צפו בתקציר: הפועל רעננה גברה 0:2 על הפועל עכו

שחקני רעננה
שחקני רעננה | אודי ציטיאט

בבכורה של בונדר על הקווים, שניר שוקר המחליף סידר לקבוצה מהשרון ניצחון ראשון העונה עם צמד בישולים. ארשיד (68) ופושה (72) הרשיתו, מוליץ' סיפק מועמד להחמצת העונה. דורה: "גם עם מוריניו נתמודד בתחתית"

(גודל טקסט)

אחרי שהחליפה את דודו אברהם וגיא לוי, הפועל רעננה רשמה הערב (שבת) את ניצחון הבכורה שלה לעונת 2017/18 בליגת העל. עם דני בונדר, שערך בכורה על הקווים בליגת העל, האורחת חגגה עם 0:2 יקר אצל הפועל עכו. 



קרב התחתית באצטדיון טוטו לא התעלה לרמה גבוהה, ואחרי מחצית ראשונה פושרת – שניר שוקר תפס את המושכות. הקשר הוותיק נכנס בדקה ה-67 ותוך דקה סידר לכארם ארשיד, מחליף נוסף, שער יתרון יקר. ארבע דקות הספיקו לשוקר, והוא חתך את ההגנה של שלומי דורה בפעם השנייה. ג'ורדן פושה אמר תודה, ירה לחיבורים והעלה חיוך על פניו של אשר אלון.


רעננה עם ניצחון יקר, שקטע רצף של שישה הפסדים רצופים והיא חולפת על פני עכו בטבלה כאשר במחזור הבא היא תתארח אצל הפועל חיפה. לעומתה, הקבוצה של דורה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא עמוק במאבקי התחתית והיא תנסה לצאת מהמשבר מול מכבי חיפה בשבוע הבא. 
 



סוף סוף ניצחון. שחקני רעננה (אודי ציטיאט) 


הרכבים: 
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה, דילן דמראווי (פייסל מוליץ', 46), סיראז' נסאר (לוטם זינו, 74), גבי קניקובסקי, פיטר אוניקאצ'י, בן אז'ובל. 


הפועל רעננה: תומאש קושציקי, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, ירדן כהן, בן בנימין, יובל טיטלמן (שניר שוקר, 67), רועי שוקרני, מוחמד שכר (כארם ארשיד, 53), ג'ורדן פושה (פלורין פורצ'ה, 92), שמעון אבוחצירה.



שער חשוב. פושה (עדי אבישי) 


התגובות: 

שלומי דורה המתוסכל: "את המחצית השנייה התחלנו בצורה טובה. ספגנו ממצב אחד, אחרי שהם לא הגיעו לרחבה שלנו. רעננה כבשו שני שערים, הם עשו את שלהם וכל הכבוד להם. יש לחץ בקבוצת כדורגל מהרגע שהיא מתחילה. ידענו שנילחם בתחתית, ננסה לצאת מהמצב הזה ולחזור לנצח. מי שדואג לקבל החלטות, יקבל. אני לא מודאג מהמעמד שלי. אם חושבים שאני הבעיה, ואם לא – אז ממשיכים לעבוד. לא מתעסק בבוץ, גם אם יביאו את ז'וזה מוריניו נתמודד בתחתית". 

דני בונדר המאושר חגג: "השחקנים הביאו את הניצחון, ואני לא מתעסק בקלישאות. ניסיתי להיכנס לשחקנים לראש, ולגרום להם להבין שאם הם לא ירצו – אז שום דבר לא ישתנה. היינו אחרונים בכל מה שקשור למאבקים. ניצחנו ומגיע לשחקנים לשמוח, לא שמחנו חודשיים. ביום ראשון אחרי שגיא לוי פוטר, ביקשתי מאשר אלון לאמן מול הפועל עכו כי האמנתי שננצח. אני בטוח שהמועדון יעשה את החישובים שלי, אני נהנה עם השחקנים שלי. אני מרגיש שההנהלה מאחוריי, אני מודה לאשר ודמיאן. אני יודע מי אני ומה אני יכול לתת למועדון הזה, אמרו על רעננה כל כך הרבה דברים רעים. יש לנו חבורה של לוחמים, אני צעיר וצריך ללמוד. מה יהיה בשבוע הבא? זה לא בידיים שלי. אני אעשה תעודת פרו, התחלתי את התהליך שלי כמאמן לפני שנתיים. עשיתי הישגים והתקדמתי. אלמד, אעשה את מה שאני צריך ואתן הכול בשביל המועדון שאני עובד בו".


ג'ורדן פושה הוסיף: "זה תמיד חשוב להבקיע, זו העבודה שלי. עד עכשיו לא היה לי מזל. אני ממשיך לעבוד קשה ואני מאמין שבסוף הכול יהיה בסדר עבורי ועבור הקבוצה. דני מכיר אותנו מההתחלה, והוא הצליח לחבר אותנו. זה עבד היום ואני שמח. הייתי שמח לראות אותו ממשיך כמאמן שלנו. אנחנו צריכים להישאר בליגה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה. המטרה שלי היא תמיד להבקיע ולהיות הטוב ביותר שאני יכול להיות. זו רק תחילת העונה, נחכה לסיום העונה".
 


מוריניו? דורה (עדי אבישי) 


מהלך המשחק: 

דקה 1: המשחק בעכו יצא לדרך. 


דקה 7: הזדמנות ראשונה למארחת. קושיצקי השמיט כדור בצורה רשלנית, אך אז'ובל לא הצליח לנצל זאת כדי להבקיע. 


דקה 20: האורחת הגבירה את הקצב. פושה מצא את אבוחצירה, שירה היישר לידיים של שטראוס. הקוון הרים מיד את הדגל וסימן לנבדל. 


דקה 32: אליהו תיקל בגסות את אבוחצירה הרחק מהשער וספג כרטיס צהוב. בתגובה, דורה ביקר את ההחלטה של צוות השיפוט.


דקה 38: אחרי דקות בהן לא התקרבה לשער של קושיצקי, עכו יצאה קדימה. אז'ובל חתך את ההגנה עם כדור לעבר דמראווי, אך הנגיחה שלו נעצרה אצל שוער האורחת בקלות.


דקה 41: מזל גדול למארחת. בנימין נותר חופשי ומ-25 מטרים שיגר כדור נהדר לקורה. פושה עט על הכדור החוזר, אך הנגיחה שלו פספסה את המסגרת.


דקה 46: שינוי ראשון של דורה. מוליץ' תפס את מקומו של דמראווי. האם זה יעיר את עכו?


דקה 54: האם זו החמצת העונה? התקפת מעבר טובה של המארחת, הובילה את מוליץ' לפספוס גדול ממטר. המהלך התחיל את אז'ובל, שסחט מקושיצקי עצירה טובה. הכדור הגיע למוליץ', והוא ממטר בעט ונעצר אצל קושיצקי ששב לקו השער.


דקה 68, הפועל רעננה עלתה ל-0:1: שוקר מצא את ארשיד ברחבה והוא ירה בקלות לפינה הקרובה. שיתוף פעולה משובח של צמד המחליפים. 


דקה 72, הפועל רעננה עלתה ל-0:2: שוב פעם שוקר, ושוב האורחת חוגגת. הפעם הקשר חתך את ההגנה עם כדור עומק איכותי לעבר פושה, שירה בנגיעה לחיבורים. איזו חגיגה של האורחת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי