צפו בתקציר: מכבי חיפה נכנעה 1:0 אצל קריית שמונה

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום | צילום: סוכנות ג'יני

הירוקים שוב נראו רע, החמצות ענק של ריאן וגוזלן עוד השאירו אותם במשחק, אבל אחמד עאבד עלה מהספסל והעניק לסילבס נקודות יקרות. האוהדים קראו ללוזון להתפטר אחרי הירידה למקום השמיני

(גודל טקסט)

אחרי העפלה לחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי האחרון, מכבי חיפה התארחה הערב אצל עירוני קריית שמונה בתקווה לרשום ניצחון נוסף אחרי הדו קרב מהנקודה הלבנה באמצע השבוע ולהמשיך בייצור מומנטום חיובי. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד, הירוקים שוב יצאו מנוצחים, אחמד עאבד כבש את השער היחיד במשחק וקבע 0:1 לעירוני קריית שמונה שמשמעותו מחזור שלישי ברציפות למכבי חיפה ללא ניצחון.

הירוקים הגיעו להתמודדות מהמקום השישי כשבמאזנם 11 נקודות ובתקווה לשוב למסלול הניצחונות, אבל אחרי תיקו מול מכבי פ"ת והפסד לבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, הם שוב נכנעו בקריית שמונה – אצטדיון בו הפסידו ארבעה משחקים ברציפות "על האפס", המעידה הערב עלתה להם בירידה למקום השמיני בטבלה ואחרי תשעה מחזורים הם עם שלושה ניצחונות בלבד העונה.

אוהדי מכבי חיפה, שמוחים בשבועות האחרונים נגד המאמן גיא לוזון, הגיבו בשריקות בוז כבר בירידה להפסקה, אז עוד התוצאה הייתה מאופסת, ומיד אחרי שערו של אחמד עאבד המחליף החלו לשרוק בוז ולקרוא פעם אחר פעם למאמן גיא לוזון להתפטר.

כחלק מהשינויים התכופים בהרכב הירוקים, רמי גרשון פתח כקפטן מכבי חיפה וגילי ורמוט ונטע לביא שבו ל-11 על חשבון גל אלברמן וקאיו שסופסלו, אבל שיפור לא היה וכאמור גם נקודות לא הושגו. הפעם, אולי בניגוד למשחקים קודמים, ספק אם לוזון יוכל לומר שהוא ראה דברים חיוביים מקבוצתו. מיד עם סיום המשחק, במקביל לקריאות האוהדים לגיא לוזון, הם קראו בשמו של חיים סילבס, שחקן הקבוצה בעבר ותוצר מחלקת הנוער של המועדון, כדי שיחליף את מאמנם הנוכחי. כששחקני מכבי חיפה הגיעו בסיום ליציע כדי להודות לאוהדים, הקהל הגיב בבוז ושלח אותם שפופים לחדרי ההלבשה.


הפנים אומרות הכל. לוזון ערך שינויים ב-11, אבל היכולת לא השתנתה (סוכנות ג'יני)

מנגד, החבורה של חיים סילבס הגיעה מעודדת מהניצחון על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו באמצע השבוע ובזכות הניצחון הביתי הערב הצליחה לקטוע רצף של ארבעה מחזורי ליגה ללא ניצחון. חיים סילבס ושחקניו, לפחות זמנית, מדורגים במקום השישי עם 12 נקודות במאזנם.

הרכבים
עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, עידו דוידוב (אחמד עאבד, 64), איסמעיל ריאן (דידייה ברוסו, 78), נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, נטע לביא, גאורגי קוסטדינוב (קאיו, 67), רועי קהת, סינטיהו סלליך (מוחמד עוואד, 83), גילי ורמוט (עומר דמארי, 73), סטפנוס אתנסיאדיס.


מהלך משחק

דקה 11: איזו החמצה ענקית של המקומיים. אמיר נאסר העביר רוחב משמאל, העמיד את איסמעיל ריאן באחד על אחד ולמזלה של מכבי חיפה הכדור פגע בדוס סנטוס ויצא רק לקרן.


קוויאר מתקשה להאמין שקבוצתו לא עלתה ליתרון (סוכנות ג'יני)

דקה 16: הזדמנות טובה גם למכבי חיפה. רועי קהת מצא את עצמו עם הכדור במרכז הרחבה, אבל בעט החוצה.

דקה 36: סאן מנחם הגביה משמאל, שחקני ק"ש התקשו להשתלט על הכדור ואילו ההגנה הירוקה התקשתה להרחיק, הכדור הגיע על עדן שמיר שמכ-16 מטרים בעט כדור שנבלם ויצא לקרן.


שמיר וסלליך נאבקים על הכדור (סוכנות ג'יני)

דקה 41: עוד החמצה גדולה לקריית שמונה. הפעם ריאן על תקן המבשל, גוזלן שנגח ממטרים ספורים מעל השער הוא שהחמיץ.

דקה 43: מכבי חיפה מצאה את המסגרת של איתמר ניצן, אחרי שקהת הצליח להחליק את הכדור ממצב נייח, אבל השוער היה עירני וקלט.


קהת. בניסיונו השני במשחק הוא מצא את המסגרת (סוכנות ג'יני)

דקה 60: המחצית השנייה חלשה במיוחד וההזדמנות הראשונה נרשמה על ידי נטע לביא, שבעט חלש לידיו של ניצן.

דקה 62: הזדמנות טובה למכבי חיפה. סלליך דהר בשמאל והגביה לרחבה, קלאוס הגיע ראשון ונגח היטב, אולם זה היה כמעט מקצה הרחבה ולשוער המקומי לא היה חסר זמן כדי להגיב ולקלוט.

דקה 69, 0:1 לעירוני קריית שמונה! חיים סילבס ושחקניו ביתרון מוצדק. אחמד עאבד, שעלה מהספסל, כבש את שערו הראשון העונה בליגה – והראשון שלו באצטדיון בקריית שמונה ב-2017 – אחרי שפריצה נפלאה של האסלביינק משמאל סידרה לו אחד על אחד מול גלזר ומשם הדרך לרשת קצרה.

דקה 76: קאיו ניצל הרחקה רעה של הגנת ק"ש ובאחד על אחד בעט לפינה הרחוקה של ניצן, ששלח את הרגל והציל שער בטוח.

דקה 78: כמו בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, אוהדי מכבי חיפה בחרו להשתמש באמל"ח, זרקו רימון עשן לכר הדשא ומעבר להפסקת המשחק לזמן קצר הובילו לכך שמכבי חיפה תעמוד לדין. בנוסף נעצרו חמישה מאוהדי הקבוצה ביציע עקב תקיפת שוטר סמוי וקטטה ביניהם.


אוהדי מכבי חיפה מתפרעים (סוכנות ג'יני)

דקה 90: עמוק בתוך תוספת הזמן, הגבהה מימין הציבה את קלאוס במצב נוח, אולם הנגיחה שלו חמקה ליד קורת השער והתגלגלה החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי