בוריס קליימן: קיבלתי גולים שאני מצפה מעצמי לקחת

בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | דני מרון

השוער שחזר לעמוד בין הקורות היה מרוצה מה-1:4 על נתניה, והוסיף: "ההחלטה הייתה מקצועית". בן זקן: "יש אנרגיות טובות סביב בניון". דראפיץ' המאוכזב: "משחק מוזר", דיא סבע התייחס לעתידו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שני) את ניצחונה הראשון העונה באצטדיון טדי, כשגברה על מכבי נתניה 1:4. למרות שחוותה עליות וירידות ביכולתה, הקבוצה מהבירה הצליחה לפצח את יריבתה, ובני בקן זקן רשם את ניצחון הבכורה בקבוצה. מנגד, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יכולים להיות מאוכזבים מהתוצאה, לאחר שחניכיהם הפגינו יכולת נהדרת במחצית השנייה ולא היו רחוקים מלחזור הביתה עם שלוש נקודות.

בני בן זקן המחויך אמר: "זה ניצחון חשוב, כי רצינו לנצח בטדי. הכי חשוב שזה ניצחון של בית"ר, החבר'ה ידעו להתעלות למרות השוויון. יש פה עוצמה. כשקורים דברים טובים בקבוצה, הם באים בעוצמה גדולה".

יוסי בניון: "זו זכות להכניס אותו בתוצאה כזו. כולם אוהבים אותו ויש סביבו אנרגיות טובות. הוא שחקן גדול, והוא מאוד עזר לנו לנצח את המשחק הערב".

יוסי בניון.
יוסי בניון. "זו זכות שיש שחקן כזה" (דני מרון)

היכולת: "הגענו במטרה להיות יותר מאוזנים, היה נדמה שאפשר לנצח ולהפסיד כל משחק. היינו מבוקרים, ניסינו לשלוט במשחק. אמנם ספגנו, אבל הבחורים הצליחו להתעלות ולנצח, ואני שמח מזה".

המטרות: "זה שלב התחלתי בעונה. ה-DNA של המועדון הוא להיות בצמרת. אנחנו מייצגים משהו גדול, ותמיד שואפים להיות הכי גבוה שאפשר".

בזן זקן ולבנדה.
בזן זקן ולבנדה. "תמיד שואפים לצמרת" (דני מרון)

בוריס קליימן, שחזר לשער סיפר: "הגענו אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד, זה היה חשוב לנו ולקהל לצבור כוחות. הפנים כבר למשחק מול מכבי חיפה ביום שבת".

איבוד המקום בהרכב מול סכנין: "כיף לחזור לעמוד בין הקורות, ידעתי שזה יקרה וקיוויתי שזה יהיה מהר. ההחלטה הייתה מקצועית. היה נראה להם שאני צריך לרדת לספסל, קיבלתי את זה והמשכתי קדימה. קיבלתי גולים שאני מצפה מעצמי לקחת. הם לקחו את זה צעד קדימה והורידו אותי לספסל. היום שיחקתי וניצחנו, זה מה שחשוב. בכדורגל אתה צריך לעמוד מאחורי עצמך וזה מה שעשיתי. אני מצפה לעמוד בשער עד סוף העונה וזה תלוי בי".

שאיפות: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולהגיע כמה שיותר למעלה. אליפות? כשניקח נגיד את זה".

בוריס קליימן.
בוריס קליימן. "כיף לחזור לשער" (דני מרון)

סלובודאן דראפיץ' המאוכזב סיכם: "משחק מוזר. היינו צריכים לחזור מ-1:1. היו לנו כמה הזדמנויות, פתאום קיבלנו שני גולים שלא היינו צריכים לקבל. אולי זו טעות שלי, כי לקובי מור נתפס שריר והייתי צריך להחליף אותו. היינו יותר טובים והפסדנו את המשחק הזה. אפשר לקרוא לנו פראיירים ונאיביים, אבל זה רק משחק אחד".

היכולת: "כל זמן שיש החמצות אני לא ישן בלילה. בסגנון משחק שלנו אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל צריך לקחת את הדברים הטובים ולהשתפר. היו לנו כמה נקודת אור כמו הלחץ שעשינו, עוד דברים מסויימים במחצית השנייה. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה ולתת את הדעת על זה".

סלובודאן דראפיץ'. לא ישן בגלל ההחמצות (דני מרון)
סלובודאן דראפיץ'. לא ישן בגלל ההחמצות (דני מרון)

דיא סבע: "לא מתאים לנו להתפרק בצורה הזו, אבל אני חושב שהתוצאה קצת משקרת. חזרנו למשחק והיינו יכולים לתת עוד גול או שניים. הפנים כבר למשחק בשבת מול קריית שמונה, אנחנו רוצים לנצח וננסה לתקן את מה שהיה לא טוב".

על כך שלא כבש: "זה חלק מהכדורגל, לפעמים מפסידים. נתקן את זה ונחזור לשחק כמו ששיחקנו עד עכשיו. זה לגיטימי שמדברים עליי, אני נותן גולים והקבוצה נראית טוב. זה לא משפיע עליי, אלא רק נותן לי מוטיבציה".

טוברוק ועתידו במכבי נתניה: "אני לא יודע כלום. זה אמור להיסגר בין שני המועדונים. הם בהליך משפטי, אני לא חלק מזה, אני שחקן כדורגל".

דיא סבע.
דיא סבע. "התוצאה קצת משקרת" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי