אבוקסיס יחזור לשלושה בלמים, בן ארי יפתח מול מכבי ת"א

יוסי אבוקסיס עם אורי גוטמן
יוסי אבוקסיס עם אורי גוטמן | צילום: דני מרון

הכתומים השלימו את ההכנות לקראת המשימה הקשה מחר (20:15, ישיר בספורט1 HD) מול סגנית האלופה. שחקנים בקבוצה הופתעו כשהבלם הצעיר הועדף ע"פ עזוז. מורי: "כסף לא משחק על המגרש"

(גודל טקסט)

בני יהודהסיימה בצהריים (שבת) את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב מחר (20:15, ישיר בספורט1 HDׂ) שיערך ביום ראש. הזהובים מגיעים לדרבי התל אביבי הקטן, לאחר שני ניצחונות רצופים על הפועל רעננה, האחד בגביע הטוטו והשני במחזור הליגה האחרון משער בדקה ה91 של נריוס ואלסקיס.

על פי התרגול הטקטי, מסתמן שהמאמן יוסי אבוקסיס, יחזור למערך שלושת הבלמים. פז בן ארי הצעיר, שסופסל במשחקים האחרונים, יפתח במרכז ההגנה, לצידם של עאיד חבשי ודן מורי. שחקנים בקבוצה היו מופתעים מאוד לראות את בן ארי מתורגל בהרכב, ולא את הקפטן הוותיק איציק עזוז, שסיים לרצות עונש הרחקה וחזר לסגל. סתיו פיניש ימשיך לקבל אשראי בקישור האחורי, לצידו של רועי גורדנה ובחלק הקדמי צפויים לפתוח צמד המושאלים ממכבי, יונתן כהן ומאוויס צ'יבוטה. לאבוקסיס יש התלבטות בין אלמוג בוזגלו לנריוס ואלסקיס ונראה שהליטאי יקבל עדיפות לפתוח ב-11.


"זה משחק קשה, אולי אחד המשחקים הכי קשים בליגה השנה, מול מכבי תל אביב בחוץ זה בטח לא קל", אמר הבלם דן מורי לקראת המשחק. "אבל אנחנו, כמו לכל משחק, באים עם בטחון, עם השיטה שלנו, עם הרצון שלנו לעשות את הדברים הטובים ואני מקווה שנצא עם ידנו על העליונה".


יחסי הכוחות:
"אנחנו נבוא לעשות את הכי טוב שלנו. מן הסתם מכבי ת"א מניעה כדור יותר טוב מקבוצות אחרות, אז אני מאמין שהפעם יהיה יותר קשה. דווקא מול הגדולות, הקבוצה שלנו עשתה השנה דברים מאוד יפים, אז אני מקווה מאוד שננצח ונמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה".


דן מורי. "דווקא מול הגדולות השגנו דברים מאוד יפים" (עדי אבישי)

פערי התקציב הגדולים בין המועדונים: "למדנו מהכדורגל שכסף לא משחק על המגרש. בשורה התחתונה מה שקובע זה הלב והיכולת שלך. אנחנו לא מסתכלים על הדברים האלה, פה בבני יהודה יש לנו תנאים מצוינים וקבוצה מצוינת ואנחנו מסתכלים רק על עצמנו. נלמד את מכבי ונבוא עם המון בטחון, כדי לשחק את המשחק שלנו ולנצח". אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ואני מקווה שנראה את זה על המגרש".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן (אלי בלילתי), סתיו פיניש, רועי גורדנה, יונתן כהן, נריוס ואלסקיס (אלמוג בוזגלו), מאוויס צ'יבוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי