בן בסט: לא צריכים לחשוש לומר שאנחנו שואפים לתואר

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

חלוץ הפועל חיפה התראיין ל-103FM והוסיף: "אנחנו חיים בחלום ולא רוצים להתעורר, קלינגר הוא האחראי הבלעדי ליכולת של הקבוצה". על כץ אמר: "מדברים גם כשהוא בחו"ל". ממן סיפר: "מחפש חוזה שיתאים לי"

(גודל טקסט)

אף אחד לא ציפה בהפועל חיפה שלאחר שמונה משחקים הקבוצה תהיה בראש הטבלה, לאחר שאתמול (ראשון) ניצחו את בני סכנין 0:1. מתחילת העונה עדן בן בסט הוא השחקן הלוהט של הקבוצה האדומה מהכרמל, וגם אמש היה איש המשחק כשעלה מהספסל וכבש את שער הניצחון. גם הקפטן חנן ממן מפגין יכולת גבוהה מאוד ואחראי על לא מעט מהבישולים העונה, החלוץ והקשר התראיינו לתכנית הספורט של 103FM וסיפרו על תחילת העונה החלומית של הקבוצה.

עדן בן בסט סיכם את המשחק מול סכנין: "האמת שלפני המשחק קבעתי עם קלינגר שאשחק רבע שעה, אבל הוא חשב שאוכל לשחק קצת יותר. הרגשתי לא טוב בגלל הפגיעה בכתף, ולקחתי כדורים אנטי דלקתיים שגרמו לי למשהו בבטן. בגלל זה התאמנתי רק אימונים חלקיים. לעלות מהספסל ולהבקיע זה משהו שקורה פעם בעונה, אני מודה לאלוהים שעזר לי לעשות את זה".

השינוי בקבוצה: "קלינגר הוא האחראי הבלעדי על היכולת של הפועל חיפה, הוא גורם לנו כל שבוע לרדת לקרקע ולהיזכר מאיפה באנו ולאן אנו הולכים. הוא נותן לנו המון ביטחון, ואנחנו שוכחים בכלל את האופציה לירידת ליגה. אנחנו חיים בחלום ולא רוצים להתעורר".

יואב כץ. יועץ פסיכולוגי (ערן לוף)

הסגל: "הגיעו זרים טובים שהם שחקני נבחרת, אבל לפני הכל הם בני אדם טובים. השילוב שלהם עם רוסלאן, חנן ותורג'מן נהדר. צריך לשמור על השחקנים בכושר הנוכחי ושלא יהיו פציעות. לאורך הזמן נצטרך את כל הסגל. יכול להיות שנצטרך עוד להתחזק בשחקן כזה או אחר, זה תלוי במאמן. אני בטוח יואב יהיה מוכן לעזור במידת הצורך".

יואב כץ: "הוא מדבר איתי גם כשהוא בחו"ל. הוא לא מדבר יותר מדי על כדורגל, אלא על נושאים יותר פסיכולוגיים. הוא תמיד רוצה לראות מה צריך עוד. הוא תמיד משלם ולא מונע מאף שחקן שום דבר, מה שהוא מבטיח לכל שחקן הוא נותן".

ניר קלינגר. משאיר את השחקנים על הקרקע (ערן לוף)
ניר קלינגר. משאיר את השחקנים על הקרקע (ערן לוף)

הצלחה: "אנחנו לא צריכים לחשוש לומר שאנחנו שואפים לתואר, אבל קודם המטרה היא להתקדם ממשחק למשחק, אנחנו לא רוצים לאבד את מה שיש לנו. טוב לנו בחלקה הקטנה שלנו. מחכים לנו משחקים כמו רעננה, נתניה ודרבי, ואלו משחקים קשים. יש עוד זמן עד הדרבי".

הצמרת: "אף אחד מאיתנו לא ציפה שנגיע לאן שנגיע, אבל ממשחק למשחק אנחנו מתקדמים ומשחקים אטרקטיבי. באר שבע ומכבי תל אביב ירוצו גבוה עד הסוף כי הן הקבוצות החזקות, וכל שנה מצטרפות אליהן קבוצות נוספות, ואנחנו רוצים להיות אחת הקבוצות האלו".

הזרים משדרגים (הפועל חיפה)
הזרים משדרגים (הפועל חיפה)

חנן ממן: "הפועל חיפה פגעה בזרים. כל שבוע מחדש אני מגלה כמה אני אוהב ומעריך אותם, ובכלל צריך לברך את כל השחקנים על עבודה מעולה, ובמיוחד את ניר קלינגר. אני חושב שאנחנו קבצה טובה השנה. אני זוכר כמה צחקו בעבר על ההגנה והשוערים שלנו, אבל ההגנה שלנו השנה מעולה".

השינוי בקבוצה: "המומנטום שיצרנו במחזור הראשון נגד אשקלון, שהיינו בפיגור 0:1 והיה יכול להיגמר 0:4. שינינו מערך ופתאום הכל הץפוצץ ביחד עם הקהל. אני מאוד מעריך ואוהב את קלינגר. סרט הקפטן זה ערך מוסף ואני נותן מעצמי יותר. קלינגר יודע לשמור אותנו על הקרקע, ואיפה שצריך לשחרר הוא יודע לשחרר".

חנן ממן.
חנן ממן. "אני דומיננטי מבחינה חיובית" (ערן לוף)

ההיררכיה: "אני דומיננטי במובן הטוב ולא אחד שייקח קרדיט על חשבון אחרים. גם עדן הוא כזה וגם תורג'מן. כל אחד נותן את שלו ואני מקווה שרק נהיה בריאים ונמשיך ככה".

מכבי חיפה?: "כץ עכשיו בארץ ונראה מה יהיה. אני רוצה לשמוע קודם כל את ההצעה שלו אליי ורק אחר כך אחשוב על קבוצות אחרות. אני מחפש הצעה שאני רוצה ושאהיה שקט איתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי