צפו בתקציר: 2:2 למכבי חיפה מול מכבי פ"ת, טאדה הורחק

רועי קהת, ניקיטה רוקאביציה
רועי קהת, ניקיטה רוקאביציה | עדי אבישי

הירוקים שיחקו בפעם השלישית ברציפות ביתרון מספרי, בעקבות הרחקה של טאדה, והשיגו נקודה יקרה במושבה. סולומון כבש ובישל ללידור כהן, רוקאביציה וקהת איזנו. הקהל הירוק שוב מחה נגד גיא לוזון

(גודל טקסט)

מאזן החוץ המזעזע של מכבי חיפה נמשך הערב (שבת), אחרי 2:2 דרמטי אצל מכבי פתח תקווה, שפתח את המחזור השביעי בליגת העל ושודר בספורט4. הירוקים, שהתמודדו בפעם השלישית ברציפות מול עשרה שחקנים, אומנם שברו את הבצורת מחוץ לסמי עופר עם שער זכות ראשון אחרי 589 דקות. 



היכולת צריכה להדאיג את גיא לוזון, כי ברגע שהמלאבסים היו עם 11 שחקנים, הם היו טובים יותר מפרויקט המיליונים של יעקב שחר. עד השער של ניקיטה רוקאביציה, שעלה כמחליף וכבש בדקה ה-62, הקהל הירוק מחה ללא הפסקה נגד המאמן. למזלו, ההרחקה של גרגורי טאדה הצליח להעניק לו נקודה יקרה, ה-11 שלו העונה. לעומתו, מכבי פתח תקווה נותרה מאוכזבת. המלאבסים היו טובים יותר, נהנו מיכולת נהדרת של מנור סולומון (בישול ושער), אך קרסו בעקבות חוסר האחריות של טאדה. לוזון יארח במחזור הבא את בית"ר ירושלים, שרון מימר ינסה להשיג נקודות יקרות אצל הפועל אשקלון. 
 



הקהל הירוק (עדי אבישי)


הרכבים: 
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, עידן אדהנני, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, יניב בריק (יובל אבידור, 67), לידור כהן (עוביידה חטאב, 75), מנור סולומון (רישאר סומא, 88), גרגורי טאדה.


מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, רז מאיר, גל אלברמן, רועי קהת, אופיר מזרחי (ניקיטה רוקאביציה, 30), סנטיהו סלליך (גילי ורמוט, 66), קאיו אלבס, סטפנאס אתנסיאדיס (מוחמד עוואד, 75).



קיבל קרדיט. קאיו (עדי אבישי) 


מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך, מי תחייך בסיום המפגש במושבה?


דקה 4: הזמנות ראשונה של המלאבסים. קרן של סולומון מצאה את הראש של פירס, אך הוא נגח מחוץ למסגרת של גלזר.



לידור כהן מול מאבוקה (עדי אבישי) 


דקה 8: קהת חדר לרחבה בצורה טובה וניסה למצוא את קלאוס, אך מרסיאל היה שם במקום והציל את המלאבסים מספיגה מהירה. 


דקה 14, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1: סולומון היתל בהגנה הירוקה ועם כדור רוחב נהדר מצא את לידור כהן, שמקרוב ירה לחיבורים.  


שער קל. לידור כהן עם החברים (עדי אבישי) 


דקה 25: פספוס גדול של האורחת, שעדיין מחפשת את שער החוץ הראשון של העונה. מאבוקה יצא קדימה והרים כדור נהדר לקלאוס. היווני ניתר היטב, אך נגח ממצב נוח מחוץ למסגרת. 


דקה 27: המלאבסים כמעט הכפילו. טאדה השאיר אבק לגרשון ודוס סנטוס, אך מיהר לבעוט מול גלזר ופספס את המסגרת. 


דקה 29: עוד צרה ללוזון. מזרחי נפגע בצורה קשה והוחלף ברוקאביציה. הקהל הירוק החל למחות נגד היכולת הפושרת. 



לוזון (עדי אבישי) 


דקה 34: המארחת המשיכה להחמיץ. סולומון הוביל התקפת מעבר טובה ומצא את בריק. הקשר מצא את לידור כהן, אך הוא פישל מול גלזר. מן העבר השני, קאיו המשיך לשמור על רצף ההחמצות ופישל משני מטרים מול גיגי.


דקה 42: הירוקים התעוררו אחרי דקות רעות. סלליך ורוקאיבציה חתכו את ההגנה עם מסירה כפולה, אך דווקא סלליך החמיץ מקרוב מול גיגי.  


דקה 45+1: בריק כמעט והכפיל בעקב. סולומון שוב היה איכותי וחתך את ההגנה הירוקה מצד שמאל, בריק שנותר חופשי ניסה להפתיע את גלזר עם העקב משלושה מטרים. שוער האורחת היה מוכן וקלט בקלות.



סלליך מול גיגי (עדי אבישי) 


דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך, לוזון שמר על ההרכב שסיים את המחצית השנייה. האם הירוקים מסוגלים לחזור למשחק?


דקה 48: קאיו בעט כדור חופשי מ-28 מטרים, גיגי הדף וקהת לא הצליח לדחוק לרשת מקרוב. שתי דקות מאוחר יותר, טאדה ספג כרטיס צהוב. 



ורמוט (עדי אבישי) 


דקה 56, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:2: סולומון מככב. הקשר החל במהלך ומצא את טאדה, שחתך לרחבה והשאיר אבק לדוס סנטוס, מצא את סולומון והוא בקלות הכניע את גלזר. אחרי השער הקהל הירוק החל לקרוא: "תתפטר, לא רוצים את גיא לוזון במכבי חיפה!"   


דקה 62, מכבי חיפה צימקה ל-2:1: סלליך ניצל תרדמת בהגנה של המארחת ומצא את רוקאביציה. החלוץ כבש בקלות, הבקיע את הראשון של הירוקים מחוץ לסמי עופר. מדובר בשער ראשון של הירוקים אחרי 589 דקות של בצורת. שער החוץ הקודם היה גם במושבה, אז כבש אותו דקל קינן. 



משחק ענק שלו. סולומון (עדי אבישי) 


דקה 64, מכבי פתח תקווה נותרה בעשרה שחקנים: טאדה ביצע עבירה חסרת אחריות על דוס סנטוס, ספג את הכרטיס הצהוב והורחק. זו הפעם השלישית ברציפות שמכבי חיפה משחקת מול עשרה שחקנים.  


דקה 70, מכבי חיפה איזנה ל-2:2: הירוקים חזרו בגדול. ורמוט חתך את ההגנה עם הרמה נהדרת, קהת עט על הכדור נגח פנימה לחיבורים. שער בכורה לקשר, האם הירוקים מסוגלים להפוך? 



דקה 74: דוס סנטוס יצא קדימה ובעט כדור מתוך הרחבה, גיגי הדף היישר לרגליים של רוקאביציה, שהחמיץ ברשלנות. דקה לאחר מכן, עאווד נכנס במקום קלאוס. ממול, עוביידה חטאב עלה להופעת בכורה כתפס את מקומו של לידור כהן.


דקה 88: רישרד סומא החליף את סולומון, האם זה יציל את מימר? 
 


שער בכורה. קהת (עדי אבישי) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי