במכבי חיפה מרוצים מרוקאביצה: "לוזון החזיר לו את שמחת החיים"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | Gettyimages

בקבוצה מהכרמל משבחים את החלוץ על היכולת שגילה במדי נבחרת אוסטרליה: "המשיך את ההתקדמות האדירה מתחילת העונה". בן הרוש יפתח מול מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

לאחר שקיבלו יום חופש יחזרו היום (רביעי) שחקני מכבי חיפה להכנות לקראת משחק הליגה בשבת מול מכבי פתח תקווה. מרבית שחקני הנבחרות השונות צפויים להשתתף באימון, אך הצוות המקצועי יאפשר לחלקם מנוחה ולערוך אימון חלקי.

המגן עומרי בן הרוש שחזר מהנבחרת הבוגרת צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של רז מאיר. האחרון חזר להתאמן לאחר ששותף בצוותא עם השוער עומרי גלזר והבלם שי בן דוד בהפסד הנבחרת הצעירה לאירלנד (4:0). המגן ארנסט מאבוקה חזר לישראל כבר ביום שני וערך אימון אישי והיום יצטרף לאימוני הקבוצה. מאבוקה נמנה על סגל נבחרת קמרון שניצחה את אלג'יריה.

מי שחזר הבוקר לישראל הוא הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב שלא שותף במשחק נבחרתו מול לוקסמבורג בשל צהובים. מי שיחזור רק ביום חמישי הוא ניקיטה רוקאביצה שהיה שותף לעלייה של נבחרת אוסטרליה למשחקי הפלייאוף בזכות 1:2 על סוריה בהארכה. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-73 והיה פעיל מאוד. לאחר המשחק זכה למחמאות רבות מאנשי נבחרתו. "זה היה מאמץ מדהים לשחקנים שלנו. ניצחון ענק וכעת אני מחכה לחזור הביתה לילדים שלי", כתב השחקן באינסטגרם.

גם במועדון הביעו שביעות רצון מהופעותיו של החלוץ. "ניקיטה ממשיך את ההתקדמות האדירה שלו מתחילת העונה. הוא אחד השחקנים החשובים במערך שלנו. כל מי שזלזל בו בעונה שעברה ראה שגיא לוזון האמין בו והחזיר לו את שמחת החיים".

ניקיטה רוקאביצה מול סוריה.
ניקיטה רוקאביצה מול סוריה. "לוזון החזיר לו את שמחת החיים" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי