סבע: מכוונים גבוה, דראפיץ': צריך גם ליהנות על המגרש

אלחסן קייטה
אלחסן קייטה | דני מרון

כוכב מכבי נתניה מרוצה אחרי ה-1:3על ק"ש: "כדורגל זה שמחת חיים", המאמן: "יש עדיין מה לשפר". סילבס: "כל עוד זה תלוי בי אני לא חושש, בנינו קבוצה חדשה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי נתניה בשלה. אחרי ההפסד בטדי, העולה החדשה ידעה לשוב לעצמה גם ללא ערן לוי והשיגה הערב (שבת) 1:3 יקר על עירוני קריית שמונה. דיא סבע רשם את שערו העשירי העונה, אלחסן קייטה הגינאי סיפק צמד והוכיח כי היה שווה להמתין לו.

סלובודאן דראפיץ' סיכם: "יכולנו לשחק יותר טוב. הנעת הכדור לא מספיק טובה, אבל אני מרוצה מהתוצאה מאוד. נקווה שהחניכים ישתפרו בעתיד".

ההתאוששות מההפסד בטדי: "איבדנו שלוש נקודות, מחמאות לא מספיקות. בגלל זה היה חשוב לנצח הפעם. אני שמח שהדרך היתה טובה וסבירה וגם השגנו שלוש נקודות".


נהנים מכדורגל, דראפיץ' וברדה (דני מרון)

ההנאה על המגרש: "יש טקטיקה אבל ליהנות בתוך המשחק זה חשוב לדעתי. חשוב גם ליהנות מכדורגל ולא רק הטקטיקה".

המקום של נתניה העונה: "יש לנו משחק נגד סכנין ואז הפועל חיפה. נצטרך להיות מוכנים לכל משחק, לא מסתכלים על מקום".


החיסרון של ערן לוי:
"כשקבוצה רצה הכל דופק אבל אין ספק שערן חסר לנו ואנחנו מחכים לו".


יש מה לשפר? דראפיץ' (דני מרון)

מלך השערים דיא סבע שכבש את העשירי שלו העונה הוסיף: "אנחנו משחקים בדרך שלנו ומכוונים גבוה. גם בטדי שיחקנו טוב, אבל לא הבקענו וספגנו. יכולנו לסיים את המשחק הזה עם חמישה שערים. כדורגל זה שמחת חיים, אז אנחנו באים ונהנים. אני שמח שהשיטה שלנו מביאה תוצאות".

העצבים שהפגין: "הייתי עצבני בלי קשר לבוררות, יש המון אמוציות ועצבים במשחק. הייתי רגוע יותר במחצית השנייה וגם כבשתי, יכול להיות שאם אני רגוע אני מבקיע".

החסרון של הקפטן: "ערן לוי שחקן חשוב, מצער שהוא לא איתנו. אנחנו מחכים לו. אני מאחל לו רק בריאות, הלוואי שהוא יחלים כמה שיותר מהר. אני לא מתעסק בבוררות, זה עניין בין מכבי נתניה לטוברוק. העבודה שלי היא לשחק".


סבע, מכוונים גבוה (דני מרון)

חיים סילבס המאוכזב ציין: "לא ציפינו לכזו פתיחה, כולם רוצים לנצח. מתעסקים בדרך, לפעמים מביאים נקודות ולפעמים לו. היריבה כפתה עלינו קצב מהיר. הפערים בין הקבוצות בא לידי ביטוי בחדות בחלק הקדמי. אנחנו די נתקעים באיזור הרחבה. חסרה לנו פעולה חכמה קדימה וקשה לכבוש ככה. אנחנו מאוד מתקשים לעשות את המהלך האחרון ולמצוא את השער. ברגע שסופגים, אנחנו מתחילים לרדוף. אני לא חושב שאנחנו נופלים מהיריבות אבל ההבדל הוא בפעולה האחרונה".

מהלך המשחק: "פתיחת המשחק לא היתה טובה, השתדלנו לתת פייט. גם אחרי השער ישר ספגנו. זה מה שקרה, ממשיכים בדרך שלנו ונמצא את הנוסחה".

מעמדו: "קריית שמונה בנתה קבוצה חדשה, אני לא חושש. לא הכל מתחבר מהתחלה. צריך להשתפר. כל עוד זה תלוי בי נמשיך בדרך הזו".


סילבס, יצליח להתרומם? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי