בכלל מי עמד עלה הקווים. אין אגו, אנחנו עובדים ביחד ושיתוף הפעולה פשוט מצוין וטוב".



סלובודאן דראפיץ. מפרגן לצוות האימון שלו (לירון מולדובן)


"הייתה לי מחצית ראשונה חלשה ואז בא שי ברדה בא ואמר לי שאני נצח את המשחק", חשף דיא סבע, שכבש צמד ובישל שער נוסף. "אני שמח שזה באמת קרה. ערן לוי חסר לנו, זה טבעי, הוא מאוד חשוב למכבי נתניה. הצוות המקצועי שם עליי הרבה אחריות ואני מרגיש שאני שחקן מאוד משמעותי פה. כמובן שאני חייב להחזיר להם על האמון".


נבחרת ישראל: "יספק אותי להבקיע גול גם מול מכבי פתח תקווה במשחק הבא. אני עובד קשה ושמח שהדברים מצליחים בינתיים. כמה שיותר שערים יותר טוב. השאיפות שלי הן להמשיך לעבוד חזק וקשה ולהשתפר כל הזמן. נבחרת ישראל? כל שחקן חולם להגיע. אם יזמינו אותי אני אלך. אני מסתכל כרגע רק על מכבי נתניה ואני רוצה להצעיד את הקבוצה קדימה".




 חולם להגיע לנבחרת ישראל. דיא סבע (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי