הפועל חיפה תחנוך מתקן חדש, קלינגר שיבח את בן בסט וקפילוטו

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

מוליכת הטבלה תיפרד מקריית חיים לטובת מתחם האימונים החדש בבית נגלר: "מקווים שנשנה בית אבל לא מזל". המאמן לשחקנים: "קחו דוגמא מהשניים". מאמן קבוצת הנוער פוטר בשל סירובו לעבור לאמן קבוצה צעירה יותר

(גודל טקסט)

"אנחנו מקווים שנשנה בית אבל לא נשנה מזל", כך אמרו הבוקר בגיחוך חלק מאנשי הפועל חיפה שיערכו היום (רביעי) לראשונה אימון במתקן האימונים החדש בבית נגלר.

הקבוצה תעזוב את קריית חיים לטובת המתחם החדש, שישמש אותה כחלק מההסכם מול עיריית חיפה. "עם כל ההיסטוריה לקריית חיים, הגיע הזמן שנעבור למתחם ראוי לקבוצת ליגת העל", אמרו בקבוצה מהכרמל. המתחם תוכנן הוקם על ידי החברה הכלכלית לחיפה עבור עיריית חיפה.

אתמול חזרה הקבוצה לאימוניה לאחר הניצחון על בני סכנין ביום ראשון, שהחזיר אותה לראשות טבלת ליגת העל, והמאמן ניר קלינגר כהרגלו ערך אסיפה בה שיבח בעיקר את הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ עדן בן בסט. קפילוטו, שנפצע במהלך משחק אך החליט להישאר עד הסוף, ובן בסט שלא היה בכשירות מלאה, החליט לעלות למשחק וכבש את שער הניצחון. "קחו דוגמה מהשניים" אמר קלינגר לשחקניו. אגב בן בסט אומנם עדיין לא חזר לכשירות מלאה אך צפוי להיות בסגל בשבת הקרובה מול הפועל רעננה.

בן בסט. קלינגר החמיא לו
בן בסט. קלינגר החמיא לו (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, מאמן קבוצת הנוער נמרוד אסולין פוטר אתמול מהמועדון. בסביבתו של המאמן סיפרו כי הרקע לפיטורים היה העובדה שבחיפה רצו להוריד את אסולין לקבוצת הנערים א, ולהעלות במקומו את רם בן מיכאל לקבוצת הנוער. אסולין סירב ועל כך פוטר מהמועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי