ויירה החליט לעזוב את ישראל ולא צפוי לחתום במכבי פ"ת

עוסמאן ויירה
עוסמאן ויירה | ספורט1

הבלם מחוף השנהב, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, העדיף שלא להמתין להחלטת הצוות המקצועי. הקבוצה חזרה לאימונים, יובל אבידור צפוי לפתוח מול אשקלון

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יצאו מעודדים מתוצאת התיקו מול מכבי חיפה (2:2) ולאחר יומיים של חופש, חזרו אמש לאימונים. רומריו פירס, אשר נסע לברזיל, יחזור לאימונים רק מחר, כאשר גם מנור סולומון, שנמצא בכושר מצויין, נמצא עם הנבחרת הצעירה.

לספורט1 נודע, שהבלם עוסמאן ויירה, שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון, החליט לעזוב את ישראל ולא להמשיך להיבחן. הבלם בן ה-30 מחוף השנהב לא אהב את העובדה שטרם התקבלה החלטה מהצוות המקצועי, למרות שבוע של אימונים, ונראה שבשלב זה הוא לא יצטרף. בקבוצה רצו להתרשם ממנו מספר ימים נוספים ואף אולי לקיים משחק אימון, אך מפאת העובדה שלא נמצאה יריבה מתאימה, לא התקיים אחד שכזה.

כידוע מכבי פ"ת תיאלץ להסתדר במשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון ללא גרגורי טאדה המורחק, כאשר נראה שמי שימלא את מקומו יהיה יובל אבידור. עידן אדהנני, שהפגין יכולת טובה מול מכבי חיפה, צפוי להמשיך לפתוח לצידו של ז'והאן מרסיאל.


אבידור. חוגג את נישואיו וחזרתו להרכב (עדי אבישי)

בקבוצה שמחו לשמוע שטל איילה, אולי השחקן הטוב ביותר העונה באשקלון, הורחק ולא ישחק במשחק ביום ראשון. "במשחקים האחרונים הצגנו יכולת טובה ויצאנו עם מחמאות ובלי נקודות. נגד אשקלון אין תירוצים, חייבים לנצח את המשחק הזה".

שחקני הקבוצה השתתפו אמש בחתונתו של יובל אבידור, כאשר הערב יערכו הקבוצה אימון נוסף, בו צפוי המאמן שרון מימר לשוחח עם השחקנים ולקיים אספת וידאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי