דור מיכה קיים אימון מלא, אך לא יהיה בסגל מול הפועל ב"ש

דור מיכה
דור מיכה | צילום: אריאל שלום

קשר מכבי ת"א יקבל עוד כמה ימי מנוחה ולא ישותף במשחק בטרנר (שני, 21:00), עטר, אצילי וריקן צפויים לפתוח. קרויף מתלבט האם לעלות עם 3 בלמים: "לא אגלה את מצב הפצועים כדי לא להחכים את היריבה"

(גודל טקסט)
שלושה ימים לאחר התבוסה הכואבת לאסטנה בליגה האירופית (4:0), מכבי תל אביב קיימה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק המסקרן בטרנר מול הפועל באר שבע (שני, 21:00), שינעל את המחזור השמיני בליגת העל. הצהובים ינסו להתאושש מהתצוגה המחפירה בליגה האירופית, ולרשום ניצחון יקר מול האלופה בשנתיים האחרונות.


הצהובים ניצחו פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, למרות זאת ניצחון בבאר שבע יעלה אותם ל-17 נקודות, בדיוק כמו בית"ר ירושלים ושש יותר מהקבוצה של ברק בכר, לה משחק חסר. 


דור מיכה השלים אימון מלא, אך לאחר שיחה עם המאמן ג'ורדי קרויף הוחלט שיקבל עוד מספר ימי מנוחה ולכן לא יהיה בסגל למשחק החשוב. מהאימון נעדרו ברק יצחקי שהתלונן על כאבים בשריר הירך, ארון שוינפלד ואייל גולסה.


המאמן ההולנדי מתלבט האם להמשיך עם ארבעה שחקנים בהגנה או לפתוח במערך של שלושה בלמים. מסתמן כי יבוצעו שלושה חילופים מההרכב שפתח בתבוסה לאסטנה כשעומר אצילי, אלירן עטר ואבי ריקן יעלו ב-11.


דור מיכה. בשורות טובות (אריאל שלום)
דור מיכה. בשורות טובות (אריאל שלום)


קרויף אמר במסיבת העיתונאים: "אף אחד במכבי לא שמח מהמשחק האחרון, אבל עדיין יש לנו משחק חשוב מחר ויותר חשוב להתרכז בכך ולשכוח מהר".


מצב הפצועים:"באופן כללי אנחנו לא רוצים לתת יותר מדי מידע על שחקנים שלנו כדי לא להפוך את יריבנו לחכמים יותר. נראה אחרי האימון מה מצבם של השחקנים הפצועים. אנחנו כל הזמן אנחנו דוחפים שחקנים לקצה כי אין לנו מספיק".


היריבה: "באר שבע ואנחנו בצורה מסוימת באותו מצב. איבדנו אותו מספר נקודות, יש לנו בעיית רעננות בקבוצה כי היו לנו עונות ארוכות. נראה מה יהיה הסיכוי שלנו. אנחנו מנסים לנצח משחקים. ברור שאנחנו מקווים לשחק טוב ולתקוף, אבל יש לנו קשיים והכי חשוב זה להשיג נקודות. הכי טוב זה להסתכל על המשחק מול הפועל אשקלון. כשאתה מוביל 0:2 אתה חייב לסגור את המשחק, אבל בסוף סיימנו בתיקו ואלו נקודות שעלולות להיות חסרות בהמשך הליגה. כעת הכי חשוב זה להתאושש ולבוא טריים כי אנחנו יודעים שיש הרבה פוטנציאל בסגל".


הקושי במשחק חוץ בטרנר: "יש להם קבוצה טובה מאוד, הרגשתי בעונות האחרונות שהגענו שם למצבים ולא השגנו נקודות. שלטנו, נפתחנו ואז לפתע הם הבקיעו. ננסה לא ליפול במלכודת אבל בסופו של דבר אנחנו לא ניצחנו שם כי יש להם קבוצה טובה וזאת האמת". 



יחזרו לנצח? שחקני מכבי תל אביב (דני מרון) 



מצב הסגל: "כולנו מרגישים שהפוטנציאל כאן ולא נראה שאף אחד מפקפק בכך. יש לנו הרבה שילובים טקטיים אפשריים אבל כרגע יש מעט שחקנים ואנחנו צריכים לנצח הרבה משחקים, שלושה בשישה ימים, וכעת צריכים לדחוף את עצמנו ולהקריב. כמו שאמרתי אני חושב שיש לנו סגל טוב מאוד וזה בסוף יהיה בסדר".


על דור מיכה: "עוד לא ראיתי אותו מתאמן באמת".


טבלת הליגה: "אני מרגיש שהקבוצות החזקות על הנייר לעת עתה לא בכושר חוץ מאחת. אני מאמין שאחת מאלו שלא במאבק תילחם עד הסוף למרות הפתיחה החלשה".


אליפות: "אני חושב שהאליפות לא תוכרע מחר, בוודאי לא מספרית. כולם אוהבים את ההרגשה הדרמטית ויש הרבה גאווה באמצע ודברים להילחם עליהם. עדיין לא משנה כמה מנצחים במשחק עונה מקבלים שלוש נקודות ולא חמש. חשוב לנו להראות את עצמנו אבל גם אני וגם ברק בכר יודעים שיש הרבה פוטנציאל והכול ייצא כשצריך".


היכולת מול אסטנה: "אני חושב שהשחקנים יודעים שלהפסיד 4:0 זה פוגע לך בכבוד ובמשחק הבא תגיע הרבה יותר אגרסיבי כדי להוכיח את עצמך. אסור להשאיר את עצמנו מחוץ למשחק".



לא ישנים אחרי הפסד כזה. אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון) 


טל בן חיים התייחס לתצוגה הרעה ביום חמישי: "אני חושב שלא מקובל על אף שחקן בקבוצה לספוג. נגד אשקלון הבקענו ב-60 דקות טובות שני שערים ובשתי דקות של חוסר ריכוז יצאנו מאוכזבים. נגד אסטנה לא שיחקנו טוב וזה קורה בכדורגל. שיחקנו נגד קבוצה שלא הפסידה שלוש שנים בבית באירופה ועל דשא סינתטי. פשוט היינו לא טובים והקבוצה הטובה ניצחה. ראינו את הווידאו, הסקנו מסקנות ואני משוכנע שנראה מכבי אחרת".


הקהל: "אני יכול להבטיח שכבר מחר יראו מכבי שונה וכל שחקן שיעלה על המגרש ייתן את המאה אחוז. אנחנו יודעים שאוהדים לא ישנים בלילה ומקווים שכולם יגיעו לעודד. נהיה חכמים יותר מחר בערב. אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות מאוד, במיוחד באירופה, וזה דברים שאנחנו עובדים עליהם. אני בטוח שכשכולם יחזרו יהיה יותר טוב. כששחקני רוטציה לא לוקחים חלק העומס נופל על השאר. עדיין אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ ואנחנו מודעים לכך שאנחנו צריכים להשתפר. נקווה שזה יקרה מחר".



היריבות עם הפועל באר שבע: "הם זכו באליפות בשנתיים האחרונות, אני חושב שצריך לכבד אותם. היריבות מול באר שבע היא כמו כל קבוצת צמרת אחרת. לא מכובד להגיד שהם לא במקום הזה. כל הפסד כמכביסט הוא כואב, אנחנו רוצים לחשוב בצורה חיובית יותר". 


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אבי ריקן (איתן טיבי), כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי