לוזון מתלבט בנוגע ל-11 מול פ"ת: "חשוב שנכבוש שער מהיר"

קאיו
קאיו | עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה עשוי להמשיך עם רז מאיר על חשבון בן הרוש, דמארי הופתע מכך שנותר מחוץ לסגל (שבת, 18:00 בספורט4). מימר שוחח עם מנור סולומון: "מאמין שתשים את ההד התקשורתי בצד"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקווה (שבת,18:00 בספורטHD4) כאשר הירוקים מקווים להמשיך ברצף הניצחונות ומעבר לזה להפגין יכולת טובה אל מול כ-5,000 אוהדים שצפויים ללוות את הקבוצה למושבה.


שחקני הקבוצה הביעו אכזבה כי למרות הניצחון האחרון על אשדוד, האוהדים שרקו בוז בסיום. "זה לא היה נעים לשמוע אבל אנחנו מבינים את הקהל שלנו", אמר שחקן בחיפה וקרא לקהל לתמוך. 
המאמן גיא לוזון הכין בימים האחרונים את הקבוצה למשחק והוא מעוניין לנצל את ההגנה הלא יציבה של פתח תקווה.




"חשוב ללחוץ מההתחלה ולנסות לכבוש שער מהיר" אמר גיא לוזון לשחקניו. המאמן צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שניצח את אשדוד ואחת ההתלבטויות היא בעמדת המגן השמאלי, כאשר ההתלבטות היא אם להחזיר את המגן עומרי בן הרוש לאחר ההרחקה או להמשיך ולתת קרדיט לרז מאיר שהיה טוב מאוד מול אשדוד.



גיא לוזון. "חשוב לנסות לכבוש שער מהיר" (ערן לוף)


התלבטות נוספת היא שילובו של ניקיטה רוקאביצה, הרי שהאחרון חזר רק אתמול לפנות בוקר מהמשחקים הבינלאומיים של נבחרת אוסטרליה מול סוריה ואתמול ערך אימון קל. אם הצוות המקצועי בצוותא עם השחקן יחליטו כי עדיף שיפתח את המשחק על הספסל, אז קאיו הברזילאי צפוי לקבל הזדמנות בהרכב. אופציה נוספת היא שילובו של גילי ורמוט במרכז השדה ואז אופיר מזרחי יוסט לכנף על חשבונו של רוקאביצה. במרכז ההגנה ימשיכו רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס, שעבורו מדובר במשחק מיוחד לאור התביעות המשפטיות בינו לבין האקסית מפתח תקווה.


מי שבוודאות לא ישחקו הם הקשר נטע לביא והחלוץ עומר דמארי שנותרו מחוץ לסגל. אם לגבי לביא אז זאת פעם שלישית שהוא נותר בחוץ, אז דמארי קיבל את ההודעה בהפתעה גמורה. בחיפה המשיכו להסביר כי הצוות המקצועי מחליט לגבי ה-18 הכי מתאימים לאותו משחק וזה לא אומר כלום לגבי עתידו של שחקן זה או אחר, אבל נראה כי דמארי אינו מפגין את היכולת אותה רוצים לראות במועדון ולוזון העדיף לתת הזדמנות לחלוץ הצעיר מוחמד עוואד שיפתח על הספסל. "דמארי קיבל את ההזדמנות שלו מול מכבי תל אביב ולא היה טוב", אמרו בחיפה.



דמארי. הופתע מכך שחלוץ צעיר יושב לפניו על הספסל (אריאל שלום)


מימר שוחח עם סולומון: מאמין שתשים את ההד התקשורתי בצד

במכבי פתח תקווה ישלימו הבוקר (שישי) באופן סופי את ההכנות לקראת המשחק החשוב מחר מול מכבי חיפה באצטדיון המושבה (18:00, ישיר בספורטHD4), כשלרשות המאמן שרון מימר לא יעמוד סגל מלא בעקבות חיסוריהם של נאור פסר, עומר דנינו, תומאס סיבוק ויובל שבתאי.


לעומת זאת, הקשר רומאריו פירס, שנטש את האימון עקב כאבי גב, קיבל ממש לאחר האימון זריקה ועשוי לקבל אחת נוספת, אך בכל מקרה יעל לכר הדשא ואף אמר על כך לחבריו: "משחק כזה אני לא אפסיד בחיים, במיוחד לנוכח הפציעות הרבות". יובל אבידור, שהיה בספק, ייכלל בסגל וכמוהו גם עוביידה חטאב, שחתם השבוע בקבוצה.



סולומון. במלאבס מאמינים שהפסטיבל סביבו לא ייפגע (עדי אבישי)


בכל הנוגע להרכב, מימר צפוי לבצע שני שינויים לעומת ה-11 שהפסידו להפועל באר שבע בשבוע שעבר כאשר עידן אדהנני יחליף את סיבוק הפצוע ואילו מנור סולומון, שעבר מסע תלאות עם נבחרות הנוער והצעירה, ישוב להרכב. בנוגע לסולומון, המאמן שרון מימר ערך עם הקשר הצעיר שיחה כשחזר ואמר לו כי הוא מאמין ביכולת שלו לשים בצד את כל הבאז התקשורתי סביבו ולהתרכז במטרות הקבוצה.


גם אילן בכר, היועץ המנטלי החדש של הקבוצה, החל לעבוד, כאשר אמש בסיום האימון שוחח עם השוער צחי גיגי. במקביל, עומר דנינו ממתין לפענוח בדיקת ה-mri שעבר בתחילת השבוע, כאשר בפ"ת מקווים כי הבדיקה תשלול את האבחנה הראשונית של בדיקת הרנטגן – שבר תלישה בקרסול.


הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה:
צחי גיגי, עודד אלקיים, עידן אדהנני, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, יניב בריק (סוטיריס ניניס), לידור כהן, מנור סולומון, גרגורי טאדה.


מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר (עומרי בן הרוש), גל אלברמן, רועי קהת, אופיר מזרחי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (קאיו), סטפנאס אתנסיאדיס. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי