ההתאחדות לכדורגל הודיעה: קיבלנו את זהות החומר בדגימה של צדק

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

הפועל ב"ש נענתה לבקשת ההתאחדות לכדורגל והעבירה לה את הממצאים מהבדיקה של הבלם, שהושעה באופן זמני, כדי לבצע את הבדיקות הנדרשות לגבי השחקנים בנבחרות השונות. ב"ש וההתאחדות ימשיכו לשתף פעולה בנושא

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש הערב (חמישי, 20:00, ספורט1) את ויקטוריה פלזן ללא שיר צדק המושעה. היום הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי היא קיבלה את האישור המתחייב מהבלם והאלופה לגבי זהות החומר שנמצא בדגימת השתן של צדק, שנכלל בסגל נבחרת ישראל.

הפועל באר שבע נענתה לבקשת ההתאחדות לכדורגל לקבל את הממצאים במטרה לבצע את הבדיקות הנדרשות כדי להבטיח כי החומר האסור אינו נמצא בתוספים הניתנים לשחקנים במסגרת הנבחרות השונות. בנוסף, הודיעו בהתאחדות לכדורגל כי הם ימשיכו לשתף פעולה בעניין זה ולטובת הכדורגל הישראלי. בבאר שבע ובנבחרת ישראל ימתינו לתוצאת הבקבוקון השני, שיקבע מה יעלה בגורלו של צדק. 

כזכור, ביום שלישי כינסה האלופה מסיבת עיתונאים מפתיעה בהתראה של שעתיים בלבד ובישרה על כך כי הבלם חשוד בשימוש בחומר אסור. במהלך מסיבת העיתונאים אמרה ברקת ישבה לצדו של הבלם ואמרה תחילה: "זימנתי אתכם לכאן כדי לעדכן ולדווח. לפני מספר ימים קיבלתי מאופ"א הודעה שנמצא חשש שעדיין לא אומת, שנמצא תוסף מזון אסור בשתן של שיר צדק. לא מדובר בסם או במשהו דומה, אלא בחומר ברמה נמוכה – כך לפי הגדרות אופ"א עצמה, חומר שכנראה עלול להיות בתוספי מזון שגרתיים מאושרים".


עדיין מחכים. צדק (מאיר אבן חיים) 

צדק אמר דברים דומים והבהיר: "זה נפל עליי כרעם ביום בהיר. אני לא מאמין בקיצורי דרך ולא מדובר בנושא שקל עבורי לעיכול. קיבלנו את תוצאות המבחנה הראשונה ואנחנו ממתינים לתוצאות המבחנה השנייה. לא אשחק עד שדברים יתבהרו, אני מקווה שהכול יהיה בסדר והאמת שלי היא שכל תוספי המזון שאני משתמש בהם מאושרים על ידי הנבחרת והקבוצה. אני לא משתמש בתוספים בביתי ואני בטוח שגם למה שנמצא אצלי יש הסבר כלשהו, שאנחנו עדיין לא יודעים אותו. אני סומך על המועדון שיעזור לי וייתן לי את כל הכלים כדי לאשר את מה שאני אומר".

הבלם סיכם: "גם אם בדיקת המבחנה השנייה תהיה פחות טובה אני יכול להבטיח שהכול נעשה בתום לב ולא כדי להשיג יתרון. הבדיקה נעשתה לפני מאריבור ומדובר בתוסף שמשפר ביצועים – ולא היה שיפור בחודשיים האחרונים. אני רוצה להודות לאלונה ולכל אנשי המועדון והאוהדים שמאמינים בי ולרגע לא חשבתי שפקפקו בי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי