ג'ון אוגו יעבור מבחן כשירות וצפוי לפתוח על הספסל, ויטור חוזר

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הניגרי של הפועל ב"ש מתעקש להיות בסגל מול מכבי ת"א (שני, 21:00), הפורטוגלי יהיה בסגל. וובה בראון חזק בתמונת ההרכב, טאהא ואלחמיד צפויים לפתוח. התלבטות בין פקהארט לשהר, מצבו של קואנקה לא ברור

(גודל טקסט)

ערב משחק העונה הראשון מחר (שני, 21:00) מול מכבי תל אביב, ממתינים בהפועל באר שבע לבשורות טובות מכיוונו של ג'ון אוגו. הקשר הניגרי טרם התאושש מפציעתו במשחק מול סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית ולא התאמן היום, ובכל זאת מתעקש לשחק מול סגנית האלופה. "הפשרה" המסתמנת היא שיפתח על הספסל לא לפני שיעבור מבחן כשירות סמוך לפתיחת המשחק.


ירידתו האפשרית לספסל של כובש שער האליפות במשחק מול מכבי תל אביב אשתקד, משפרת את סיכוייו של וובה בראון לתפוס את מקומו בקישור האחורי, לצדם של דן איינבינדר ומהראן ראדי. הקשר הספרדי איסק קואנקה נחבל באימון שהתקיים במוצאי שבת, והתחזית הרפואית במקרה שלו עדיין לא ברורה.  



בצוות המקצועי התעודדו מהשיפור במצבם של לואי טאהא וחאתם עבד אלחמיד, ושניהם אמורים לאייש את מרכז ההגנה. הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור צפוי לחזור לסגל לראשונה מאז פציעתו לפני יותר מחודשיים. בחלק הקדמי יש התלבטות בין תומאש פקהארט לבין בן שהר.


לנוכח הדם הרע הזורם בין מחנות האוהדים נערכת המשטרה בכוחות מתוגברים לקראת המשחק. מאות שוטרים ומאבטחים ישמרו על הסדר הציבורי במתחם טוטו טרנר. שוטרים סמויים ייטמעו בין האוהדים כדי למנוע גילויי אלימות. במשטרה ערים לדיווחים על המכות שספגו כמה אוהדים אדומים שנקלעו ליציעי מכבי תל אביב במפגש האחרון בין הקבוצות. כחלק מתהליך האיסוף המודיעיני יסומנו מוקדי החיכוך האפשריים ותיעשה פעילות מונעת.


מיגל ויטור. גם הוא חוזר (אודי ציטיאט)

מיגל ויטור. גם הוא חוזר (אודי ציטיאט)


הביקוש העצום לכרטיסים העלה מחדש את תופעת הספסרות. ארגון האוהדים "וסרמיליה" איתר שלושה מקרים של אוהדים מקומיים שדרשו 500 שקלים בעד כרטיס, וחסם את פעילותם באתר. 


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן ברק בכר: "לא משנה מה הקבוצות עשו עד עכשיו, את התשובה לזה נדע מחר בסיום המשחק. לא משנה מה עשינו ומה הם עשו לפני, מי שתהיה טובה יותר תנצח. אחרי האימון אדע מה קורה עם חאתם אלחמיד. אני לא רוצה לזרוק סתם דברים באוויר לגבי הפצועים. זה לא המצב האידאלי, אבל התרגלנו למצב הזה. לא נשתמש בשום תירוץ, כל מי שבסגל הוכיח שמגיע לו לשחק ולהיות חלק מהפועל באר שבע. לא משנה מי ישחק. זה משחק חשוב, אבל זה בסך הכול מחזור שמיני. הליגה השנה תהיה הרבה יותר תחרותית וצמודה. יש קבוצות מצוינות כמו הפועל חיפה, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים. מה שחשוב זה שנחזור לעצמנו, כמו במשחק האחרון ואז הדברים יהיו תלויים בנו". 




חוזר לטרנר. דוידזאדה (AFP) 


המפגש מול ג'ורדי קרויף: "ההפסד בעונה הקודמת מול ג'ורדי היה המשחק הכי טוב שלנו מול מכבי תל אביב. העניין הוא לא אני וג'ורדי. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה, ומי שיציג אגרסיביות ינצח. אין ספק שאמיר חלאיילה עשה את ההבדל מול הפועל רעננה, אחרי האימון המסכם נקבע מי יהיה בסגל ומי לא". 


המצב בליגה: "קבוצות יצברו נקודות, ואם אנחנו לא ניקח את הנקודות שאנחנו צריכים לקחת אז מישהי תיקח את הנקודות כדי לזכות בתואר. היכולת חשובה והיא זו שתביא נקודות". 


ההבדלים משנה שעברה: "מה שהיה בעונה שעברה, נשאר שם. אנחנו מתקשים העונה, אבל רוצים לחזור להיות הקבוצה הטובה והחזקה שאנחנו רוצים להיות. אם הייתי יודע איך לתקן את הדברים, היינו במקום הראשון ועם מאזן מושלם. אני נהנה לראות את נתניה, הפועל חיפה ובית"ר אבל אני גם רוצה ליהנות מהקבוצה שלי". 



לא המשחק הכי חשוב העונה. מליקסון (דני מרון) 


הקאמבק של אופיר דוידזאדה לטרנר: "זה לא רלוונטי לעסוק בו, הוא שחקן של מכבי תל אביב". 


מאור מליקסון הוסיף: "חשוב שנתרכז בעצמנו. אני לא מסתכל על הטבלה, אני לא יודע איפה אנחנו מדורגים. אני רוצה להתרכז ביכולת שלנו. היו לנו כמה דקות טובות מול הפועל רעננה וזה הספיק לניצחון, שזה חיובי. הפנמנו את הביקורת, וכבר ראו אותנו מחוייבים הרבה יותר ביום חמישי". 


המפגש עם דוידזאדה: "הוא חבר טוב, זה יהיה מוזר לשחק מולו כיריב".


החשיבות: "זה לא המשחק הכי חשוב העונה, אבל יש בו משהו מיוחד".  


הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון(דור אלו), חאתם עבד אלחמיד (מתן אוחיון), לואי טאהא, מיחאי קורהוט; מהראן ראדי, וובה בראון (ג'ון אוגו), דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר (תומאש פקהארט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי