בן בסט נתן מוטיביציה: הביחד זו ההקרבה של כולנו

הפועל חיפה חוגגת את המקום הראשון
הפועל חיפה חוגגת את המקום הראשון | ערן לוף

החלוץ שנעדר מה-0:1 של הפועל חיפה בק"ש דיבר בחדר ההלבשה לפני חבריו. מחמאות לקלינגר ("בנה קבוצה נפלאה") ולממן: "מה עוד צריך לעשות כדי להיות בנבחרת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אושר גדול בהפועל חיפה לאחר ה-0:1 על עירוני קריית שמונה אמש (ראשון). בחיפה יוצאים לפגרת הנבחרת בתחושה כי הקבוצה נמצאת בכושר שיא והמשחק היה עוד הוכחה ליכולת של הקבוצה העונה.

"הקבוצה נבנתה נפלא והעבודה של ניר קלינגר במהלך השבוע היא יוצאת מן הכלל", אמרו במועדון. בחיפה גם הביעו שביעות רצון שהניצחון הושג ללא החלוץ עדן בן בסט שנפצע בשבוע שעבר מול הפועל באר שבע ולא הצליח להתאושש מכאבים בכתפו.

בן בסט הופתע לפני המשחק כאשר נדרש על ידי הבעלים יואב כץ לדבר בפני השחקנים. דקות לעלייה על כר הדשא צלצל כץ לאחד מאנשי המועדון וביקש שישמיע אותו בפני השחקנים ואז ביקש להעביר את רשות הדיבור לבן בסט ואמר לו: "הקרבת את עצמך למאמן הקבוצה השבוע. תגיד מה אתה מרגיש". בן בסט עצמו אמר: "בעיני העזרה אחד לשני הן במגרש והן מחוצה לו והביחד זאת ההקרבה של כולנו".

המסר כאמור עבר לשחקנים ופרט לעובדה שחנן ממן כבש שער ניצחון, חיפה לא ספגה והוכיחה כי גם משחק ההגנה שלה הוא מהטובים בליגה. אגב בקבוצה התייחסו בסיום לעובדה שממן לא זומן לנבחרת ואמרו: "מוזר שהוא לא בנבחרת. מה עוד הוא צריך לעשות כדי להיות שם".


יכולים לפנטז? אוהדי הפועל חיפה (ערן לוף)

שחקן נוסף שזכה למחמאות היה המגן שמואל שיימן שאמר: "הרגשתי ששלטנו במשחק. הם לא הגיעו להרבה מצבים במחצית הראשונה. שמרנו על האפס. זו רק ההתחלה והמטרה שלנו זה פלייאוף עליון".

החיזורים מהולנד בקיץ: "אני שמח איפה שאני ויש לנו גם קבוצה טובה. אנחנו יודעים לעמוד וחוטפים באזורים שצריכים כדורים וזה תורם לנו המון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי