ערן לוי: "ייקח עוד 20 שנה עד שיהיה עוד שחקן כמו סבע"

דיא סבע וערן לוי
דיא סבע וערן לוי | דני מרון

קפטן מכבי נתניה התמוגג מההופעה של הקשר, שכבש שלושער ב-0:4 מול מכבי פתח תקווה: "הזמן שלו להוביל את הנבחרת יגיע". סבע: "כיף לשתף פעולה עם ערן לוי". אוהדי נתניה קיללו את אלישע לוי

(גודל טקסט)

התקופה הנהדרת של מכבי נתניה נמשכה הערב (שני) עם 0:4 יקר מול מכבי פתח תקווה. היהלומים הנחילו לשרון מימר הפסד ראשון כמאמן המלאבסים והם עלו אל המקום השלישי עם 11 נקודות, בדיוק כמו מכבי תל אביב. דיא סבע הניח בצד את האכזבה מאי זימונו לנבחרת ישראל כבש שלושער, נהנה מבישול של ערן לוי, שקינח בתווך עם שער משלו. נתניה במקום השלישי עם 11 נקודות וניצחון בית ראשון בליגת העל מאז מרץ 2015, מכבי פתח תקווה עם הפסד חמישי העונה. אוהדי נתניה קיללו את אלישע לוי. 
 



בסיום סיפר דראפיץ': "יש לנו חבורה של שחקנים טובים וצנועים, שאוהבים לעבוד קשה ואני מאוד שמח בשבילם. אין יותר שמח ממני. קבוצות לא מסוגלות לסגור אותנו היטב במחצית השנייה, אנחנו לוחצים היטב. יש לנו עוד מה לשפר, אבל נורא כיף לעבוד עם שחקנים צעירים, רעבים וכישרוניים. אני גאה בהם. שי ברדה ניצח אותי היום, אני צריך להיכנס למחנה אימונים. ערן היה פצוע במשך עשרה ימים, הוא רצה לשחק היום. חיכינו עם החילוף שלו והוא כבש שער. סבע הוא שחקן מעולה, ידענו את זה בעונה הקודמת, הכול הולך סביבו וסביב ערן. הוא עבר תקופה קשה, עבר ניתוח בתחילת העונה אבל הוא עובד נורא קשה. אני מצפה מסבע להרבה יותר, הוא ילד נהדר. בית"ר ירושלים היא קבוצת צמרת, אני מכיר את טדי. כיף להיות באצטדיון הזה, נתכונן לזה". 


סבע המאושר הוסיף: "עשינו את העבודה, אנחנו משחקים כדורגל שמח ואנחנו רוצים לשמור על הנקודות. אני לא רוצה לדבר על הנבחרת, אני רוצה להמשיך בעונה שלנו במכבי נתניה. כיף שהוא חזר וכיף לשתף איתו פעולה. אני רוצה להבקיע, בגלל זה לא ויתרתי על הפנדל. בדרך כלל ערן בועט, אני שמח שהבקעתי". 



לוהט. סבע (דני מרון)


ערן לוי החמיא לחברו עם חיוך: "אם אני אגיד מה הקסם שלנו, מה יישאר לנו להמשך העונה? כיף לראות איך סבע מתבטא במגרש ומחוץ לו. אני בלוף בכדורגל, הצורה שהוא עובד בה מוכיחה את עצמה. ייקח עוד 20 שנה עד שיהיה שחקן כמו סבע, אני לא יודע להסביר איך הוא לא זומן לנבחרת. אני שמח שהוא איתנו, הזמן שלו יגיע בקמפיין כזה או אחר. הוא יהיה בראש הקמפיין, הוא התחיל היטב את העונה. תשעה שערים בשישה מחזורים, אנחנו איתו ונעזור לו. הוא עוזר לנו זה בטוח. המטרה שלי היא להמשיך ככה, לבשל. מכבי נתניה זה לא סבע ואני, אלא קבוצה". 

מימר ניסה להסביר את התבוסה: "תחושה לא נעימה. המשחק במחצית השנייה התפתח בצורה שונה ממה שרצינו. אנחנו צריכים לעבוד במגרש וגם בצד המנטלי. אסור לנו להתפרק, נעבוד קשה ונתן את זה. זו קבוצה טובה וברגע שאנחנו פתחנו את המשחק, השארנו להם הרבה שטחים והם הענישו. שני השערים הראשונים היו מתנות שחילקנו להם. אני לא הרגשתי אופוריה, באנו טוב למשחק. תוכנית המשחק שלנו עבדה רק מחצית אחת. אין לנו פגרה, יש לנו משחק גביע טוטו שהוקדם. נכין את עצמנו לקראת הפועל באר שבע. החוכמה היא להישאר ביחד ברגעים הרעים, נתקן את הליקויים ונהיה קבוצה טובה. נראה יותר טוב ממה שנראנו היום זה בטוח, הסגל יישאר בתצורה הזו עד ינואר". 


מחמאות מערן לוי. סבע (דני מרון) 


דוהרים. אוהדי נתניה (דני מרון) 


(דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי