צפו בתקציר: 0:2 לבית"ר ירושלים על הפועל אשקלון

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

גם בלי עידן ורד בסגל (חולה או ענייני חוזה?) הסתדרו הצהובים שחורים בקלות עם היריבה וכבשו מרגלי שכטר ועזרא. האורחים נותרו בתשעה שחקנים, ראלי וספורי הורחקו. הקהל קילל את טביב

(גודל טקסט)

בצל סערת עידן ורד רשמה בית"ר ירושלים ניצחון שלישי ברציפות והפעם גם בלי לספוג אחרי 0:2 על אשקלון. הסיפור עם ורד הסעיר את הקהל שלא הפסיק לקלל את הבעלים אלי טביב וחלק אף פרץ בקללות גזעניות (שהושתקו בידי רוב האוהדים יש לציין), וגם השער המהיר של איתי שכטר לא ממש הרגיע ואפילו לא הסלאסלום המרהיב של חן עזרא שקבע את תוצאת המשחק אין ספק שהדי הפרשה הזאת ילוו אותנו עוד השבוע.

מאז בואו של בני בן זקן חל שינוי בקבוצה, שני שערים בלבד בשלושת המשחקים האחרונים וההגנה נראית הרבה יותר מסודרת למרות שאנטואן קונטה הוא לא ממש בלם. גם עופר ורטה שתפס את משבצת המגן הימני שהיתה של קונט מהווה עד כה הפתעה נעימה. בן זקן, תלמידו של ברק בכר ומבית מדרשו של אלי גוטמן, ממשיך לשחק הרבה יותר מבוקר ובניגוד ל-DNA של הצהובים שחורים אבל כל עוד יש תוצאות מי יבוא בטענות.

אשקלון היוותה אכזבה קשה. נכון שיובל נעים משחק פתוח והקבוצה שלו כבשה עד כה בשבעה משמונת משחקי הליגה, אבל איזו נאיביות. הגנה פרוצה, התקפה רכה וחוסר אחריות. לגמור משחק בתשעה שחקנים? איפה אנחנו בדרבי של בלגרד.  


ורד. תגידו הוא נראה לכם חולה? (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס (פול אדגר 76), אריק סאבו, ז'אורז'יניו (יוסי בניון 57), חן עזרא, איתי שכטר.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, עוז ראלי (הורחק 80), טל מכלוף, אבי מלכה, שי חדד (רודי חדד 46), מושיקו לוגסי, שון מלכה (עידן בנבנישתי 61), מירקו אורמוש, טל איילה, רמזי ספורי, יוסיפ איבנצ'יץ'.


מהלך המשחק
דקה 1 – אוהדי בית"ר לא קיבלו את נימוקי המועדון בקשר לעידן ורד, שאגב יושב ביציע ולא עם כוס תה ותרופות בבית, וקוראים ללא הרף בשמו. גם יוסי בניון התקבל בתשואות בתחילת המשחק. אלי טביב מנגד זכה לקללות.


טביב. מעניין איזה וירוס יש לעידן ורד? (דני מרון)

דקה 5, 0:1 לבית"ר – קרן למארחת, הגנת אשקלון חלמה ואפשרה לשכטר לדחוק מקרוב את אחד השערים הקלים בקריירה.


בית"ר ירושלים חוגגת שער מהיר (דני מרון)

דקה 16 – איבנצ'יץ' חדר לרחבה אבל ורטה הסתער עליו וחילץ את בית"ר ממצב מביך.


ורטה. הפתעה נעימה מאז שהגיע (דני מרון)

דקה 22 – ז'אורז'יניו מכניס כדור עומק נהדר לוורטה שהתחלק ברחבה וההזדמנות הלכה לאיבוד.


שכטר. ממלא את חסרונו של ורד (דני מרון)

דקה 24 – החמצה ענקית של ספורי. עוז ראלי פרץ מימין והעביר לספורי, קונט חלם (טוב הוא לא בלם) אבל החלוץ של אשקלון שקבר בעונה שעברה בטדי את בית"ר בעט מהפעם ממצב של 100% לחוץ.


דקה 38, 0:2
– קלאודימיר עשה עבירה על איילה, צביקה לוי התעלם וסאבו הוציא את חן עזרא למתפרצת סילונית אותה סיים הקשר בבעיטה לרשת של איינגובה.


עזרא. בעונה טובה בבית"ר (דני מרון)

דקה 45 – יובל נעים זעם על השריקה שלא נשרקה לטובת קבוצתו והובילה לשער השני של בית"ר וליווה בצעקות את השופטים אך למזלו לא הורחק.


שחקני אשקלון מתווכחים עם השופט. לנעים זה כמעט עלה בהרחקה (דני מרון)

דקה 52 – סלאלום מרהיב של דוד קלטינס הסתיים בבעיטה אדירה מקרוב והדיפה לא פחות טובה מאיינוגבה. יכול היה להיות אחד משערי העונה, אבל היה מעולה לקלטת לארסנל.


דקה 58
– מתפרצת נדירה של אשקלון, הייסטר עשה חור בצד שמאל וקליימן יצא בזינוק והדף את הרוחב של ראלי, רגע לפני שאבינצ'יץ' דחק אותו לרשת.

דקה 67 – עוד מתפרצת של אשקלון הסתיימה במסירה גרועה של טל איילה לאנטואן קונט וההזדמנות אבדה.

דקה 74 – קלאדומיר בעט מ-18 מ' כדור חופשי לא חזק מספיק ואיינוגבה קלט.


בן זקן. כתלמיד מבית מדרשו של גוטמן יודע להעמיד קבוצה על המגרש (דני מרון)

דקה 80 – עזרא פיטם את בריהון המחליף בכדור עומק שהשאיר אותו בעמדה מצוינת אלא שראלי הפיל אותו וראה את האדום. בניון בעט את הכדור החופשי לחומה ולקרן ודקה אחר כך נגח משלושה מטרים לידיים של אינגובה. 


דקה 89
– ספורי תיקל בפראות את פול אדגר המחליף וראה אדום ישיר מוצדק.


ורד עם האפסנאי מאיר הרוש. העיקר שדאגו לו לביגוד חם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי