צפו בתקציר: 1:2 יקר לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

אחרי סאגת לוזון והאוהדים, הירוקים המשיכו לאכזב וספגו את ההפסד הביתי הראשון העונה. שכטר (45) ושער עצמי של דוס סנטוס (64) העלו את בית"ר לפסגת ליגת העל. בניון עלה כמחליף וספג בוז. קלאוס (94) רק צימק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לאכזב. אחרי ה-2:2 מול מכבי פתח תקווה וסערת גיא לוזון עם האוהדים בנוגע למילה מתדיינים, הירוקים נכנעו הערב (שבת) 2:1 מול בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור השמיני בליגת העל, וירדו אל המקום השביעי.


הקהל הביתי אומנם תמך בקבוצה המארחת בסמי עופר, אך גם זה לא עזר לשחקנים מול הקבוצה הנהדרת של בני בן זקן, שעלתה זמנית למקום הראשון וקיבלה משחק מצוין של בוריס קליימן ועידן ורד. לקראת הסיום, מרבית מהאוהדים הירוקים מאסו ביכולת הדלה ונטשו את האצטדיון לפני שריקת הסיום..



אך בזמן שבן זקן רשם ניצחון שני ברציפות, מקבילו הירוק מסובך מתמיד כאשר גם החילופים שלו לא הצליחו להושיע אותו ואת הקבוצה האבודה שלו. הירוקים ספגו הפסד בכורה בבית, שלישי העונה שהוכיח כמה הם רחוקים מהיריבות בצמרת ליגת העל. רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס הציגו משחק רע כאשר הברזילאי גם כבש את השער העצמי. 

דווקא אחרי מחצית ראשונה מבטיחה, מכבי חיפה קרסה לפני השריקה למחצית וספגה מרגליי איתי שכטר, שהרשית את הרביעי שלו העונה. השער סייע לבית"ר, שהציגה מחצית שנייה מרשימה וגרמה לקהל הביתי למחות נגד המאמן. לוזון ינסה לשרוד את המשבר מול עירוני קריית שמונה במחזור הבא, בית"ר תפגוש את אשקלון.



מה חדש? שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (דני מרון) 


הרכבים: 

מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן (עומר דמארי, 70), רועי קהת, גרגורי קוסטדינוב, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה (קלאוס, 12), קאיו אלבס (גילי ורמוט, 55).

  

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, אנטואן קונטה, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, אריק סאבו, חן עזרא (פול אדגר, 70), עידן ורד (יוסי בניון, 87), איתי שכטר (ז'אורז'יניו, 61). 

 

חוגגים בכרמל. שכטר והחברים (דני מרון) 
 

מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק באצטדיון סמי עופר יצא לדרך! 


דקה 8: ניסיון ראשון של האורחת. עזרא עבר את מאבוקה בקלות, אך לא הצליח להעביר כדור רוחב לעבר שכטר הפנוי. 


דקה 12: שינוי ראשון של לוזון. רוקאביציה הפצוע פינה מקום לקלאוס. דקה לאחר מכן, היווני קיבל כדור איכותי על הסף הרחבה וירה במהירות. קליימן סיפק עצירה נהדרת.


טירוף ביציעים. אוהדי בית"ר (דני מרון) 


דקה 20: התקפה טובה של הירוקים. מאבוקה הרים כדור נהדר לעבר סלליך, שניסה למצוא את קלאוס, ופספס.


דקה 23: האגף הימני של מכבי חיפה שוב הוכיח יעילות. מאבוקה מצא את קהת, שספק נתפס על ידי כחילה, ולא הצליח לייצר מגע איכותי עם הכדור. 


על הספסל. בניון וז'אורז'יניו (דני מרון) 


דקה 29: אחרי דקות של שליטה ירוקה, קלטינס ניסה לבחון את גלזר. הקשר נותר חופשי סמוך לרחבה, קיבל את הכדור מעזרא, אך הכדור שלו פגש באחד משחקני ההגנה ויצא החוצה. 


דקה 31: קליימן בשיאו. נגיחה של גרשון סחטה מהשוער עצירה נהדרת, גם ניסיון של קהת נעצר אצל קליימן. 



ורטה ובן הרוש (דני מרון) 


דקה 45, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1: האורחת הגבירה את הלחץ וגם עלתה ליתרון אחרי מחדל הגנתי של גרשון ובן הרוש. אחרי קרן של ורד, קלטינס מצא בכדור עומק חכם את שכטר פנוי. החלוץ אמר תודה, הכניע את גלזר וכבש את הרביעי שלו העונה. 


דקה 45+1: בית"ר כמעט והכפילה. סאבו המתין מחוץ לרחבה, קיבל את הכדור ושיגר וולה אדיר. גלזר היה הפעם במקום. 


שוב כובש. שכטר (דני מרון) 


דקה 50: קלאודמיר סובב כדור חופשי מופלא מ-24 מטרים, גלזר מתח איברים והדף בצורה טובה לקרן. 


דקה 54: עוד הזדמנות עבור האורחת. חן עזרא עבר בקלות את מאבוקה, ומצא את סאבו. הקשר ירה מחוץ לרחבה, אבל מצא את גלזר מוכן. 


מאוכזבים ומאכזבים. גרשון וקאיו (דני מרון) 


דקה 61: שינוי מפתיע של בן זקן. ז'אורז'יניו תפס את מקומו של שכטר, שירד אל הספסל מאוכזב. דקה לאחר מכן, קהת שוב בחן את קליימן ומצא אותו בין הקורות מוכן. 


דקה 64, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:2: התקפת מעבר מושלמת של האורחת, הסתיימה בשער עצמי של דוס סנטוס. ורד עשה צחוק מההגנה של מכבי חיפה וגרשון, העביר רוחב בצורה מושלמת ובסיומו הבלם דחק לשערו שלו ממטר. 



חוגגים ביחד. ז'אורז'יניו ועידן ורד (דני מרון) 


דקה 70: בן זקן העלה את אדגר על חשבון עזרא, לוזון בחר לוותר על אלברמן לטובת דמארי. 


דקה 81: האורחת הורידה קצב, אך זה לא עזר לירוקים. ורמוט חדר לרחבה והעביר כדור רוחב איכותי, אבל קליימן שוב היה במקום. דקה לאחר מכן, הקהל הביתי השליך אבוקות לכר הדשא וחולל סערה. 


דקה 87: חילוף שלישי בבית"ר. בניון עלה במקום ורד וזכה לבוז צורם מצד האוהדים הירוקים. 


דקה 94, מכבי חיפה צימקה ל-2:1: סלליך ניצל תרדמת בהגנה של בית"ר ועם הרמה טובה מצא את קלאוס, שכבש את הראשון שלו. 


בצרות. לוזון (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי