אייל סגל: אני חוטא לפעמים בהשוואות ללסטר ולקריית שמונה

אייל סגל
אייל סגל | אודי ציטיאט

סבע? "שחקן שלנו לשלוש שנים". דראפיץ' וברדה? "לא יעזבו מקום אופטימלי". ערן לוי? "נטו רגש". בעלי הלהיט של הליגה חושף בשיחה פתוחה את התכניות, המדיניות והחלומות, ומנסה לנבא לאן תגיע מכבי נתניה

(גודל טקסט)

 אייל סגל משתדל שלא להסתכל על הטבלה. "המקום השני אופטי", הוא אומר בביטול, אבל מודה: "לא חשבתי בתחילת העונה שנתחבר כבר במחזורים הראשונים. אני אולי אפתיע אותך בנתון שפחות מסתכלים עליו כי אין בו קילומטרים ואין בו מסירות. במשחקים האחרונים משחקים בהרכב שישה שחקנים שלא פתחו נגד הפועל באר שבע. במשחק נגד אשדוד, פתחו בסך הכל חמישה שחקנים שפתחו במחזור הראשון ולא בגלל רוטציה, אלא בגלל נסיבות מקצועיות ופציעות. אף אחד לא מרגיש בזה. נגד מכבי פתח תקווה נפצע מעוז ההגנה בדקה ה-31 והחליף אותו דודי תירם. לא רק שמשחק ההגנה לא נפגע, יש אומרים שאפילו בחלק מהדקות הוא שודרג. זה היופי במכבי נתניה העונה".

בוא נגיד בזהירות שיש תחושה שבליגה יש יותר אפשרויות העונה.
"כולם חושבים את מה שאתה חושב. כל קבוצה יכולה העונה לנצח כל קבוצה, מה שיהפוך את הליגה למעניינת ויחזיר קהל למגרשים. בכנות, אני מקווה ששתי הקבוצות עם הנקודה הבודדת בתחתית יצברו נקודות כדי שבאמת יהיה עניין בכל המשחקים. אין ספק שצפויות עוד הרבה הפתעות העונה. אני מקווה שמכבי נתניה תמשיך להיות שם שידברו עליו".

מדברים על מכבי נתניה. היא משחקת כדורגל אחר, היא הלהיט של הליגה. דיא סבע הקפיץ את המדינה על אלישע לוי, ערן לוי חוזר להיות קונצנזוס, ועלי מוחמד ואביב אברהם וצמד המאמנים. נתניה מרגשת והבעלים שלה – אוהד שירד מהיציע כדי להציל את אהובתו מאבדון – עדיין מנסה להבין איך הוא מרגיש כלפי זה. בראיון חגיגי הוא מדבר על אהדה, ביזנס, כדורגל והחיבור שביניהם. על חלומות ופחדים, על תקשורת ורשתות חברתיות, על פרלמן, פרגוסון וערן לוי ועל העתיד של מכבי נתניה.

נלך אחורה. היו ביקורות על בניית הסגל ועל קבלת ההחלטות. מה הייתה התכנית בקיץ?
"לא חוויתי מאמנים אחרים, אבל אם אני משווה את סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לעולם העסקים, מדובר במקצוענים. הם ידעו מהרגע הראשון מה הם רוצים. כשישבנו וניתחנו מה משאירים, באילו עמדות מחפשים ומה התקציב שמפנים לזה, הם היו מאוד חדים. לא היו להם פתרונות לכל עמדה, אבל היו להם שחקנים מהשוק הישראלי בעדיפות ובשלב הראשון זה מה שניסינו להביא. בשלב השני, עברנו לגזרת הזרים".


דראפיץ" וברדה. ידעו מראש מה הם רוצים (דני מרון)

הקבוצה החתימה ישראלי בכיר אחד – דני עמוס – ובסך הכל שני שחקנים עם ניסיון בליגת העל.
"זה נכון. בסופו של תהליך, יש לדעתי שני דברים חשובים משמות וממספרים. הראשון זה הצוות המקצועי. ברגע שאתה מצליח עם הצוות, יש לך יתרון בכל העמדות האחרות. הדבר השני זה חדר ההלבשה. בבניית הסגל כל הזמן חשבנו על חדר ההלבשה. גם אופציות של שחקנים ישראלים אחרים שעמדו בפנינו ירדו מהפרק רק בגלל חדר ההלבשה. אני מקווה שגם במחזור ה-33, נגד עין הרע, או 36 אוכל להגיד דברים דומים".


כל הקיץ אמרו לך "גלאקטיקוס של ליגה לאומית" גם התוצאות במשחקי ההכנה לא היו טובות. לא דאגתם?

"ברגע שאתה נותן לאנשים להוביל מבחינה מקצועית לפי הדרך שלהם, אתה חייב לבנות את העסק צעד אחרי צעד. בין השאר, הצעד הראשון היה לצרף את כל אותם שחקנים שכל הצוות בחר והחליט שהם הסגל שמתאים למועדון ולראות איך הם מתחברים. נסענו למחנה האימונים ועל זה עבדנו. שם ראינו שיש בעיה בעמדת הבלם וביצענו החלטה לבצע שינוי זר. שם הבנו שחייבים בכל מקרה חלוץ מוכח עם קבלות ואלו שתי הבעיות המרכזיות בקבוצה. פתרנו את הבעיות לא עם ישראלים בכירים אלא עם זרים בכירים. מבחינת מכבי נתניה, הויבך וקייטה הם זרים בכירים ששדרגו את הקבוצה משמעותית".


ישראלים בכירים רצו להגיע למכבי נתניה?

"כן, ולקבל פחות מהסכומים שהם מקבלים בקבוצות אחרות. עדיין, מכבי נתניה חייבת לשמור על איזון בין שחקנים צעירים שגדלו במועדון, שזה חלק מה-DNA שלנו ומשנה לשנה אני מקווה שיהיו יותר שחקנים כאלו בסגל ובהרכב, לבין שחקנים שאנחנו מוצאים בליגות נמוכות לבין שחקנים ישראלים בכירים יותר שמתאימים וכמובן זרים שצריכים להיות הערך המוסף של הסגל וההרכב".

אלמוג כהן. אצל סגל שחקנים יעברו מנתניה רק לאירופה ולא לגדולות (Getty)

חיפשתם שחקנים שיכניסו בעתיד כסף למועדון? נתניה אחרי דניאל יאמר חיה במשך שנים על שחקנים שהיא גידלה כמו דגני, מוגרבי, אלמוג כהן, עזרא, בן הרוש, ימפולסקי.
"בניגוד לתקופה ההיא, תקציב מכבי נתניה מאוזן מכספי הפרטי ולא מכספי מכירות. נכון שבשרשרת המזון של נתניה, ברור לי לחלוטין ששחקנים מסוימים לא ישחקו בקבוצה לעד. אנחנו עושים את כל המאמצים ששחקנים כאלה יעברו מנתניה רק לליגות בכירות באירופה. בסיטואציה הזו ברור שהמועדון ייהנה מדיבידנדים שיאפשרו לו להתנהל אחרת גם בתחומים אחרים, אבל זה לא חלק מתפיסת העולם. לא מדברים על 'שחקן ששווה השקעה'. אני מאוד מקווה שלא אקבל בשום מצב הצעה שאי אפשר לסרב לה מקבוצה ישראלית על שחקן של המועדון. הלוואי כאוהד ששום שחקן במכבי נתניה לא ישחק במועדון ישראלי אחר. לשם אני מייחל ואעשה את כל המאמצים שזה אכן יקרה".


אמרת כמה פעמים שלא רצית להיות בעלים. הצלת את המועדון ולקחת אותו לליגת העל. אתה ממשיך לראות את עצמך בפרונט כבעלים לעוד הרבה זמן?
"שאלה לא פשוטה עם תשובה בעייתית. כל תשובה שאתן ממלכדת אותי. הייתי שמח אם מכבי נתניה תיראה כמו שאני כאוהד רוצה שהיא תיראה. היום הפתרון היחידי שעומד על הפרק זה שאני אעמוד בראש המועדון. אם בעתיד יהיה פתרון טוב ממני, אני אעזור לו להתממש. זה לא חלום חיי".


לא חלום חייך? אתה מגשים חלום של כל אוהד.

"זה גם החלום שלי כאוהד, אבל בחלום שלי, לא אני שם. לא נוח לי. מאוד לא נוח לי להיות ממלכתי במקומות מסוימים. לא נוח לי בחלק מהמקרים לסתום את הפה כשאני יודע שאני לא צריך לסתום את הפה. לא נוח לי שאני צריך לעמוד בחזית מול החברים הכי טובים שלי בלא מעט מקרים".


תן דוגמה.

"הדוגמה הכי טובה היא שאני היום עומד כחומה בצורה ומרחיק מהמועדון הרבה מאוד אנשים שרוצים להתקרב אליו כי אני משוכנע שקרבתם לא תעשה טוב".


סגל: "אני עומד כחומה בצורה מול כל מיני אנשים שאני בטוח שקרבתם לא תעשה טוב למועדון" (דני מרון)

משקיעים? ספונסרים? אוהדים?
"אנשים מכל הכיוונים. אני רוצה להוביל דרך מסוימת שתגרום לשחקנים הכי טובים בארץ להגיע למכבי נתניה מכל מקום, שזה יהיה החלום שלהם. לכן אני חייב להציג דרך התנהלות אחרת. בשביל הדרך האחרת, אני לא מאפשר לאנשים להתקרב למועדון, אפילו לאמצעי התקשורת. בלא מעט מקרים אני מופיע ומתראיין כדי שלא יתראיינו כאלה שלא צריכים ואחרים יעשו בזה שימוש".

מה אתה מקריב בעובדה שאתה אוהד שהוא בעלים?
"חרגתי בשלב הראשון מהתקציב שהגדרתי לעצמי עם החתמת שני הזרים. זה משהו שאני לא רגיל במנהל התקין. נכון שהשאלת 10 השחקנים בשלב הבא של ההכנה תרמה לאיזון של התקציב, אבל בלי לדעת שנצליח להשאיל את כולם, חרגתי כי ידעתי שמכבי נתניה צריכה לעשות צעד אחד קדימה. בחרתי לעשות את זה כאוהד ולא כאיש עסקים".

איך אתה מסתכל על בעלים שמתערבים בבחירת הרכבים, על מעמד המאמן בארץ? דווקא מאוהד יכולת לצפות שיהיה הכי מעורב ומתערב, אבל ניתקת את עצמך מהחלטות מקצועיות.
"אני משוכנע שמאמנים ומנהלים מתאימים את עצמם אחד לשני, ולהפך. זה קורה במקומות שכולם חושבים שמתאים זה יקרה. מה שמתאים לקבוצה אחת, לא מתאים לקבוצה אחרת. אני כאוהד יודע שאני יכול להריץ שחקן מסוים, מה שעלול לגרום לי לבעיה אתו במו"מ ובהתנהלות מול המאמנים ולכן הרחקתי את עצמי מחדר ההלבשה ומהמשאים ומתנים כי בסופו של תהליך אני אוהד ולא רוצה שזה ישפיע".


אז יש מאמנים, יש מנכ"ל ואתה?

"אני דואג שיהיה להם גיבוי כלכלי ודרך ורואה שהם הולכים בה ולא סוטים לצדדים. אני לא מתערב בשוטף".

החתמת במכבי נתניה שחקן שלא רצית?
"לא יכול להיות מצב כזה. אין מצב שאחתים מישהו שאני לא רוצה. פה יש לי את הזכות ואת החובה להתערב. לכן אמרתי שלא אגיד מי כן, אבל אגיד מי לא".


"ערן לוי קיבל החלטה להתנהל בצורה שונה 7-8 שנים מאוחר מדי" (דני מרון)


טים הויבך ואלחסן קייטה הגיעו בשלב מאוחר של ההכנות ונראים כרגע כמו בינגו. איך הגעתם אליהם?

"ככל שנמתין יותר זמן, כך יש סיכוי למצוא שחקנים טובים יותר במחיר סביר יותר. זו עובדה".

גישה ג'ורדי קרויפית לחיים.
"נכון. אם 95 אחוז מהסגל סגור, נותרו לך עמדה או שתיים ואתה מסוגל לשחק פוקר ולהמתין לזמן פציעות, יש סיכוי שזה יהיה בינגו, אבל באותה מידה זה יכול להיות כישלון שאין לך סיכוי לתקן. היינו בטוחים לפני תחילת האימונים שנילסן הוא בול פגיעה, אבל ברגע שהבנו שלא, חיפשנו. עלה השם של טים ועשינו הכל כדי להחתים אותו. לגבי קייטה, הוא היה אחד ממספר זרים ברמה פלוס מינוס דומה. באותה מידה, אם אחד אחר היה ממצמץ קודם, יכול להיות שהיינו עם שחקן זר אחר כי עקבנו אחרי כמה במקביל. קייטה היה המועמד המועדף עליי ועל הצוות".

בוא נדבר על ערן לוי. הייתה דילמה האם הוא צריך להישאר?
"לא. הדילמה הייתה לפני שנה. הוא הוכיח את עצמו והרוויח את ההחתמה שלו ביושר בהתנהלות שלו גם על המגרש ובעיקר מחוץ למגרש. בכל מקום שהוא נמצא, הוא הרוויח את החוזה. הוא יודע את זה ואמרתי לו את זה".


תסביר את התופעה. החיבור הוא מעבר לשחקן רגיל ומצד שני הוא עומד תחת לחצים אדירים מהתקשורת ומהקהל וזה עובד. הוא הפנים של המועדון.

"ערן לוי קיבל החלטה להתנהל בדרך שונה 7-8 שנים מאוחר מדי ומכבי נתניה מרוויחה מזה בגדול. משנה לשנה הוא משדרג את ההתנהלות שלו וכל מי שנמצא בסביבתו מרוויח בגדול. הוא דמות חיובית. ערן לוי הוא אדם עם אינטליגנציה רגשית ברמות הכי גבוהות. הוא נטו רגש ואתה רואה את זה גם מול שחקנים זרים וגם מול שחקנים שמגיעים מהנוער. הוא מסוגל לראות שחקן עם נעל קרועה ולקנות לו נעליים בלי קשר למצב הכלכלי של אותו שחקן. הוא קונה מנויים ומחלק אותם לכאלה שידם אינה משגת. הוא לא בא בשום דרישה חריגה בהתאם למעמדו ולא מנהל מו"מ כל שבוע. מו"מ אתו זה כמו לחיצת יד בבורסת היהלומים".

ועדיין כל שבוע מדברים על המשקל שלו ושואלים האם מקומו בליגת העל, האם הוא מסוגל לסחוב 90 דקות ואם הוא יכול לסחוב קבוצה.
"קח את המשחק השבוע. היה קונצנזוס של המון אכזבות – כולל של ערן לוי עצמו – על אירועים שקרו במחצית הראשונה. אבל זה לא שינה שבשתי הברקות שלו הובקעו שני השערים הראשונים. מסירה גאונית לדיא סבע ואז השתלטות על כדור, מעבר של בלם וקשר והבקעת שער פנטסטי. דקה קודם המאמן רצה להחליף אותו והוא לא עשה את זה רק בגלל הפציעה של המגן הימני. ערן היה מכבד ומקבל את ההחלטה כי הוא יודע היום איך העסק עובד והוא תורם לעסק. הוא מבין שגם אם זה לא נראה לו, איך שהוא יגיב לקבלת ההחלטות ישפיע על ההמשך. עם כל הכעס של שחקן שמחליפים אותו, הוא מקבל היום הכל בהבנה".


מהצד הוא נראה לפעמים צועק, מתעמת, מנופף בידיים ואז אתה מדבר על הנשמה הטהורה שעוזרת לילדים ולעניים. יש פה פער מסוים בין איך שהסביבה תופסת את ערן לוי לבין ערן לוי כמו שאתה מציג אותו.

"הסביבה לא מכירה אותו. גם אני כאוהד לא הבנתי מהיציע את ההחתמה של ערן לוי לפני ארבע שנים. היום – ואמרתי את זה לערן בתחילת העונה – אורך החוזה שלו תלוי בו. ככל שההתנהלות שלו, בעיקר מחוץ למגרש, תהיה נכונה למועדון הוא יישאר במכבי נתניה וזה לא עומד על הפרק. לא היה לנו שום ספק שנחתים אותו העונה".


סבע. פתיחת העונה תגרום לסגל לשבת עם שחקנים כבר במהלך העונה ולא בסופה (דני מרון)

דיא סבע לוהט, והבוררות ממשיכה להתנהל. מה מצבו?
"הוא שחקן של מכבי נתניה לשלוש העונות הבאות. זה נתון. הבורר יחליט מה מחיר כרטיסו בלי להתבסס על מה שאנחנו רואים העונה או מה שראינו בעונה שעברה. כתב הבוררות קובע קטגורית שהתאריך הקובע להגדרת ערכו של סבע הוא שלב חזרתו מפציעה – אוגוסט 2016. את המחיר שהוא יקבע, אנחנו אמורים לשלם".


כשמסתכלים על סבע, אביב אברהם, עלי מוחמד ועל נתניה באופן כללי, אתה חושש שבינואר יפרקו לך את הקבוצה עם הצעות מקבוצות אחרות? זה קרה למכבי פ"ת בעונה שעברה למשל.

"מכבי פ"ת קיבלה החלטה אסטרטגית למכור שחקנים. אין שחקן אחד שהם רצו להשאיר ולא נשאר. מכבי נתניה רוצה להשאיר את כל הסגל. מבחינה חוזית, אנחנו צריכים לפתור בעיה אחת עם שחקן אחד (סעיף השחרור הנמוך של עלי מוחמד – ע.מ) ואם נפתור את הבעיה, המנדט שלנו. בתפיסת העולם, אנחנו רוצים לשמור על כל השחקנים".


אתה לא חושב שאתה צריך להתחיל לשבת עם שחקנים ומאמן על הארכת חוזים כבר עכשיו?

"אין ספק שפתיחת העונה של הקבוצה בכלל ושל מספר שחקנים בפרט תגרום לנו לשבת עם חלקם במהלך העונה ולא לחכות לסופה. בכל מקרה, מכבי נתניה לא אמורה לשבת עם שום שחקן כדי להבטיח את הישארותו כי נכון להיום האופציה של כל השחקנים נמצאת בידי המועדון".

לדראפיץ' ולברדה אין חוזה לעונה הבאה. הם מבוקשים.
"הם חוו מועדונים נוספים במדינת ישראל והם חווים את מכבי נתניה. אני חושב שהחיבור בין מכבי נתניה לשניים הוא WIN WIN ושני הצדדים לא ירצו להיפרד במהרה. הם מקבלים מועדון שהוא חממה מקצועית עם מתקן האימונים הטוב בארץ. קבוצה עם עבר ועתיד שמגדלת נכון להיום דור המשך ברמות הגבוהות ביותר. הם שותפים פעילים לכל התהליכים המקצועיים במועדון, מקבלים חופש פעולה שלא יקבלו בשום מועדון אחר וזוכים לפרגון מהיציע גם בימים פחות טובים שבטח ובטח הם לא יקבל בשום מועדון אחר. כשאתה לוקח את כל הדברים האלה יחד ומחבר אותם, מבחינת מאמנים, זה מקום אופטימלי. לא נראה לי שהם יוותרו על מקום אופטימלי".

שמעתי אותך אומר בקיץ שלא תפטר את דראפיץ' בשום מצב. כמה שנים אתה רואה אותם במכבי נתניה?
"החיים דינמיים, אבל אם זה היה תלוי בי… אני גדלתי בתקופה ששמוליק פרלמן היה אינסוף שנים במכבי נתניה בכמה קדנציות. אני לא רואה סיבה שזה לא יקרה גם עכשיו".

אז במקום כל כך קפריזי כמו הכדורגל הישראלי, דראפיץ' יכול להיות פרגוסון של נתניה?
"הלוואי שכן".


שואל שוב, כמה שנים אתה תמשיך?

"אני במכבי נתניה כי נכון לאייל האוהד, אייל הבעלים הוא הדבר הנכון ביותר למועדון. כל עוד זה יהיה ככה, אייל האוהד יגרום לאייל הבעלים להישאר. אבל מחרתיים הקהל יכול להתהפך עליי ואני פה כחלק מהאוהדים. יש לי עקרונות שאני מתכוון לעמוד עליהם, אבל אם לא אהיה רצוי, לא אשאר במכבי נתניה. יש גם היבטים כלכליים. אני מקווה שיהיה מספיק קהל ביציעים ועיריית נתניה תמשיך בשלה, שאנשי העסקים המקומיים יירתמו לעזור. אם כל הצדדים יילכו יד ביד, נוכל להגיע רחוק".

אתה מפחד מפתיחת העונה? ההצלחה מוקדמת מדי?
"מאוד. אמרתי לאחד האוהדים – מיליטנט לשעבר שהפך לחבר לעט – שרגעי האושר של אוהד קצרים כי נולדנו לסבול. יש לנו עכשיו שבועיים ליהנות".

בעצם אוהד מכבי נתניה שנולד מהאייטיז קדימה אולי רואה היום את הכדורגל הכי טוב שראה מהקבוצה בחייו.
"עד ההכנות לעונה הייתי משוכנע שעונת 2011/12 הייתה עונה עם הכדורגל הכי יפה שהיה בנתניה ב-25 שנה האחרונות. אני חושב שהעונה הזאת מתחרה עמה ולא רק נותנת לה פייט, יותר מזה".

אתה פעיל ברשתות החברתיות, עונה לאוהדים, כותב פוסטים. לא ניתקת את עצמך מהקהל. זה לא שואב ממך יותר מדי? למה אתה צריך את זה – לענות לאוהדים בקבוצת פייסבוק?
"זה שואב ממני המון. אני תופס את עצמי לא מעט ומשתדל לא להיות יום יום בפייסבוק. אין ספק שהכוח שיש היום לרשתות החברתיות הוא בלתי חליפי. זו הדרך היחידה שלי להעביר מסרים בצורה חדה וישירה".


סגל. "איבדתי את הפרטיות. יש רגעי אושר ועדנה אבל הם בודדים (אתר רשמי מכבי נתניה)

מה הבעלות לקחה ממך? מה אתה מפסיד מזה?
"איבדתי את הפרטיות. יש רגעי אושר ועדנה, אבל הם בודדים ומשאבי הפרטיות שהיו חשובים לי ולמשפחתי לא איתנו יותר. אני יודע לשים גבולות, אבל ברגע שבחרתי להיות אוזן קשבת לכל מי שפונה עליי, זה שואב אותי בשעות חריגות".


בחלומות הוורודים שלך, איפה אתה רואה את הקבוצה הזאת נמצאת בפרק זמן של כמה שנים? הרי לא תתחרה בתקציבים של אלונה, שחר וגולדהאר.

"אם העסק יתחבר לפי תפיסת עולמי, שאני מנסה להעביר אותה כבר עונה שנייה, אני מאמין שתוך מספר שנים מכבי נתניה תהיה בלוול העליון התחרותי של הכדורגל הישראלי ולא בכסף שמשתמשות קבוצות אחרות, דרך ניהול נכון ואחר, גם מקצועית וגם כלכלית".


נשמע כמו אוטופיה. קבוצות כמו אשדוד, ק"ש ומכבי פ"ת הלכו בדרך הזאת ולא הצליחו לאורך שנים.

"קח את נתניה של העונה שעברה והפועל ת"א של העונה. ב-50 אחוז תקציב, אני חושב שהצגנו כדורגל טוב יותר בלאומית. נכון להיום מכבי נתניה מתחרה ומסתכלת בגובה העיניים ללא מעט קבוצות שהתקציב שלהן גבוה פי כמה".

עלית ליגה בלי יותר מדי דרמות, לא קיבלת ביקורת יוצאת דופן מהתקשורת, לא חווית משבר של ממש. אנשים עוד לא יודעים איזה בעלים אתה באמת?
"גם אני מקווה שאוכל להתנהל בדרך שקולה והגיונית גם בימים פחות טובים. לא הייתי בכדורגל בימים ממש קשים. חוויתי ביקורת, אבל לא ביקורת רצחנית. בחכמה שלאחר מעשה, יש דברים שהייתי מוותר עליהם כי לפעמים המחיר כבד מדי ואתה לא רוצה לשלם אותו. יש משפטים, כמו לדוגמה משהו שאמרתי אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב, שבדיעבד לא הייתי אומר. ברגע שאתה נמצא בדיאלוג עם אמצעי התקשורת – ואני בעד הדיאלוג – אתה עלול להצטער על חלק מהדברים שאתה אומר".


אתה אוהב שמגדירים את נתניה כ"מאמי החדשה של הליגה"?

"לא. אחרי מכבי ת"א הייתי ה'מאמי' כי התנהגתי כמו 'מאמי' ולכן חטפתי בראש. אני חושב שהפקנו את הלקחים ואנחנו גם מראים את הצד הרע שלנו. ראינו אותו נגד מכבי פ"ת. מה לעשות, מכבי נתניה הרבה יותר סקסית מהפועל ב"ש ובטח ממכבי ת"א וממכבי חיפה. יותר נוח לכל מי שלא להזדהות עם נתניה. אנחנו כמו הפועל ירושלים בכדורסל לפני כמה שנים".

כבר עושים השוואות לקריית שמונה 2012.
"או לחלופין ללסטר. לא נוח לי. אני לא חושב על זה, אבל חוטא בזה לפעמים. אני נזכר שבמחזור השני בעונה שק"ש לקחה אליפות, הם הובילו על נתניה 0:1, אחמד סבע ישב בחוץ לידי פצוע, עשינו מהפך וניצחנו 1:3".

אתה באמת חושב שיכולה להיות אלופה שהיא לא מכבי ת"א או ב"ש?
"העונה כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי