בבית"ר עקצו: "לא זוכרים קבוצה שדיברה כ"כ הרבה לפני שהגיעה לטדי"

יוסי בניון עם קלאודמיר, ורד ושכטר
יוסי בניון עם קלאודמיר, ורד ושכטר | דני מרון

בקבוצה מודעים ליכולת הלא מבריקה אך מרוצים משלוש הנקודות: "נתניה דיברו כל השבוע ואנחנו דיברנו במגרש". שכטר צפוי לקבל הצעה להארכת חוזה, מחמאות אדירות לבניון: "תופעה שקשה להסביר". צפו ב-1:4

(גודל טקסט)

הרבה מאוד חיוכים נרשמו בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום ה-1:4 נגד מכבי נתניה בטדי. היכולת לא היתה מזהירה ואם להיות כנים, אז במשך 60 הדקות הראשונות של המשחק נתניה אף היתה טובה יותר, אבל תוצאת הסיום הדי משכנעת, והעובדה שהירושלמים קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, שיחררו המון לחץ ונתנו הרבה בטחון לקראת משחק החוץ המסקרן מול מכבי חיפה בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט1).

המאמן בני בן זקן לא יכול היה לבקש לעצמו בכורה ביתית טובה מזו, כאשר הניצחון הקפיץ את בית"ר למקום השני עם 14 נקודות, כמו למכבי ת"א שמדורגת שלישית.

בבית"ר לא אהבו את הראיונות הרבים שנתנו אנשי נתניה במהלך השבוע לקראת המשחק. בקרב השחקנים אף היתה תחושה שהנתנייתים "לא סופרים" אותם יותר מדי, ואת התשובה הם נתנו על כר הדשא. "כל השבוע דיברנו על זה ביננו ואני לא זוכר קבוצה שדיברה כל כך הרבה לפני שהיא מגיעה לטדי", אמר שחקן בקבוצה, "אפילו קבוצות כמו מכבי ת"א ובאר שבע מכבדות אותנו, כשהן מגיעות לטדי. נתניה דיברו כל השבוע ואנחנו דיברנו במגרש, מבחינתנו זו התשובה הכי טובה", הוסיף השחקן.

בניון. סחט מחמאות
בניון. סחט מחמאות (דני מרון)

"אנחנו לא מתבלבלים מהתוצאה, כי היכולת לא היתה מבריקה בלשון המעטה", אמרו בבית"ר בסיום המשחק. "הכי חשוב שנראה המשכיות גם נגד מכבי חיפה. איבדנו נקודות מיותרות מאוד מתחילת העונה ואם היינו טיפה יותר מרוכזים בחלק מהמשחקים, היינו יכולים להוביל את הטבלה", אמר גורם במועדון.

מספר שחקנים נראו טוב אתמול, אך מעל כולם בלט הקשר יוסי בניון, שנכנס כמחליף בדקה ה-63 במקומו של אריק סאבו והיה למעשה האחראי המרכזי לבליץ שעשתה בית"ר בסיום. בניון סחט פנדל, אותו כבש קלאודמיר, חטף את הכדור שהפך בסוף לשער השלישי של עידן ורד, ולקינוח כבש בעצמו את הרביעי בתוך תוספת הזמן. "יוסי בניון הוא תופעה, כבר קשה להסביר את הדברים שהוא עושה על המגרש", אמרו בקבוצה, "תענוג אמיתי לראות אותו משחק, הוא רץ ונלחם כמו ילד צעיר שרק עלה מהנוער ושאר השחקנים יכולים רק ללמוד ממנו, איך להתנהל כמו מקצוען אמיתי".

שניים נוספים שקיבלו מחמאות, הם ורד שממשיך ביכולת המצויינת שלו מתחילת העונה עם שער ובישול נוספים, והקפטן איתי שכטר שכבש את השער הראשון ונראה טוב. שכטר מוערך מאוד בבית"ר, בעיקר על ידי הבעלים אלי טביב ונציגו במועדון אלי אוחנה ובקרוב צפויים ראשי הקבוצה להציע לו הארכת חוזה לעונה נוספת, כאשר נראה ששני הצדדים מעוניינים מאוד בהמשך ההתקשרות.

שחקני מכבי נתניה. דיברו יותר מדי
שחקני מכבי נתניה. דיברו יותר מדי (דני מרון)

השוער בוריס קליימן, חזר אמש להרכב ונראה טוב, בעיקר במחצית השנייה. כאשר נתניה לחצה וניסתה לבצע מהפך בתוצאה, הצליח השוער להדוף שני מצבים מסוכנים מאוד מרגלי ערן לוי ומראשו של אלחסן קייטה, בדרך לניצחון הגדול של קבוצתו. "בחצי הראשון נתניה שלטו והיו יותר טובים מאיתנו, וכולם ידעו לפני המשחק שמדובר בקבוצה מצויינת", אמר הקשר דוד קלטינס בסיום, "הם עשו פתיחת עונה באמת מדהימה וידענו את זה, שזו קבוצה מאוד מסוכנת עם שחקנים מעולים, ואני שמח שבסופו של דבר, הצלחנו לנצח. כולנו כאן רצינו לנצח. איבדנו נקודות במשחקים שהיינו צריכים לנצח והנצחון הזה היה מאוד חשוב לכולם. גם כאן בטדי, מול קבוצה שנמצאת קרוב אלינו בטבלה ומתמודדת איתנו. שמח שהתעלנו וניצחנו משחק חשוב".

קלטינס נשאל האם היה לו מוזר לראות את סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בצד השני והשיב: "כן, אני באמת חייב להם הרבה, הם שני מאמנים מצויינים ורואים גם בנתניה את ההשפעה שלהם, אני מאחל להם המון בהצלחה". הקשר הצעיר התייחס למשחק הקרוב נגד מכבי חיפה והוסיף: "מכבי חיפה היא קבוצה מאוד מסוכנת, קבוצה שאי אפשר לדעת מתי הדברים שם יתחברו. אנחנו באים אחרי נצחון, באים במומנטום ורוצים לשמור על מומנטום חיובי ואנחנו מקווים לעשות את זה גם שם".

בתוך כך, ביום רביעי הקרוב תעמוד הקבוצה לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת מצד אוהדיה, שהשליכו שקית גרעינים לכר הדשא, כך החליט היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד ניר רשף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי