משרד התמ"ת אישר: האצטדיון בקריית שמונה כשיר לאירוח

שחקני קרית שמונה שמחים
שחקני קרית שמונה שמחים | דני מרון

במועדון הצפוני נושמים לרווחה: "מודים לעירייה". המנהלת עשויה לאשר את אירוח הפועל חיפה בבית. מחמאות לגוזלן ודוידוב

(גודל טקסט)

שביעות רצון בעירוני קרית שמונה לאחר ה-1:1 אמש (שני) באצטדיון "טדי" מול בית"ר ירושלים. במועדון סיפרו כי המשחק התחלק לשנים ומצד אחד הייתה אכזבה מהיכולת במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הקבוצה של חיים סילבס הייתה טובה יותר ואף הייתה יכולה לנצח את המשחק. "הוכחנו בטדי שאנחנו בדרך הנכונה. במחצית השנייה הראנו שאנחנו יכולים להתמודד העונה מול כל יריבה והמטרה להגיע לצמרת הגבוהה. מצד שני נצטרך להסתכל ולתקן את הטעויות מהמחצית הראשונה" אמרו במועדון.

במקביל, שמחה גדולה בקריית שמונה כאשר משרד התמ"ת אישר את המגרש המקומי. הממונה הארצי על בטיחות מתקני הספורט בישראל, שמוליק מזרחי, הגיע לאצטדיון וראה כי טופלו כל הליקויים ולכן נתן את אישורו. כעת ממתינים בקבוצה כי גם מנהלת הליגות תאשר את המגרש ואז  היא תשוב באופן סופי לקריית שמונה. בשלב זה לא ברור אם המשחק הקרוב מול הפועל חיפה ייערך כבר בקריית שמונה או בעכו והתשובה  תלויה באישור המנהלת. "אנחנו מודים לעיריית קריית שמונה שעשתה מאמצים רבים לטיפול בנושא", אמרו במועדון.

מי שזכה למחמאות הוא הקשר עידו דוידוב שמשבוע לשבוע הופך להיות שחקן משמעותי בפאזל של סילבס: "עידו קיבל הזדמנות ועד עכשיו לקח אותה בשתי ידיים" ציינו בקרית שמונה. על פי נתוני מנהלת הליגה דוידוב היה השחקן המשקיע ביותר על כר הדשא, כשרץ 65 ריצות במהירות גבוהה והמרחק הכולל שלו היה 13.4 קילומטרים. גם במהירות הממוצעת שעמדה על סך 6.6 קמ"ש אצל כל הקבוצה, המהירות של הקשר הייתה הגבוהה בקבוצה עם 8.6 קמ"ש.

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא החלוץ שובל גוזלן שכבש את השער הרביעי שלו בליגה. שאמר בסיום: "היה לנו משחק קשה מול יריבה מצוינת ובמגרש קשה אבל עשינו תוצאה מצוינת. אני חושב שבמחצית הראשונה בית"ר היו טובים ולא ניצלו את ההזדמנויות שלהם ובמחצית השנייה אנחנו היינו טובים יותר ויכולנו לנצח את המשחק. אנחנו קבוצה מתגבשת שמשתפרת משבוע לשבוע. כל הקבוצה עבדה מצוין והלוואי ונמשיך ככה".

מכבי חיפה: "קריית שמונה זה מועדון מצוין, מאוד נוח לי כאן וסילבס נותן לי ביטחון. אני כבר לא שייך למכבי חיפה ואין לי מה להתייחס אליהם. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד".

שובל גוזלן. מרגיש בבית בקרית שמונה (דני מרון)
שובל גוזלן. מרגיש בבית בקרית שמונה (דני מרון)

כמו במשחקים האחרונים גם הפעם נותרו הקשר עדן שמיר והחלוץ אחמד עאבד על הספסל ולא היו בשלושת החילופים של הצוות המקצועי. נראה כי אם השניים לא יקבלו הזדמנות ממשית בשבועות הקרובים, אז הם יבקשו לעזוב את הקבוצה בינואר. "עאבד פתח את העונה מצוין בתפקיד שלו ולאחר משחק אחד הורד לספסל וכעת מחכה להזדמנות שלו", אמרו בסביבתו של השחקן.

סילבס התייחס לכך ואמר: "יש לנו קבוצה דינמית, טובה, יש לנו הגנה נהדרת וסגל נהדר. שחקנים טובים מאוד שלא שיחקו היום. הדברים הולכים למקום טוב".

חיים סילבס מרוצה.
חיים סילבס מרוצה. "הולכים למקום טוב" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי