קלינגר: הוואטסאפ שלי מלא בתמונות של הטבלה שאוהדים שולחים לי

הפועל חיפה
הפועל חיפה | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה לא יצא מגדרו לאחר ה-0:4 על עכו: "מקום ראשון זה טוב, נגיע מוכנים למשחק הבא". תורג'מן, שכבש שלושער ראשון בליגת העל: "זה התפקיד שלי". דורה: "מחכה לנו גמר גביע מול רעננה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה לוהטת. מוליכת הטבלה תישאר שבוע נוסף במקום הראשון אחרי 0:4 על הפועל עכו מהתחתית. אלון תורג'מן להט עם שלושער, חנן ממן השלים והאדומים כבר עם 17 נקודות מ-21 אפשריות ואחרי הניצחון הכי גדול שלהם מאז ה-0:4 על בית"ר ירושלים ב-24 בסטפמבר 2016.

ניר קלינגר סיכם: "משחק מצוין שלנו. מה שהכריע את הפועל עכו זה הקצב הגבוה שלנו. זה נראה טוב. יש פה קבוצה מוכשרת וכל עוד היא מגיעה מחויבת. ראינו גם ב-0:3 שחקנים רצים ונלחמים על כל כדור עד עכשיו זה עובד לא רע בכלל. הייתי בסיטואציה של קבוצות צמרת ואלו המשחקים בהם אתה מאבד את הצמרת. החל מהמשחק בק"ש, יואב כץ ואני עשינו לשחקנים שטיפת מוח שעכו קבוצה מסוכנת. הקצב של המשחק ב-30 הדקות הראשונות היה קטלני. עכו לא עמדה בו.

פלייאוף עליון? "אין לנו מקום בשום מקום. יש לנו מקום ראשון כרגע, זה טוב וחשוב, אבל לא ירפה את ידינו. לא נגיע שאננים למשחק הבא. היינו שבועיים בפגרה במקום ראשון והוואטסאפ שלי מלא בתמונות של הטבלה שאוהדים שולחים לי. למרות המקום הראשון, באנו רעבים ומחויבים ושיחקנו טוב מהרגע הראשון. מאמן מקבל את מצב הרוח והתשוקה מהשחקנים. אין לי מילים. הקרדיט כולו לשחקנים. אנחנו בדרך הנכונה, אבל כל הזמן נזכיר להם שאחרי מחזור שביעי המקום הראשון לא נותן כלום. אנחנו משחקים כדורגל התקפי טוב ואחראי וצריך לשמור על זה. זה לא פשוט, אבל יש לי שחקנים שאני סומך עליהם".

אלון תורג'מן לקח את הכדור איתו ואמר בסיום: "לא כל יום כובשים שלושער, שמח שנראינו ככה היום. נתנו משחק גדול וצריך להמשיך בצורה הזאת. זה השלושער הראשון שלי בליגת העל. פתחנו טוב את העונה וזה לא יהיה שווה כלום אם לא נמשיך כך. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ומבצעים את ההוראות במגרש. המילה הכי חשובה היא המשכיות. אני משחק 'תשע', זה התפקיד הטבעי שלי ואני שמח שאני עוזר לקבוצה. כמה שערים אבקיע? יש פתק קטן אצל אח שלי בבית. בסוף העונה נראה".

שלומי דורה: "ברגעים כאלה צריך להיות חלק מהקבוצה ואיתה ביחד ולא לחפש אשמים. המשחק מאחורינו. יש לנו גמר גביע בשבוע הבא נגד רעננה וזה יותר חשוב. אין מה לבכות. תכנית המשחק שלנו לא עבדה לא במחצית הראשונה ולא בשנייה. להפועל חיפה היו הרבה שטחים היינו רחוקים אחד מהשני, אנחנו יודעים לעשות דברים יותר טובים. אנחנו צריכים להבין מה אנחנו רוצים. השנה זה לא יהיה קל. הקבוצה צריכה להסתכל קדימה על משחקים נגד הקבוצות באזור שלנו כדי להישאר בליגה. אין תרופה כמו המשחק הבא. נצטרך לעבוד קשה השבוע, לראות איך מגיעים בסגל מלא וטרי למשחק ולנסות לקחת נקודות".


לקח את הכדור הביתה. אלון תורג'מן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי