קניקובסקי ואיבה צפויים להיות כשירים להפועל חיפה

איבה
איבה | ערן לוף

בהפועל עכו מאמינים כי כל הפצועים פרט לאלקרינאווי יהיו כשירים למשחק בשבת (18:30, ישיר בספורט3) . במועדון חוששים מחוסר מוטיבציה אצל שחקנים

(גודל טקסט)

הפועל עכו ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (18:30, שידור ישיר בספורט3) מול המוליכה הפועל חיפה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

החשש הגדול אצל ראשי עכו הוא שהפגרה הארוכה שהייתה לקבוצה לאור דחיית של המשחק מול הפועל באר שבע, תפגע בשטף של הקבוצה ובמוטיבציה. אחת ההוכחות הייתה בשבוע שעבר כאשר הקבוצה הפסידה במשחק אימון 5:3 להפועל חדרה בתוצאה.

"נראה שחלק מהשחקנים איבדו את המוטיבציה והלחימה שאפיינה אותנו בתחילת העונה וצריך להחזיר את זה מחדש כי בלי זה לא נוכל להצליח" אמרו במועדון. גם המאמן שלומי דורה אמר לשחקנים: "נגמרה החופשה וצריך לחזור למסלול שלפני הפגרה. רק אם תתנו את הכול על המגרש, נוכל להצליח".


שחקני עכו. המוטיבציה תחזור? (ערן לוף)

במועדון הביעו שביעות רצון מהעובדה שכל השחקנים פרט לעמראן אלקרינאווי חזרו לאימונים מלאים ונראה כי הקשרים ברונו איבה וגבי קניקובסקי שהיו פצועים לאחרונה יהיו כשירים למשחק בשבת. אלקרינאווי ייעדר לפחות בשבועיים הקרובים. מחר יצטרפו לקבוצה גם שחקני הנבחרת הצעירה עמית ביטון ועבאדי פרחאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי