כבר מצאו מחליף? רפואה ייפגש הערב עם האחים ניסנוב

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

בהפועל תל אביב מנסים להתאושש אחרי עוד תצוגה רעה בלאומית, אך בין הצדדים קיימים פערים כספיים. רפואה גם דורש חיזוק משמעותי בינואר ולאדומים הוצעו מאמנים נוספים. מאמץ להכשיר את לקס ודגני לקראת כפ"ס

(גודל טקסט)

המשבר של הפועל תל אביב לא נעצר גם אחרי הפיטורים של מוטי איוניר. אתמול (שישי) האדומים סיימו רק ב-1:1 מול הפועל קטמון, למרות תמיכה מרשימה מצד הקהל באצטדיון המושבה. כעת במועדון מתפנים לשאלה המרכזית ביותר: מי יעמוד על הקווים במפגש הצמרת מול הפועל כפר סבא ביום חמישי הקרוב?

המועמד המוביל של איציק ושרון ניסנוב הוא קובי רפואה. המאמן, שעזב את מכבי פתח תקווה, צפוי להיפגש עם השניים הערב בתקווה להגיע להסכמות. על פי גורמים המקורבים למשא ומתן יש בין הצדדים פערים כספיים כאשר רפואה גם דורש חיזוק משמעותי בינואר. במקביל, בקבוצה הסבירו כי הם מחזיקים בהצעות נוספות: "הציעו לנו את שלומי דורה, אייל לחמן, ירון הוכנבוים וגם את מסאי דגו, אבל אנחנו נבחר את המאמן המתאים והטוב ביותר בשבילנו בקרוב". בסיום המשחק במושבה נפרדה נטלי שוסטר, שתוחלף במורדי דדון והצהירה: "מיציתי את עצמי במועדון, אני מאחלת להם לחזור לליגת העל".



דורה (ערן לוף) 

בנושא אחר, בקבוצה היו מעודדים מהיכולת של אור אוסטינד. אביחי ידין, שעדיין מתאושש מהפציעה, עשוי לשוב רק בסוף נובמבר. בקבוצה ינסו להכשיר את ניר לקס ואוראל דגני לקראת המשחק בחמישי כאשר על פי ההערכת 2,000 אוהדים יגיעו לאצטדיון לויטה. אצל קטמון, אבירם ברוכיאן סיפר בסיום: "לא קל להכניע שוער כמו אריק ינקו ממרחק כזה. הצלחתי לבלבל אותו בהכנה שלי לבעיטה, ואני הלכתי על בעיטה בסגנון של אורי מלמיליאן. זה כבוד ענק להבקיע שער בסגנון של אורי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי