שלוש אבוקות הושלכו באימון בית"ר, שני אוהדים נעצרו

אבוקות באימון בית"ר ירושלים
אבוקות באימון בית"ר ירושלים | צילום: דוברות המשטרה

בלאגן בבית וגן לקראת המשחק מול מכבי חיפה (מוצ"ש, 20:15, ספורט1). בן זקן טרם תרגל את ההרכב והשאלה המסקרנת של השבוע נותרה פתוחה: האם בניון יפתח מול הקופים הירוקים

(גודל טקסט)

מהומה במהלך האימון המסכם של בית"ר ירושלים בבית וגן: אוהדים השליכו שלוש אבוקות לעבר כר הדשא ושניים מהם נעצרו על ידי משטרת ירושלים. גם בתום האימון לקראת המשחק מחר (מוצ"ש, 20:15, שידור ישיר בספורט1) בסמי עופר מול מכבי חיפה נותרה השאלה הכי מסקרנת ללא תשובה: האם הקשר יוסי בניון יפתח בהרכב?

המאמן בני בן זקן, לא תירגל אתמול וגם היום את ה-11 הפותחים ולשחקנים אין מושג באיזה הרכב תפתח הקבוצה. בשלב זה נראה כי ההחלטה לגבי בניון ולגבי ההרכב כולו, תתקבל רק בסמוך למועד המשחק. בניון עצמו רוצה מאוד לפתוח במשחק, גם אחרי היכולת הטובה שהציג בנצחון 1:4 נגד מכבי נתניה, במחזור הקודם, אך בעיקר כי מדובר מבחינתו במשחק מיוחד, מול הקבוצה בה בילה את מרבית הקריירה שלו בישראל. בניון מודע לעובדה שמצפה לו "קבלת פנים חמה", מחלק מהקהל החיפאי שצפוי לשרוק לו בוז ואולי אף לקלל אותו במהלך המשחק, אך למרות זאת, הוא רוצה לפתוח בהרכב ולהוכיח את יכולתו.

ההתלבטות הגדולה של הצוות המקצועי, היא האם להחזיר להרכב את ז'אורז'יניו, שהחלים מפציעה במפשעה או לתת את הקרדיט לבניון בקישור, לצד דוד קלטינס וקלאודמיר פריירה שמקומם מובטח. אופציה נוספת, סבירה הרבה פחות, שבניון וז'אורז'יניו יפתחו יחד, ואז חן עזרא יאבד את מקומו בהרכב. מי שייעדר בוודאות מהסגל הוא החלוץ אנתוני וראן, שסובל מפציעה ברגלו ואינו כשיר.


בניון. חשבון פתוח עם אוהדי מכבי חיפה (דני מרון)

בחלק האחורי נראה כי הרביעייה שפתחה נגד נתניה, תפתח גם הפעם, כאשר שון גולדברג ועופר ורטה יקבלו את חולצת ההרכב בעמדות המגינים, אך גם כאן ישנה התלבטות אחת לפחות, האם להחזיר את אריק סאבו לעמדת המגן הימני, על חשבון ורטה.


הרכב משוער:
בוריס קליימן, עופר ורטה, אנטואן קונטה, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו (יוסי בניון), חן עזרא (יוסי בניון), עידן ורד, איתי שכטר 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי