אנחת רווחה בסכנין: שלומי אזולאי לא סובל ממתיחה

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

החלוץ שלא סיים את המשחק מול בית"ר ירושלים הדאיג את הקבוצה הצפונית, אך לבסוף נשללה פציעה שלו והוא חזר לאימונים. הצעה משופרת לג'יבה הברזילאי שעשוי לנחות בישראל עד סוף השבוע

(גודל טקסט)

גם יומיים אחרי המשחק בסכנין עדיין מדברים בקבוצה המקומית על הניצחון הגדול נגד בית"ר ירושלים, ומקווים כי היכולת של בחלק גדול מהמשחק תישמר גם לשאר העונה.

"פליקס נעים אמר לנו ללחוץ את בית"ר ועשינו זאת בצורה מצוינת ברוב שלבי המשחק", אמרו הבוקר במועדון. גם המאמן עצמו החמיא לשחקנים, בעיקר על המחצית השנייה, ועל כך שהשחקנים ידעו להתארגן על פי המערך שהציב.

הקבוצה תצא היום לאחר האימון לחופשה עד יום ראשון, אז מקווים בקבוצה שכל הפצועים של התקופה האחרונה יחזרו לאימונים מלאים פרט לג'אבר עטאא שעדיין סובל מכאבים בברכו. במהלך המשחק מול בית"ר ביקש החלוץ שלומי אזולאי לצאת בגלל פציעה ובמועדון חששו כי מדובר במתיחה, אך השחקן חזר להתאמן וכשיר לחלוטין.

אזולאי. כשיר לחלוטין
אזולאי. כשיר לחלוטין (עדי אבישי)

מצבו הבריאותי של הקשר הילאל מוסא שנכנס כמחליף והוחלף אחרי שלוש דקות לא ברור. מוסא סובל מכאבים חזקים בבטנו ויעבור סדרת בדיקות נוספות כדי לברר לגבי מצבו. בקבוצה עדיין מביעים רצון להתחזק בשחקן זר עוד לפני מועד ההעברות בחודש ינואר, ואחת השמות שעלה על הפרק הוא הברזילאי ג'יבה. כפי שפורסם אתמול בספורט1, בסכנין הציעו לשחקן הצעה משופרת וכעת ממתינים לתשובתו. במידה והוא יסכים להגיע לארץ זה יקרה עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי