"סמיליאניץ' עצבן את נעים. מי שמוחא כפיים לשופט מקבל צהוב"

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

בהפועל אשקלון כועסים על הסרבי שהורחק במהלך ה-3:1 למכבי פ"ת: "ברור שהוא אשם". גם מכלוף ספג אש: "הוחלף רבע שעה מאוחר מדי, החשש היה שיעשה עוד נזק". קטין כבן 16 הורחק לחודש מהמגרשים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

משחק שני ברציפות שהפועל אשקלון ראתה כיצד שחקן שלה מורחק. בשבוע שעבר זה היה טל איילה ב-1:1 מול מ.ס אשדוד, ואתמול (ראשון) זה היה מילאן סמיליאניץ' שמחא כפיים לרועי ריינשרייבר וראה צהוב שני ואדום, בהפסד 3:1 למכבי פתח תקווה.

נכון שיובל נעים בא בטענות בסיום לשופטים וגם הלך כדי לדרוש הבהרות, אבל בקבוצה החצים הופנו כלפי הקשר הסרבי, אחד מעמודי התווך של אשקלון העונה. "לקבל צהוב ולמחוא כפיים? ברור שהשחקן אשם", אמר גורם בקבוצה, "על כפיים כולם היו מקבלים צהוב. לא צריך לעשות את זה. נקודה", הוסיף אותו גורם בהתייחסו לסוגיית הקיפוח שאולי קיימת.

ואולי הכעס על השיפוט – בין אם מוצדק ובין אם לאו – הסתיר את הסיבה האמיתית לעצבים של המאמן. "נעים כעס על חוסר האחריות של סמיליאניץ' ועל עוד כמה שחקנים שלא היו טובים", הוסיפו בקבוצה, "גם הנאיביות שלנו, שמתבטאת בספיגה דווקא בדקות הטובות הרגיזה אותו". אחד מאותם שחקנים היה הבלם טל מכלוף, שעשה התקדמות אדירה בעונה וקצת שלו בליגת העל.

יובל נעים עם שרון מימר. הוציא את התסכול
יובל נעים עם שרון מימר. הוציא את התסכול (לירון מולדובן)

מכלוף הוחלף עוד לפני ההפסקה, בדקה ה-43 על ידי מושיקו לוגסי. אגב, עבור המאמן חם המזג מדובר בדפוס ידוע, שכן כשהוא לא מרוצה מתפקוד של שחקן הוא לא מחכה עם החילוף, גם אם עוד מעט תגיע השריקה להפסקה. חיים איצרין, שעבר בקיץ להפועל פתח תקווה, עבר את זה אשתקד. נעים אגב, השתתף בחתונתו של איצרין לא מכבר עם בחירת לבו.

בחזרה למכלוף, בקבוצה הסבירו את ההחלטה: "החילוף הגיע רבע שעה מאוחר מדי, החשש היה שהוא יעשה עוד נזק". באשקלון הודו שהחסרון של ברניסלב יובאנוביץ' (פצוע בשריר התאומים) הוא משמעותי. יובאנוביץ' לא יהיה כשיר גם למשחק בשבת מול בית"ר ירושלים בטדי, ומי שעשוי למצוא את מקומו בהרכב יהיה הבלם עודד גביש. "פ"ת הגיעה לשלושה מצבים והבקיעה שלוש פעמים", ניתחו בתסכול בקבוצה את אירועי המשחק, "יצאנו פראיירים ונאיביים. סבלנו מחוסר ריכוז ולא ניצלנו את המצבים שהיו לנו".

עוז ראלי. באשקלון מקווים שיתאושש
עוז ראלי. באשקלון מקווים שיתאושש (לירון מולדובן)

פרט ליובאנוביץ' בגזרת הפצועים, המגן הימני אלעד גבאי, שסובב את ברכו באימון המסכם, אמור לעבור צילום כשהחשש הוא מקרע ברצועת הברך. המגן עצמו שומר על אופטימיות ומאמין שיהיה בסדר ולא מדובר בפגיעה חמורה. לגבי עוז ראלי שהוחלף בשל פגיעה בראשו, אחרי שיום קודם לכן לא הרגיש טוב – המגן פונה לחדר המיון כדי לאבחן את הפגיעה. בנוסף, גם גודנס אג'אי הניגרי, שלא שיחק אתמול בשל קרע קטן בשריר הירך האחורי, עדיין בספק להתמודדות בטדי.

קטין כבן 16 נחקר במשטרה לאחר שהשליך במהלך המשחק כוס קולה לעברו של אחד מאנשי צוות השיפוט. קצין המשטרה הודיע על הרחקתו של הקטין מכל משחק של הפועל אשקלון ב-30 הימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי