מימר מתלבט לגבי הרכב מכבי פתח תקווה מול מכבי נתניה

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

השחקנים מופתעים: "שרון הוא לא מאמן שמתרגל הרכבים לפני משחק". מימר ערך לשחקניו אסיפת וידאו, פסר טרם חזר להתאמן עם הקבוצה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה המשיכו היום (חמישי) בהכנות לקראת משחק הליגה החשוב ביום שני מול מכבי נתניה, בו ירצו לייצר לראשון העונה בליגה רצף של ניצחונות. המאמן שרון מימר עדיין לא סגור על ההרכב שיפתח במשחק כאשר גם הבוקר הוא החליף את גופיות ההרכב בין השחקנים.

עודד אלקיים ודניאל בוסי מתמודדים על עמדת המגן הימני, כאשר נראה שצמד הבלמים תומאס סיבוק ועומר דנינו ימשיכו לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה. בקישור, נראה שיובל שבתאי ורישאר סומא ייאבקו על גופיית ההרכב, כאשר סוטיריס ניניס עשוי לפתוח גם הוא, כאשר אפשרות נוספת היא שאחד החלוצים (גרגורי טאדה, שלומי ארבייטמן או לידור כהן) יפתחו גם הם. נראה שמקומם של מנור סולומון ויובל אבידור, בטוח בהרכב.

גם השחקנים עצמם, מנסים להתרגל לעובדה כי המאמן החדש לא מתרגל הרכבים: "לא נראה ששרון הוא מאלה שמתרגלים הרכב. אף אחד אצלו לא יודע אם הוא משחק, כנראה כדי שכולם יהיו מוכנים". מימר ערך לשחקניו אסיפת וידאו על משחק הניצחון מול בני סכנין והדגיש את הדברים שצריך לתקן וכמו כן עבר עם השחקנים על נושא העמידה במגרש.

נאור פסר, שמתאושש מהניתוח שעבר ברצועה הצידית, היה אמור לחזור לאימונים כבר השבוע, אך כרגע הוא עדיין עורך אימוני ריצה בצד ונראה שחזרתו תידחה למשחק הליגה מול מכבי חיפה, לאחר פגרת הנבחרות ומשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע. 

לא מתרגל הרכבים. מימר (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי