דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד להחליף את קייזר באייאקס

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

זעזוע במכבי תל אביב? בהולנד טוענים כי אוברמארס התרשם מהשינוי בתפקוד של מאמן הצהובים וסימן אותו כיורש מוביל לתפקיד של קייזר, שסופג ביקורת קשה

(גודל טקסט)

האם הקנדציה של ג'ורדי קרויף כמאמן מכבי תל אביב תסתיים מוקדם מהצפוי? על פי הדיווחים בתקשורת ההולנדית עולה שכן. היום (רביעי) מדווחים בהולנד כי באייאקס שוקלים ברצינות את מינויו של מאמן הצהובים לתפקיד המאמן. על פי אותו דיווח, מארק אוברמארס סימן את בנו של יוהאן קרויף כמועמד הבכיר לרשת את מרסל קייזר המאכזב.

כזכור, פטר בוס עזב את הענקית מאמסטרדם הקיץ לטובת בורוסיה דורטמונד ופינה את המקום למאמן המילואים. קייזר מתקשה להיכנס לנעליים של בוס, הודח בשלב המוקדמות של ליגת האלופות ומדורג רק במקום השני בליגה ההולנדית, חמש נקודות מפ.ס.וו איינדהובן. מעל לכל, הביקורת הקשה על המנהל המקצועי גוררת אותו לבצע מהלך שיחזיר את השקט ליציעי האמסטרדם ארנה.

על פי התקשורת ההולנדית, אוברמארס התרשם מהעבודה של ג'ורדי בשנים האחרונות במכבי תל אביב כאשר הניסיון הרחב שלו כמנהל מקצועי וכעת כמאמן, מזכיר לו בצורה מדויקת את ההתפתחות המקצועית של בוס. חזרה של קרויף הצעיר לאמסטרדם עשויה להרחיק את הלהבות סביב המנהל המקצועי של אייאקס, שזוכה לביקורת קשה בשנים האחרונות על היעדר מעוף ומחשבה בכול הנוגע לרכישות, בחירות מאמנים והניהול המקצועי.


חוזר הביתה? ג'ורדי (דני מרון) 

לעומת זאת, נדמה כי תפקיד המאמן הוא לא התפקיד היחיד שעומד על הפרק עבור ג'ורדי. באייאקס גם נערכים ליום שאחרי אוברמארס, שמבוקש בארסנל, ומאמן הצהובים נשקל כאופציה מועדפת לתפקיד כיורשו של אוברמארס. כזכור, קריירת האימון של ג'ורדי החלה בעונה הקודמת כשהוא תפס את המושכות במקומו של שוטה ארבלדזה, העונה הוא תפס את התפקיד אחרי הכישלון עם ליטו וידיגאל.

העונה הוא רשם ארבעה ניצחונות ליגה, שתי תוצאות תיקו והפסד צורם לבית"ר ירושלים במחזור הפתיחה בליגת העל כאשר בליגה האירופית הוא ניצב עם נקודה אחת אחרי שני מחזורים בשלב הבתים. אם קרויף אכן יעזוב את סגנית האלופה במהלך העונה, הוא יצטרף לסלבישה יוקאנוביץ' ואוסקר גארסיה שעזבו את הצהובים לפני סיום העונה. 

בצרות. קייזר (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי