במכבי חיפה בטוחים: "ניצחון משכנע על מ.ס. אשדוד והביקורת תישכח"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | ערן לוף

לוזון יחליט על ההרכב רק מחר (ראשון, 20:00, ספורט4), דמארי עשוי לפנות מקום לקלאוס, גם ורמוט צפוי לפתוח. עטר ישמור על מערך שלושת הבלמים, אלקה ישתף פעולה עם מאוריסיו?

(גודל טקסט)
שבוע לא פשוט עבר על מכבי חיפה. הקבוצה אומנם לא הפסידה למכבי תל אביב אבל היכולת החלשה גרמה לזעם בקרב הקהל הירוק וגרמה לביקורת חריפה מכלי התקשורת. מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) תשחק הקבוצה בבית מול מועדון ספורט אשדוד ובמועדון מבינים כי רק ניצחון משכנע יגרום לשינוי זמני בדעת הקהל. "ניצחון משכנע על אשדוד והביקורת תישכח. השחקנים והצוות המקצועי מבינים את חשיבות המשחק", אמרו במועדון.




בדומה לקבוצות רבות בליגה גם מכבי חיפה תערוך את האימון המסכם רק מחר בשעות הבוקר ולאחריו יחליט המאמן גיא לוזון לגבי הסגל שיגיע למשחק ולגבי ההרכב שיפתח במשחק. כזכור, בשבוע שעבר נשארו בחוץ הקשרים רועי קהת וגילי ורמוט וגם החלוץ אופיר מזרחי. השלושה צפויים לחזור לסגל לקראת המשחק מחר ונראה כי ורמוט אף מועמד לפתוח בהרכב. גם מוחמד עוואד נותר מחוץ לסגל בשני המשחקים האחרונים ונראה כי הפעם יחזור לסגל וזה יהיה ככל הנראה על חשבונו של עומר דמארי, שפתח במפתיע במשחק האחרון אך שוב אכזב.


בכל מקרה לוזון יצטרך לבצע שני שינויים הן בעמדת המגן השמאלי כאשר רז מאיר צפוי לפתוח על חשבונו של עומרי בן הרוש וההתלבטות הגדולה היא מי יחליף את שלומי אזולאי, שנפצע וכאן המלחמה היא בין קהת לורמוט. החלוץ היווני סטפנאס אתנסיאדוס יחזור להרכב על חשבונו של דמארי. גם רמי גרשון צפוי לערוך בכורה בליגת העל ואם בקבוצה יחליטו לגבי זה אז הוא יפתח על חשבונות של דקל קינן. במידה וקינן יפתח את המשחק על הספסל אז גל אלברמן יפתח לראשונה כקפטן הקבוצה.



ישלם את המחיר. דמארי (ערן לוף)


עטר שוב מתכנן שינויים בהרכב אשדוד

באשדוד, ראובן עטר ינסה לצאת מהמשבר. במועדון השתיקו את הקולות שקראו לפיטורי המאמן ואפשרו לו להכין את הקבוצה בשקט. עטר קיים מספר שיחות עם השחקנים הבכירים לקראת המשחק ובאימונים הורגש כי הם מבינים את המצב של אשדוד. במקרה של הפסד נוסף ויכולת כמו במחזור הקודם מול מכבי נתניה, עלולה להתחולל סערה נוספת בעיר הנמל. עטר ועוזרו צדוק מלכה מתכוונים לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח לאחר הדחתם מההרכב של שחקנים מובילים כמו מאוריסיו קורדיירו, קרלו ברוצ'יץ', בן ביטון, משה אוחיון, בנצי מושל ודין דוד, שהאריך לאחרונה את חוזהו במועדון. הקבוצה תצא מחר לבית מלון בחיפה בו תשלים את הכנותיה למשחק.

באימונים נראו ויקטור גנב, גדי קינדה, ניר ברדע, דן ביטון, בלסינג אלקה וקורדיירו נלהבים, בתקווה לשוב עם נקודות מהכרמל. עטר לא תרגל באימון המסכם את ההרכב אבל מסתמן כי הוא יעלה עם שלושה בלמים כשקרלו ברוצ'יץ' יחליף את בן אל אדרי. מסתמן שמההרכב ייצא גם אדילסון באהיה. שחקן בקבוצה סיפר: "אי אפשר להמשיך להראות כך כי החץ מראה על ירידה לליגה הלאומית ביכולת שלנו. לא הולך להיות קל מול 24 אלף צופים שידחפו את קבוצתם הלחוצה לא פחות מאתנו. מאמינים כי מסמי עופר אשדוד תצא לפגרת הנבחרת ולדרך חדשה".


הרכבים משוערים: 
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון (דקל קינן), רז מאיר, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, גילי ורמוט (רועי קהת), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה וסטפנאס אתנסיאדיס.



מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול,  אביב סולומון, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, ניר ברדע, טום בן זקן, יובל יעקובוביץ' ( דן ביטון ), תום מונד, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי