חוסה רודריגס פצוע ולא יהיה בסגל מכבי ת"א מול בני יהודה

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | AFP

הקשר הספרדי ייעדר מהמשחק מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס (20:15, ספורט1), סושיץ' עשוי להחליפו. אופיר דוידזאדה יצא עם הקבוצה לנתניה וביקש לשחק. שוינפלד שב לסגל

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב התכנסה הבוקר (ראשון) להכנות האחרונות לקראת משחקה הביתי הערב מול בני יהודה (20:15, ישיר בספורטHD1), אבל הצהובים ספגו מכה קשה כשנודע שחוסה רודריגס פצוע ולא יהיה בסגל למשחק. מי שעשוי להחליפו הוא טינו סוון סושיץ'.


אופיר דוידזאדה החולה, שלא התאמן גם אתמול באימון המסכם והתלונן על חולשה בשעות הבוקר, ביקש מהצוות המקצועי לשחק אם יצטרכו אותו ואף יצא עם הקבוצה לנתניה, אבל סיכויים נמוכים שיקבל דקות. אנשי הצוות המקצועי מעדיפים לשמור אותו למשחק ביום חמישי מול אסטנה. 




שחקן שנכלל ברשימת 19 השחקנים שזומנו לסגל הוא החלוץ ארון שוינפלד, שהחמיץ את השבועות האחרונים בעקבות פציעה. שחקן נוסף שעשוי להתלבש כבר בשבוע הבא הוא דור מיכה, שבימים האחרונים ערך אימונים עם כדור ובמועדון מקווים כי אכן יוכל לשוב לשחק כבר ב"טרנר" בשבוע הבא מול הפועל באר שבע, או לכל הפחות לעמוד לרשותו של ג'ורדי קרויף.



שוינפלד. עשוי לשחק לאחר זמן רב (מאור אלקסלסי)


לקראת המשחק אמר הקשר טינו-סוון סושיץ': "זה דרבי וצפוי לנו משחק קשה. אחרי שתי תוצאות תיקו אנחנו חייבים לנצח וחייבים לנצח במגרש שלנו מול הקהל שלנו".


הקשר, שעד כה מיעט לשחק באופן יחסי, סיפר על החודשים הראשונים בישראל: "בהתחלה היה לי קשה להסתדר עם מזג האוויר, אבל אני כעת אני מרגיש טוב ומקווה שאשחק טוב במשחקים הקרובים. מצפה לנו שבוע קשה עם שלושה משחקים חשובים, אבל כולנו מתאמנים קשה ומוכנים לכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי