ניר קלינגר: "יש לי ניסיון בצמרת, אני מקרין זאת לשחקנים"

קלינגר
קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה החמיא לשחקניו אחרי ה-0:2 על רעננה. הבעלים יואב כץ: "מוקדם לצאת בהצהרות". רסקי שכבש ובישל: "כל מושאל רוצה לחזור למכבי ת"א". בונדר הודה: "אשוב לעמדת העוזר ואחזור חזק". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה לנצח ולשמור על המקום הראשון בטבלה, תוך שהפכה העונה לקבוצה הבכירה של עיר הכרמל. היום (שבת) היא ניצחה את הפועל רעננה 0:2 בסמי עופר לעיני 5,500 מאוהדיה, שחגגו דקות לאחר שריקת הסיום גם את הפסדה של מכבי חיפה בקריית שמונה. הפועל חיפה לא הפסידה העונה והניצחון היה הרביעי ברציפות שלה על האפס. 

מאמן האדומים ניר קלינגר אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד מורכב נגד קבוצה עם סגנון שונה, כזו שמשחקת על כדורים ארוכים. נערכנו לכך. יחד עם זאת, יש לנו עוד מה לשפר. לא היינו מספיק דומיננטיים. ידענו שרעננה משחקת בשיטה מסוימת ועמדנו נכון. אני מצדיע לשחקנים. זאת חוויה לאמן אותם".

קלינגר נשאל אם יש לחץ מעצם ההמצאות הפסגה והבהיר: "המעמד לא מלחיץ אותי. יש לי ניסיון ממעמדים כאלה. כבר הייתי בסיטואציות דומות ואני מקרין מכך לשחקנים שלי שמבינים את מיקומם ולא נבהלים ממנו. יש להפועל חיפה קבוצה לוחמת בצורה יוצאת מהכלל. יש לנו גם ספסל טוב והרכב טוב שרץ. ידענו לנצח שלושה משחקים שבהם היינו פייבוריטים וזה אומר לי משהו. זה לא עניין של מה בכך. את עדן בן בסט אני צריך בריא ואני מכניס אותו חזרה למשחק לאט לאט. אני אומר שוב, עם שחקנים כאלה, אתה הופך להיות מאמן הרבה יותר טוב".

אחד המצטיינים במשחק, רוסלן ברסקי שסיים עם שער ובישול, הוסיף: "אני מושאל ממכבי תל אביב ואין ספק שכל אחד במצב כזה רוצה לחזור לשם, אבל כרגע אני שחקן של הפועל חיפה. טוב לי כאן. הקבוצה מהווה בית חם ומציגה יכולת נהדרת. אני רוצה להישאר כאן".


שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים (ערן לוף)

לעומת זאת, מאמנה הזמני של הפועל רעננה, דני בונדר שלא סביר שימשיך על הקווים גם במחזור הבא, היה אופטימי: "נגיד את האמת, יש פערים בין הקבוצות. למרות זאת נראינו בסדר, אבל אנחנו יוצאים מפה בלי הנקודות. השבועיים האחרונים נראו טוב ואין לי תלונה אחת לשחקנים. אנחנו מנסים להוציא את המיטב מחומר השחקנים שיש לנו. אני אוהב אש ואוהב להתמודד עם דברים קשים. אני לא אוהב שהחיים שלי קלים יותר. נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

על מעמדו כמאמן, לאור העובדה שאינו מחזיק בתעודת פרו: "אסור לי לעמוד על הקווים, כי אין לי תעודת פרו. זה נכון ואני צריך ללמוד ולהשיג את התעודה. אחזור להיות עוזר מאמן. לא האמנתי שכבר אחרי שמונה מחזורים אהיה מאמן ראשי, אך אל דאגה, אחזור למקום הטבעי שלי כעוזר מאמן. אמשיך ללמוד ואחזור חזק יותר ומגובש יותר".

מי שעוד התייצב מול המיקרופונים היה הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שנותר מאופק הפעם: "זה רק מחזור תשיעי, רק 25 אחוזים מהליגה ויש עוד 75 אחוזים.  מוקדם לצאת בהצהרות. רעננה קבוצה מאוד טובה ולשמחתי הם לא ניצלו את ההזדמנויות שהיו להם ואנחנו ניצחנו. כרגע אני חושב איך לשחק טוב יותר בשבוע הבא נגד נתניה ואחרי זה נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה ואז נחשוב על חיזוק. אני אומר שוב, אחרי 25 אחוזים מהליגה אין שום סיבה לשמוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי