שיר צדק: "המחשבות מפליגות לקצה, איך ממשיכים?"

שיר צדק
שיר צדק | דני מרון

בלם הפועל באר שבע סיפק התייחסות ראשונה מאז חשיפת התוצאות של הבקבוקון השני: "כל מה שעבדת בשבילו, השם שלך, המשכורת שלך, המשחק - ברגע אחד הכול יכול להסתיים. חשבתי שאני חסין להכול"

(גודל טקסט)
בהפועל באר שבע עדיין מתקשים לעכל את סערת שיר צדק. אמש נפתח הבקבוקון השני, שקבע כי האוקטופמין נמצא גם בבדיקה השנייה של הבלם. היום (שלישי) בחר צדק לפרסם פוסט ראשון מאז חשיפת התוצאות של הבקבוקון השני: "אתה לא נמצא כאן לבד. בוםםם. כל מה שבנית, כל מה שעבדת בשבילו, השם שלך, המשכורת שלך, המשחק, אפילו סתם אימון, החיים השלך. ברגע הכל יכול להסתיים. אמת או שקר, זכאי או אשם, תמימות לב או זדון. לא באמת שואלים אותך. לא שואלים אותך כי מאמינים לך ובך". 



 




הבלם פתח את הלב וסיפר על התחושות שלו בימים האחרונים: "הימים האלה העבירו בי כל הרבה תחושות אחרי שחשבתי שאני כבר חסין להכול. אבל לא לזה. המחשבות מפליגות לקצה. מה עושים? איך ממשיכים? ברגע שאתה מוקף באהבה ודאגה אתה מקבל פרופורציה. משפחה ,חברים, קולגות, אוהדים שלנו ואפילו של קבוצות יריבות. שמתם הכל בצד וחיבקתם, כל אחד בדרכו". 




צדק סיכם: "אתם וה-אמת נותנים לי כוח להמשיך גם שהדברים ההזויים ביותר. גם שלא מוצאים איך זה מסתדר ולאן זה הולך ומתקדם. ולך מלך מלכי המלכים. תודה. תודה על הנסיון הכי חזק עד כה. תודה שהרמת אותי עוד כמה שלבים באמונה ובביטחון. תודה שהארת והראת לי מה אנשים חושבים עליי. תודה שאני אדום ואלו האנשים שעוזרים לי ומגבים אותי. ותודה שהזכרת לי שכל מה שיש לי זה ממך". כזכור, צדק לא שיחק ב-3:1 של האלופה מול ויקטוריה פלזן בשלב הבתים של הליגה האירופית והוא ימתין להחלטה בנוגע לעונשו.  


פתח את הלב. צדק (מאיר אבן חיים) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי