דיווח בבולגריה: צסק"א סופיה מעוניינת בגיאורגי קוסטדינוב

גיאורגי קוסטדינוב
גיאורגי קוסטדינוב | ערן לוף

סוף לרומן בכרמל? מוליכת הטבלה סימנה את הקשר של גיא לוזון כמועמד הבכיר להצטרף לסגל כבר בינואר. הקבוצה בונה על התגמשות מצד מכבי חיפה לגבי שחרורו

(גודל טקסט)
האם הקדנציה של גיאורגי קוסטדינוב במכבי חיפה תסתיים מוקדם מהצפוי? על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת הבולגרית מסתמן שכן. במולדתו של הקשר טוענים כי מוליכת הטבלה בבולגריה מעוניינת בקשר הנבחרת, שהצטרף לירוקים הקיץ אחרי שחוזהו בלבסקי סופיה פג בקיץ האחרון.


קוסטדינוב עדיין לא הצליח להציג יכולת מרשימה תחת הקבוצה של גיא לוזון וכבש רק שער אחד, אולם במדי הנבחרת כבש בשני המפגשים האחרונים של בולגריה מול הולנד ושבדיה במוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה וזכה למחמאות רבות.




מאז שהגיע למכבי חיפה, קוסטדינוב רשם 249 דקות ופתח בחמשת המחזורים כאשר בכולם הוחלף. חוזהו בכרמל הוא לשנתיים ובתקשורת הבולגרית טוענים כי בצסק"א בונים על העובדה כי הירוקים יתגמשו עם המחיר שלו כאשר על פי הדיווח, אין סעיף יציאה בחוזהו של הקשר.


בצוות המקצועי של המוליכה הבולגרית לוחצים על ההנהלה להעמיק את הסגל, כחלק מהמאבק על התואר. אחד המהלכים החשובים בתוכניות של צסק"א סופיה היא לשדרג את מרכז המגרש. מכבי חיפה צברה העונה רק שבע נקודות, 46 אחוזים, והיא סיימה אמש ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול מכבי תל אביב. אם הבולגרי אכן יעזוב את הסגל של לוזון, מצבת הזרים תכלול רק ארבעה שחקנים: אליסון דוס סנטוס, ארנסט מאבוקה, קאיו וסטפנוס אתנסיאדיס.  



קוסטידנוב, חוזר לבולגריה? (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי