אין התקדמות עם קורצקי, מועמדותו של אלי כהן מתחזקת

אלי כהן
אלי כהן | צילום: ערן לוף

בהפועל רעננה נחושים למצוא יורש לגיא לוי לקראת קרב התחתית מול הפועל עכו בשבת. גם אלדד שביט, עוזר מאמן בני סכנין, הוזכר כמועמד נוסף

(גודל טקסט)

בעוד שלושה ימים מצפה להפועל רעננה קרב תחתית מול הפועל עכו בחוץ, ולצד ההכנות בקבוצה מן הסתם מתעסקים לא מעט בכל נושא מינוי מאמן במקומו של גיא לוי שפוטר.

בעוד מנחם קורצקי היה השם המועדף בתחילת השבוע, בינתיים אין התקדמות בחזרתו לקבוצה. הסיבה היא הבוררות שיש לקורצקי עם האקסית הפועל תל אביב. בסביבתו של המאמן, שאמור לשוב הלילה מסין, חוששים כי אם יקבל את ההצעה הבורר עו"ד אמיר זולטי תיפגע הדרישה בסעיף "עוגמת הנפש" כתוצאה מהפיטורים. קורצקי יתייעץ בנושא עם חזרתו עם בא כוחו, עורך הדין רפי יצחק.

כל עוד נושא הגעתו של קורצקי מתעכב, מתחזקת האפשרות שאלי כהן יגיע לקדנציה נוספת בקבוצה. לצד האחרון ואייל לחמן, מוזכר גם שמו של אלדד שביט, עוזר מאמן בני סכנין, ששימש כעוזר של חיים סילבס בעונת 2014/15, ומדובר בסוג של "תואם סילבס". בכל הנוגע להכנות למשחק מול עכו, בו צפוי לעמוד על הקווים המאמן הזמני דני בונדר, מהסגל של הקבוצה צפויים להיעדר הבלם עידו לוי (פציעה בברך) והחלוץ דור חוגי (פגיעה בשריר הירך האחורי).


ירוויח מההפקר? אלי כהן (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי