בראון צפוי להמשיך בקישור של ב"ש, אוחיון יפתח?

וובה בראון
וובה בראון | דני מרון

האלופה תתארח אצל מ.ס אשדוד (ראשון, 21:00) ומסתמן כי ג'ון אוגו יזכה למנוחה לקראת סטיאווה בחמישי, טרם הוחלט בנוגע למיגל ויטור. מלמד עשוי להיכלל בסגל לראשונה. גדי קינדה ישוב ל-11 של עמיר תורג'מן

(גודל טקסט)
אוהדי הפועל באר שבע לא נשארו אדישים לרמזים העבים ששיגר לעברם המאמן ברק בכר, ויותר מ-2,000 מהם צפויים "להשתלט" מחר (ראשון, 21:00) על אצטדיונה צר המידות של מ.ס. אשדוד.


כזכור, במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום חמישי האחרון אמר בכר כי מדובר מבחינתו בסוג של משחק עונה, והזהיר את שחקניו מפני הקושי הצפוי להם במגרש שהאווירה השוררת בו היא לא אידאלית.




הדרבי הדרומי הוא גם דרבי פרטי מבחינתם של חברי הסניף האשדודי בטרנר. מתוך שלושת שחקני הרכש בוגרי האקדמיה של ג'קי בן זקן שנחתו בבירת הנגב, רק מיכאל אוחנה כשיר לחלוטין להתמודדות מול חבריו לשעבר. הבלם חאתם עבד אלחמיד ייעדר בגלל עונש הרחקה ואילו ניב זריהן בשלבי התאוששות סופיים מפציעתו ולא ברור אם יהיה בסגל.



היחיד שכשיר מבין "האשדודים" של הפועל ב"ש (עדי אבישי)


האלופה כבר הוכיחה את כושר האלתור הגבוה שלה ובצוות המקצועי לא מתרגשים מהחיסורים במרכז ההגנה ובקישור האחורי. על רקע ריבוי הניחושים בעניינו של מיגל ויטור (יחזור לסגל? יישב ביציע?), גוברות ההערכות שמתן אוחיון ימלא את החוליה החסרה ויפתח כבלם שני לצדו של לואי טאהא. וובה בראון שמילא היטב את מקומו של ג'ון אוגו הפצוע בניצחון על מכבי תל אביב (1:2), עשוי להחליף אותו גם מחר בערב. הגרזן הניגרי לא הסתיר את רצונו לחזור כבר עכשיו לעניינים ואפילו העלה לרשתות החברתיות קטע וידיאו קצר המתעד אותו עורך אימון מלא בפרופיל גבוה.


בשורות מעודדות התקבלו מכיוונו של גיא מלמד, הרכש ממכבי פתח תקווה, שהחלים מניתוח בקע. אם לא יחולו עיכובים נוספים, צפוי מלמד להיות בסגל לראשונה מאז הצטרפותו למדים האדומים. על המקום הבודד בחוד ההתקפה יתמודדו החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט ובן שהר, כובש השער השני נגד מכבי ת"א. 


האלופה מחפשת ניצחון ליגה שלישי ברציפות שיצמיד אותה לפסגה, וחושבת גם על סטיאווה בוקרשט, יריבתה ביום חמישי במחזור הרביעי של הליגה האירופית. במסגרת חלוקת העומסים נוטה בכר לוותר על שירותיו של אוגו באשדוד, בהנחה שעוד כמה ימי מנוחה ישפרו את סיכוייו לשחק נגד הרומנים. 


שבוע עמוס צפוי לצבא האדום המלווה את הקבוצה. אחרי הקפיצה לאשדוד, צפויים כ-2,500 אוהדים אדומים ללוות את הקבוצה מבירת הנגב למשחק החוץ מול סטיאווה בוקרשט, כאשר הרכבת האווירית תופעל ממחר עד יום רביעי.



אוגו. בתקווה יהיה כשיר לפתוח מול סטיאווה (דני מרון)


מסע פחות נעים לאירופה מתוכנן למחצית חודש נובמבר, מועד הקראת כתב האישום נגד הבלם שיר צדק בגין שימוש בחומרים אסורים. ההליך המשפטי יתקיים במוסדות השיפוטיים של אופ"א בשווייץ וצפוי להימשך מספר חודשים. למרות שלא חויב לעשות זאת מבחינת חוקי אופ"א, צדק השעה את עצמו מפעילות בתיאום עם ראשי המועדון.


קינדה יחזור להרכב באשדוד, תורג'מן מכין מערך מעובה

מ.ס. אשדוד תארח את האלופה הפועל באר שבע, אחרי שהעפילה במחזור הקודם מעל הקו האדום לאחר ניצחון חוץ על בני יהודה 1:2. המאמן עמיר תורג'מן צבר 4 נקודות בשני המשחקים אותם ניהל לאחר שמונה לתפקיד במקומו של ראובן עטר. להרכב יחזור גדי קינדה שהודח מההרכב הפותח נגד בני יהודה בשל איחור לאימון, כשגם דן ביטון עשוי לקבל את חולצת ההרכב הפותח נגד קבוצתו לשעבר. 


באימונים שקיימה הקבוצה השבוע הכין הצוות המקצועי  בראשותם של עמיר תורג'מן וארז בלפר מערך מעובה במרכז המגרש כדי לסגור ולצופף מול הפעולות המתחילות אצל השחקנים היצירתיים של המאמן ברק בכר ובראשם דן איינבינדר ומאור מליקסון וסגירה של מסירות לעברו של טוני וואקמה, אותו יקבל לשמירה המגן הימני בנצי מושל. עמיר תורג'מן ינסה להוביל מהלכים של התקפות מעבר מתפרצות אותם יוציאו קדימה תום מונד יובל יעקובוביץ' או דן ביטון וגדי קינדה, השחקן עם היכולת היצירתית והבעיטה מחוץ לרחבה. חן עזריאל, שנפצע בסוף השבוע באימון, נבדק וסובל משבר בקרסול.



קינדה. ישוב להרכב אחרי שנענש ועלה מהספסל (לירון מולדובן)


הרכבים משוערים
מ.ס אשדו
ד: ירדן קרישטול, בנצי מושל, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ' (דן ביטון), גדי קינדה, דין דוד (אדילסון באהיה), מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.


הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, לואי טאהא, מתן אוחיון, מיהאי קורהוט, וובה בראון (ג'ון אוגו), מהראן ראדי (מיכאל אוחנה), דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר (תומאש פקהארט).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי