ג'ורדי קרויף יעמוד שוב לדין: "נכח בחדר ההלבשה עד השריקה"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

במכבי ת"א ביכו את אובדן הנקודות ב-2:2 עם אשקלון: "הכתירו אותנו אבל זה דרך ארוכה", המאמן נכח בחדר ההלבשה וצפוי להיענש קיארטנסון נראה עצבני. דוידזאדה: "מאכזב אבל נלמד מזה ונלך קדימה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תיקו שכולו הפסד כך יצאו אמש (ראשון) שחקני מכבי תל אביב בפנים נפולות אחרי אובדן ה-0:2 באשקלון וסיום ב-2:2 עם החמצת פנדל של עומר אצילי בדקה ה-90. "זה ממש מרגיש כאילו הם הפסידו, בחדר ההלבשה זה נראה ככה", אמרו באשקלון בסיום.

השוער פרדראג ראיקוביץ', טינו סושיץ' והחלוץ וידאר קיארטנסון מיהרו לאוטובוס ולאחר מכן הצטרפו אליהם שאר אנשי הצוות והשחקנים בפנים נפולות. קיארטנסון נראה עצבני כשהוחלף ופלט מספר מילים. בסביבת האיסלנדי סיפרו על אכזבה מחוסר הסיוע ואין ספק שעוברת עליו תקופה פחות טובה.

המאמן ג'ורדי קרויף יעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שהשופט כתב בדו"ח שנכח בחדר ההלבשה עד לפתיחת המשחק למרות שהיה מורחק.

יכולת דלה הציגו בנוסף גם אופיר דוידזאדה,  איתן טיבי, ז'אן-סילבן באבין, חוסה רודריגס וגם כובש השער הראשון, ניק בלקמן שנעלם במחצית השנייה וכמעט ולא נגע בכדור. מספר אוהדים תהו מדוע לא שותף אלירן עטר.


ייני ואיינוגבה, לא הסתדרו בלי בן חיים (דני מרון)

"הכתירו אותנו אחרי שני משחקים נגד מכבי חיפה ו-ויאריאל אבל הדרך ארוכה. כל משחק משנה את התמונה", אמרו שחקנים במכבי תל אביב.

"החסרון של טל בן חיים הורגש היטב. מסתבר שהוא לא רק הכי חשוב בהגנה אלא מנהיג ההגנה ובלעדיו יש אי סדר בלבול ואיבוד כיוון. השוויון של אשקלון זה שערים שלא מתאימים לרמה של מכבי. הצוות יהיה חייב לעבוד על זה", אמרו עוד במועדון.

המגן השמאלי אופיר דוידזאדה התייחס ליכולת החלשה בסיום: "מאכזב לא לנצח משחק כזה. נתקן מה שצריך ונלך קדימה. אני אופטימי".


אצילי, יתרוממו בהמשך? (דני מרון)


ההפקרות בהגנה
: "נראה את הווידאו וננתח את המשחק, אני בטוח שנלמד מזה. מאכזב אחרי שאיבדנו ארבע נקודות אבל הפנים קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי