"בניון עבר הרבה, אני מניח שהוא לא יתפתה להתעסק במה שיהיה באצטדיון"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן התייחס לקבלת הפנים החמה שמכינים אוהדי מכבי חיפה במשחק בשבת (20:30, ספורט1): "לא מתעסקים במה שקורה אצלם במועדון, יש לנו את הדברים שלנו"

(גודל טקסט)

כשהיא מרוצה מהניצחון הגדול על מכבי נתניה (1:4), בית"ר ירושלים עורכת בשעה זו את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה בשבת בסמי עופר (20:30, ספורט1).

בני בן זקן החל את דבריו: "בגדול אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק, אנחנו מקווים להשיג תוצאה טובה. נחמד שזה סמוך לתאריך יום ההולדת שלי".

סאגת לוזון והקהל: "לא מתעסקים במה שקורה אצלם במועדון. יש לנו את ההתעסקויות שלנו. מתרכזים רק בנו. המשחק נגד מכבי חיפה קשה. תמיד במועדונים כאלו יש לחץ וזה טבעי, אנחנו נמשיך להתעסק בעצמנו ולנצח. לפעמים יש מגרשים שמאירים פנים מהבחינה היסטורית, אבל לא נבנה על תרחישי עבר".

בני בן זקן. לא מתעסק במועדונים אחרים (ערן לוף)
בני בן זקן. לא מתעסק במועדונים אחרים (ערן לוף)

יוסי בניון: "אני משתדל לא להתייחס לשחקן באופן פרטני, יוסי זה שחקן יוצא דופן. הוא שחקן שמשנה משחק. הוא עבר כל כך הרבה בקריירה שלו במועדונים גדולים וסיטואציות שונות, אני מניח שהוא לא יתפתה להתעסק במה שיהיה באצטדיון. זה לא יפריע לו".

האקסים הירוקים: "מסביב זה נדמה שהשיח הוא על מכבי חיפה ושחקנים שהיו שם, אבל אנחנו מתרכזים רק בבית"ר ירושלים, ולא איפה כל אחד שיחק בעבר. אני מתעסק רק במה שהולך במגרש. אני לא מתעסק בכל הפיקנטריה מסביב ואיפה כל אחד שיחק".

איתי שכטר ועידן ורד. ייפגשו את האקסית המיתולוגית (דני מרון)
איתי שכטר ועידן ורד. ייפגשו את האקסית המיתולוגית (דני מרון)

היריבה: "אנחנו בוחרים אסטרטגיה בהתאים ליריבה. התאמנו את עצמנו לנתניה וזו לא בושה. רצינו לנצח וזה הצליח. לכל דבר יש יתרון וחסרון, והצלחנו לנצל את היתרונות שלנו. כך גם נעשה מול מכבי חיפה, וננסה לנצל את היתרונות שלנו עליהם".

ניצחון כהצהרת כוונות: "כל ניצחון מקרב אותנו לאן שאנחנו רוצים. נרוויח כל ניצחון ביושר, בטח אם זה בסמי עופר".

שחקני מכבי חיפה.
שחקני מכבי חיפה. "ניצחון בסמי עופר יקרב אותנו למטרה" (ערן לוף)

המשחק בטדי נגד נתניה: "הגענו אחרי תוצאות לא טובות והיה לנו חשוב לנצח. השחקנים נתנו הכל. השחקנים היו מפוקסים נגד נתניה והשגנו את הניצחון, אני מקווה שזה ימשיך ככה. אנחנו משתדלים לחשוב מה יהיה נגד יריבה. שינינו את השיטה נגדם וזה עזר. נקווה שזה יעזור לנו גם נגד חיפה".

עופר ורטה: "לא התחלתי את העונה כמו שצריך. אמנם התאמנתי עם אשדוד חודש שלם וגם התאמנתי לבד. מאז שהגעתי לבית"ר אני נותן מאה אחוז כל אימון כדי שיבוא הרגע שאצטרך לשחק, אעשה זאת על הצד הטוב ביותר. שמח על הבכורה שלי, בטח אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי".


"הניצחון על נתניה היה חשוב" (דני מרון)

מכבי חיפה: "לפני כל משחק יש אווירה טובה. אנחנו חייבים לבוא מוכנים לא משנה מי היריבה. מכבי חיפה קבוצה מעולה ועשו שם רכש ממש חזק בקיץ. יהיה משחק מאוד קשה ונקווה לעבור אותו על הצד הטוב ביותר".

הניצחון על נתניה: "כל ניצחון נותן דרייב להמשך, בטח שהבקענו ארבעה שערים. בתקופה האחרונה לא השגנו את הניצחונות שרצינו, ואני מקווה שהמשחק נגד נתניה הוציא אותנו לדרך חדשה, שתמשיך גם מול מכבי חיפה".

עופר ורטה.
עופר ורטה. "גיא אחלה מאמן" (עדי אבישי)

האקסים הירוקים: "השחקנים לא מדברים על זה בחדר ההלבשה, לא שמעתי על כך שום דבר".

התחרות על עמדת המגן הימני: "לכל שחקן יש ציפיות ותחרות בקבוצה. אני מתכוון לתת את המאה אחוז בכל אימון ומשחק, כך אני מצפה מעצמי".

אנטואן קונטה. תחרות על עמדת המגן הימני (ערן לוף)
אנטואן קונטה. תחרות על עמדת המגן הימני (ערן לוף)

היריבות בצמרת: "אנחנו לא מתעסקים בהפועל באר שבע ומכבי תל אביב, אלא מתעסקים בבית"ר ירושלים".

גיא לוזון: "הוא נתן לי לשחק בהפועל תל אביב אבל הייתה לי פציעה בכתף. יש בינינו יחסים טובים, הוא אחלה מאמן".

עופר ורטה.
עופר ורטה. "לא מתעסקים בב"ש ומכבי ת"א" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי