אוחנה: "לא נכשלתי בשום בדיקה", חיימוב: "שמועות חסרות בסיס"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | עדי אבישי

שחקני הפועל באר שבע, שבשעות האחרונות הופץ ברשתות החברתיות כי בדומה לצדק צרכו גם הם לכאורה חומרים אסורים, הבהירו חד משמעית. "אלו שמועות של אנשים קטנים, אל תאמינו לזה", אמר הקשר

(גודל טקסט)
 לפני שלושה שבועות כינסה הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת ובלם הקבוצה שיר צדק, אז נודע כי קפטן האלופה ושחקן נבחרת ישראל צרך תוסף מזון אסור לשימוש.


צדק כמובן אינו משתתף במשחקי הקבוצה מאז הגיעו תוצאות שתי הבדיקות שנערכו על ידי אופ"א לאחר משחק הקבוצה מול מאריבור, בקרוב גם יזומן לתחילתו של הליך משפטי באופ"א בסיומו הוא צפוי לספוג עונש השעיה, כל עוד לא יצליח להוכיח את חפותו, וברשת כבר החלו שמועות על כך שצדק אינו השחקן היחיד של הפועל באר שבע שנתפס עם חומרים אסורים בגופו.




לאור השמועות בשעות האחרונות על כך שגם מיכאל אוחנה נכשל בבדיקת סמים, ייתכן שאלו שמועות שהחלו לאחר שהקשר נותר מחוץ לסגל הפועל באר שבע במשחקה האחרון מול הפועל רעננה, התייחס לכך אוחנה באינסטגרם והבהיר חד משמעית: "הכל בסדר, ברוך ה' לא נכשלתי בשום בדיקה. הכל שמועות של אנשים קטנים ואל תאמינו לזה".



"לא נכשלתי בשום בדיקה". הבהרתו של מיכאל אוחנה (אינסטגרם)



גם השוער גיא חיימוב בחר להגיב לדברים ברשתות החברתיות: "ערב טוב לכולם, אעשה קצת סדר בדברים. ביממה האחרונה אני שומע ורואה כל מיני שמועות והודעות שקריות חסרות כל בסיס. צר לי הדבר, אבל לשמחתי שום דבר מהשניים אינו נוגע אליי. אציין עוד, שאותי באופן אישי זה לא מפתיע, שמועות היה לפני ושמועות יהיו אחרי. אז נכון, קיימות ספקולציות כאלה ואחרות מאז פרשת החומרים האסורים שאני לא משחק".



"לצערי הרב, בדיוק באותו השבוע במשחק נגד הפועל חיפה מתחתי את שריר הכתף", הוסיף שוער האלופה. "המשכתי לשחק ולהתאמן עם כאבים כל החודש ורק אתמול, אחרי החמרת מצבי, הופניתי לבדיקת אולטרסאונד שאישרה את החשש ובה התבשר לי שיש לי קרע חלקי בשריר. לצערי, איאלץ להיות בתקופה הקרובה בטיפולים וחיזוקים , בתקווה לכמה שפחות זמן. כמה חשובים אהבת חינם, פרגון וכבוד לאדם. אם נבחר להשקיע בזה, יהיה טוב יותר עבור כולם. שמחה שלמה ובריאות איתנה".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי