אוחנה: יש רצון להשקיע, בינואר נעשה חיזוק משמעותי

אלי אוחנה
אלי אוחנה | עדי אבישי

נציג בעלי בית"ר ברמז עבה: "הקהל מתנהג בצורה מופתית, אנחנו נעשה ניסיון להתחזק, השמיים הם הגבול". קליימן עלול לרדת לספסל מול קריית שמונה (20:30, ספורט1)

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תארח (הערב, 20:30 בספורטHD1) באצטדיון טדי את עירוני קריית שמונה למשחק שניצחון בו יציב אותה בראשות הטבלה. נציג הבעלים, אלי אוחנה, קיבל תיאבון ובמסר לאוהדים אמר: "אוהדים יקרים, לאור ההתנהגות המופתית של הקהל מתחילת העונה, הדחיפה המדהימה והאהבה ללא תנאי, הדבר מעורר רצון לתת ולהשקיע עוד יותר. בחלון ההעברות בינואר, יעשה המועדון את המאמצים הנדרשים כדי להשקיע בחיזוק משמעותי מפני שאתכם השמיים הם הגבול".


באופן מסורתי ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית ואימון מסכם לקראת ההתמודדות. מתברר שלצוות המקצועי יש התלבטות בנוגע לעמדת השוער וכי קיים סיכוי שהשוער הראשון, בוריס קליימן, יאבד את מקומו בהרכב לשוער המשנה סתיו שושן. נציג הבעלים אלי אוחנה והמאמן גילי לבנדה צפויים לקבל הערב החלטה סופית בנוגע לעמדת השוער.




כשנשאל  המאמן האם קליימן יפתח בשער ענה: "חכו למחר ותדעו את ההרכב". המגן אריק סאבו שהחלים ממחלה, קיים גם היום אימון מלא וצפוי לפתוח. איתי שכטר, שעלה כמחליף במשחק הקודם, ישוב להרכב על חשבונו של אנתוני וארן.


מסתמן כי גם צמד הבלמים טל כחילה ומיקי סירושטיין יפתחו במרכז ההגנה. כחילה ישחק עם מסיכה מיוחדת על פניו, במטרה להגן על אפו השבור. שון גולדברג יפתח בעמדת המגן השמאלי. מי שיעדרו הם אנטואן קונטה ומרסל הייסטר המורחקים.



שכטר ביציע. במשחק הקודם עלה מהספסל, ישוב ל-11 (עדי אבישי)


במסיבת העיתונאים אמר תחילה המאמן גיל לבנדה: "המשחק נגד הפועל חיפה היה מאכזב בגלל הדקה שספגנו את השוויון. כל הליגה צפופה בניגוד למשחקים בשנה שעברה שידעו את התוצאה מראש. ק"ש קבוצה מצויינת, ראינו ולמדנו וחשוב שלא נחזור על אותם טעויות, כל משחק לגופו".


על הגדרת תפקידו: "אני מאמן מתחילת השנה ופחות משנה לי ההגדרה. לצערי כל המאמנים בליגה הם סוג של זמניים כי נשפטים על פי תוצאות, אני מתרכז בעבודה. לא מרגשי קושי, עבדתי פה בשנה שעברה ואני מכיר את השחקנים, יש לי קשר טוב איתם. הם מקצוענים".


על הרחקת הייסטר: "מרסל טעה בסיום המשחק נגד הפועל חיפה אבל ככה זה, יש אמוציות אחרי משחקים. גם רונאלדו דחף שופט וגם זהבי זרק את סרט הקפטן. זה אומר שזידאן ואלישע לוי אשמים? טיפלנו בזה בתוך הקבוצה".



הייסטר לצד אדגר וגולדברג. גם רונאלדו טעה
הייסטר לצד אדגר וגולדברג. גם רונאלדו טעה (דני מרון)


על התקופה הרעה של קליימן: "בוריס מקצוען, נראה אם הוא יפתח. יש לו ביקורת עצמית ואני לא אוהב לדבר על שחקנים באופן ספציפי. היה לו משחק פחות טוב מול הפועל חיפה, אבל הוא יודע להרים את עצמו".


לצידו של לבנדה ישב אנתוני וארן שהוסיף: "כולנו מקצוענים ומתעסקים במה שיש על המגרש. גילי פה ואנחנו רוצים להתרכז בכדורגל. מקומי בהרכב? באתי לפה לא כחלוץ ראשון אז הכל בסדר ויש לי זמן. אני עובד באימונים. צריכים לנצח את קריית שמונה מחר, הם קבוצה טובה וקשה וצריכים להיות סבלניים".


חיים סילבס: "בכל מערכת בריאה יש שלד קבוע"
לאחר פתיחת עונה מאכזבת רשמה עירוני קריית שמונה שני ניצחונות בשני המשחקים האחרונים, וכעת רוצים במועדון להמשיך את הרצף – גם אם מדובר במשוכה גבוהה בדמות משחק חוץ מול בית"ר ירושלים. המאמן חיים סילבס והצוות שלו הביעו שביעות רצון מההרכב שפתח בניצחון האחרון על מכבי פתח תקווה ונראה כי אותו הרכב יפתח גם במשחק בירושלים.


בקריית שמונה מתלבטים עדיין בין המגן איאד אבו עביד שהגיע הקיץ ממכבי חיפה לבין אמיר נאסר שנכנס לפני שבועיים כמחליף ובשבוע שעבר פתח בהרכב ושוב הציג יכולת טובה. נראה כי נאסר ימשיך לקבל את הקרדיט מסילבס. המאמן עצמו דיבר לקראת המשחק ואמר: "אין ספק ששני ניצחונות ברציפות נתנו לנו הרבה ביטחון, כי בסופו של דבר כולם נמדדים לפי התוצאות. המשחק בטדי הוא אתגר לא פשוט, אולי מהקשים בליגה. אנחנו מנחילים העונה ד.נ.א לשחקנים שאפשר לנצח בכל משחק ובית"ר אכן בפורמה טובה, אבל אני מבטיח שגם להם יהיה קשה".


סילבס. ערוך ומוכן
סילבס. ערוך ומוכן (ערן לוף)


המאמן שוב התייחס לסגל הרחב ולדיבורים על שחקנים ממורמרים ואמר: "בכל מערכת בריאה יש שלד קבוע ואני מאמין בסגל שלנו שיש בו הרבה שחקנים עם פוטנציאל הרכב, אני לא חושב שצריך להתייחס לזה. אנחנו מקבלים את ההחלטה בהתאם להווה ולקבוצה שאנחנו משחקים מולה". נראה כי גם בסגל הקבוצה לא צפויים להיות שינויים גדולים, כאשר אחמד עאבד ואיסמעיל ריאן יחכו להזדמנויות שלהם על הספסל.


הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן (סתיו שושן), אריק סאבו (עופר ורטה), טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר (איאד אבו עביד), מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, דידייה ברוסו, אפונסו טיירה, עידו דוידוב, נייג'ל האסלבנק, שגיב יחזקאל, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי