בשביל בוזגלו: מכבי חיפה תערוך משחקי אימון בנובמבר

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הירוקים מתכננים מספר משחקי אימון כדי להכניס את הקשר לכושר. מזרחי ויחזור לאחר הפגרה, ורמוט צפוי לפתוח מול ק"ש. במועדון מקווים שהקהל לא יקרא ללוזון להתפטר כבר בפתיחה, קהת: "לא נעים ששורקים לנו בוז"

(גודל טקסט)
לאחר יום מנוחה תחזור היום (חמישי) מכבי חיפה לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול עירוני קריית שמונה. הירוקים מוטרדים מכמות הפציעות של הקבוצה בתקופה האחרונה ורק היום לאחר האימון יתברר מי מהשחקנים יהיה כשיר לשבת.


ברשימת הפצועים נמצאים עומרי בן הרוש, רז מאיר, ארנסט מאבוקה, רועי קהת ועומר דמארי. בחיפה מאמינים כי רוב הפצועים יחזרו לשורות הקבוצה והדאגה היא בעיקר למאבוקה וקהת שנמצאים בכושר מצוין במשחקים האחרונים. מי שבוודאות ייעדרו מהמשחק הם ניקיטה רוקאביצה ואופיר מזרחי, כאשר נראה כי הפציעה של מזרחי בעייתית והוא ייעדר גם מהמשחק מול בני סכנין ולמעשה יחזור רק לאחר הפגרה.




בחיפה מבינים את חשיבות הניצחון במשחק הזה ויודעים כי אז הצמרת הגבוהה תתרחק מהם באופן משמעותי. מי שצפוי לקבל קרדיט בהרכב הוא גילי ורמוט, ככל הנראה על חשבונו של קאיו. גם גיאורגי קוסטדינוב נמצא בתמונת ההרכב.


בדומה למשחק מול מכבי פתח תקווה גם הפעם נראה כי רוב האצטדיון בקריית שמונה יהיה מלא באוהדים ירוקים ובמועדון מקווים כי כמו מול בית"ר ירושלים, הקהל יעודד את הקבוצה ולא יתחיל בשריקות בוז או קריאות נגד לוזון כבר מהפתיחה. "כולנו מבינים את חשיבות המשחק הזה", אמרו הבוקר בחיפה.


מאור בוזגלו. רוצים להכניס אותו לכושר (ערן לוף)
מאור בוזגלו. רוצים להכניס אותו לכושר (ערן לוף)


בצוות המקצועי מתכננים מספר משחקי אימון במהלך חודש נובמבר כדי להכשיר כמה שיותר מהר את הקשר מאור בוזגלו, שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מול מכבי נתניה בסוף חודש נובמבר כפי שפורסם לפני כשבועיים בספורט1.


רועי קהת. שיפור ביכולת בתקופה האחרונה (עדי אבישי)
רועי קהת. שיפור ביכולת בתקופה האחרונה (עדי אבישי)


קהת: "לא נעים ששורקים לנו בוז"
רועי קהת אמר לקראת המשחק מול ק"ש: "אני מרגיש טוב בשלושת המשחקים האחרונים מאז שנכנסתי להרכב. הסיבה כי הקבוצה מתגבשת ומתחברת ואנחנו נראים טוב כקבוצה. במשחק מול עכו היינו נחמדים מדי ולא היינו צריכים לספוג את השערים שספגנו. עשינו שם טעויות שאנחנו עובדים עליהם באימונים ורואים את המהלכים בווידאו. אין ספק שהיינו צריכים למנוע את השער השני עוד כאשר הכדור היה במחצית המגרש וזה לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו אבל נמשיך לעבוד קשה ואני מקווה שזה לא יקרה בעתיד".


למה הולך קשה מתחילת העונה: "אם מסתכלים על כל הקבוצות שנבנו מחדש אז לוקח זמן להתחבר ואנחנו מבקשים מעט סובלנות מהקהל וזה לא פשוט כי הקהל הזה ראה אכזבות בשנים האחרונות".



באיזה תפקיד מעדיף לשחק: "אני מרגיש נוח בתפקיד בו אני נמצא היום כאשר יש לנו קשר אחורי אחד ואני נמצא מעט קדימה יותר. אנחנו עובדים על זה באימונים, זה נותן לנו דינאמיות ויש לנו מספר שחקנים שיכולים למלא את התפקיד הזה. אני חושב שבמשחקים האחרונים ראינו קישור דינאמי בהרבה דקות אבל אנחנו צריכים להתמיד לעשות אז יותר ובמשך כל תשעים הדקות".


אוהדי מכבי חיפה. רק שלא יקראו בוז כבר מההתחלה (דני מרון)
אוהדי מכבי חיפה. רק שלא יקראו בוז כבר מההתחלה (דני מרון)


כמה קשה לשחקנים לשמוע את הקהל קורא לפיטורי לוזון: "קודם כל בכדורגל יש אחריות לא פחות גדולה לשחקנים מאשר למאמן. לשמוע את הקהל שורק לנו בוז או למאמן זה לא עושה לנו טוב. בתור שחקן מקצוען למדתי לא לשמוע לרחשי רקע במהלך משחק אבל כאשר שומעים את הקהל שורק בוז בסיום אחרי שאנחנו חוזרים מפיגור 2:0 ל-2:2 כמו מול מכבי פתח תקווה אז זה לא נעים".


מה אתה חושב על כך שהקהל שממשיך לבקר את לוזון?
 "אנחנו לא יכולים לשלוט על הקהל ויש לו רצונות משלו. הייתי שמח שלא היו שורקים לנו בוז ומעודדים אותנו במשך כל 90 הדקות. אני חושב שגם בקהל מבינים כי שריקות הבוז מפריעות לנו אבל אין לי שום טענה אליהם כי מדובר בקהל מדהים".



האווירה חדר ההלבשה: "יש לנו חדר הלבשה מצוין. אחת הסיבות ששינה את היחס זאת העובדה שחיברו את שני חדרי ההלבשה שהיו בעונה שעברה. אני חושב שגם העובדה שהרבה שחקנים עברו לגור בחיפה עזר לאיחוד והרבה שחקנים יוצאים ומבלים ביחד גם אחרי אימונים".


גיא לוזון. האחריות לא רק עליו
גיא לוזון. האחריות לא רק עליו


הכנה לקראת קריית שמונה: "המשחק בשבת מאוד משמעותי עבורנו ואנחנו רוצים להיצמד לצמרת הגבוהה. אנחנו צריכים להסתכל על הטעויות שלנו וללמוד אותן ולא לחזור עליהן. המטרה חד משמעית לחזור מקריית שמונה עם כל שלושת הנקודות".



המגרש בק"ש: "אין ספק שזה משחק מאוד קשה כי קריית שמונה קבוצה ביתית וקשה לנצח אותה שם. היא גם קבוצה עם הרבה שחקנים מוכשרים. היא באה בלחץ וזה דווקא יכול לתת לה אנרגיות מיוחדות. יש לה הרבה שחקנים טובים שהיו פה והיום שם וירצו להוכיח את עצמם".



הקושי מול קבוצות שמצופפות
: "יש דברים שאנחנו צריכים לשפר, וגם מול קבוצות שמצופפות צריכים למצוא את הדרך להבקיע שערים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי