שחקן במכבי חיפה: "הביקורות לא מוסיפות לביטחון שלנו"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ערן לוף

הירוקים מקווים שהפגרה תרגיע את הרוחות, לוזון ניסה לעודד את השחקנים. גלזר יהיה כשיר למכבי פ"ת. ביה"ד של ההתאחדות קנס את המועדון ה-5,000 שקל על כוס שתיה שהושלכה לכר הדשא מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

אווירה מוזרה הייתה אתמול (שני) באימון מכבי חיפה. הקבוצה ניצחה בשבת את מ.ס אשדוד (0:1), אבל חלק מהשחקנים נראו כאילו הם אחרי תיקו או הפסד. גם השחקנים מתקשים להתעלם מהאווירה סביב הקבוצה בשבועיים האחרונים בתקשורת ובקרב האוהדים שקראו בוז בדקות רבות במהלך המשחק.

"נכון שהיכולת לא הכי טובה אבל גם שאר הקבוצות בליגה לא הרבה יותר טובות ועיקר הביקורת עלינו. זה לא מוסיף לביטחון העצמי שלנו", אמר אחד השחקנים. בדומה לכל האימונים שמתקיימים יום אחרי המשחק גם הפעם המאמן גיא לוזון ישב בצד ולא לקח חלק באימון, אך מדי פעם ניסה לעודד את השחקנים.

מי שלא לקח חלק באימון הוא השוער עומרי גלזר שנפצע במהלך המשחק מול אשדוד ואף שוחרר אתמול מסגל נבחרת ישראל. גלזר צפוי להחסיר מספר אימונים, אך לא מדובר בפציעה קשה ובמועדון מעריכים שהשוער יהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקווה לאחר פגרת הנבחרות. השחקנים ארנסט מאבוקה, גיאורגי קוסטדינוב וניקיטה רוקאביצה יטוסו למשחקים של נבחרותיהם.

שחקני מכבי חיפה. הביקורת מורידה להם את הביטחון (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה. הביקורת מורידה להם את הביטחון (ערן לוף) 

הירוקים נקנסו הערב (שלישי) ב-5,000 שקלים בפועל על השלכת כוס שתייה לעבר המגרש במשחק החוץ מול מכבי תל אביב (0:0). בנוסף ספגו 7,500 על תנאי עד תום העונה. יעקב שחר גם ייאלץ להיפרד מעוד 1,000 בשל עבירה על תקנון ההתאחדות בנוגע לצבע החולצה של עומרי גלזר. השחקן עצמו לא נקנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי