מקורבי סולומון: "יש התעניינות מליברפול, לא הצעה"

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

ב"קלאצ'יו מארקטו" נטען שגם יובנטוס הצטרפה למייטירדס במרדף אחר קשר מכבי פתח תקווה בן ה-18 וכי סעיף השחרור שלו - 5 מיליון יורו - לא יהווה בעיה. המטרה: להשיג לסולומון מעמד של ספורטאי עילוי

(גודל טקסט)
 יובנטוס הצטרפה לליברפול במירוץ אחרי קשר מכבי פתח תקווה, מנור סולומון, כך נטען בדיווח של  טוטו הקלאצ'יו מארקטו האיטלקי. מקורביו של מנור מסרו לספורט1: "שמענו על התעניינות מצד ליברפול, אך לא על הצעה. על יובנטוס קראנו כמו כולם". עוד מקווים בסביבתו של סולומון שאם ההצעה מליברפול תבשיל הוא יוכל לקבל מצה"ל מעמד של ספורטאי עילוי (להחליף שירות חובה בשירות לאומי בהסברה בנציגויות ישראל בחו"ל).


האתר מציין שסולומון בן ה-18 נחשב סנסציה אדירה בישראל ואף נכלל בסגל הנבחרת הבוגרת וישב הספסל במשחק החוץ באיטליה ב-3 בספטמבר (1:0). עוד נכתב בדיווח שסעיף השחרור של סולומון עומד על חמישה מיליון יורו, סכום קטן עבור שני המועדונים הגדולים.






סולומון עלה בעונה שעברה לבוגרים של מכבי פתח תקווה והתכנון היה שהעונה הוא יסחוב את הקבוצה על גבו. אלא שעד כה כבש רק שער אחד (ועוד במחזור הראשון נגד אשדוד) ובישל פעם אחת בלבד. אחרי שישה מחזורים מדורגת מכבי פתח תקווה בתחתית עם שש נקודות משישה משחקים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי