סטנצ'יו: "מאוד מוזר שיש שחקנים שלא נוסעים בשבת"

דניאל סטנצ'יו
דניאל סטנצ'יו | טוויטר

המנהל המקצועי של הפועל עכו הפתיע בראיון לתקשורת הרומנית: "החיסרון המשמעותי בישראל קשור למכסת הזרים". במועדון זועמים על היכולת הדלה, דורה ישלם את המחיר?

(גודל טקסט)
כעס גדול בהפועל עכו לאחר ההפסד הביתי אמש (שבת) להפועל רעננה, שהוריד את הקבוצה למקום האחרון. במועדון זעמו בסיום בעיקר על הגישה של חלק מהשחקנים ועל כך שהיה נראה במשך דקות ארוכות כי ישנה אווירה של חוסר אכפתיות על כר הדשא. עיקר הביקורת מופנית כלפי שלומי דורה, שצפוי להיפגש עם המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו שירצה לשמוע מהמאמן על הדרכים שלו להוציא את הקבוצה לדרך הנכונה.



"למרות ההצהרות של דורה לפני המשחק היה נראה כי חלק מהשחקנים הגיעו אדישים ובמצב שלנו אסור לנו להיות אדישים", אמרו במועדון. בשלב זה לא נראה כי המאמן ישלם את המחיר אך תבוסה ביום שלישי בגביע הטוטו מול מכבי חיפה או במשחק הליגה בה יכולה להיות מכרעת.


גם בקרב השחקנים הייתה אכזבה קשה בסיום כאשר הם חשבו כי ניצחון במשחק הזה יוביל את הקבוצה לדרך חדשה ולמרות שעכו הגיעה למספר הזדמנויות משמעותיות, שחקניה היו לא מרוכזים מול השער. "היו לנו מספר החמצות מדהימות וכאשר אתה לא כובש, אז אתה סופג", אמר שחקן בקבוצה.



מופתע מהשבת. סטנצ'יו (ערן לוף) 


מאוחר יותר, סטנצ'יו התראיין לתקשורת הרומנית וסיפר: "החיסרון המשמעותי בישראל קשור למכסת הזרים. רק חמישה יכולים לשחק במשחק. הגעתי למועדון עם חובות גדולים, כל השחקנים הטובים שהיו לנו בעונה הקודמת, והמצב היה רע. יש בישראל מצב מוזר בו שחקנים לא נוסעים ביום שבת בגלל טעמי דת. לי יש יד חופשית לשלוט בדברים, אין ספק כי לשחקנים בישראל יש בעיה חמורה בכול מה שקשור לרמה המנטלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי