ליאור לוי החל להתאמן בהפועל אשקלון, צפוי לחתום בקרוב

שחקני אשקלון מתווכחים
שחקני אשקלון מתווכחים | דני מרון

המגן אמור להחליף את אלעד גבאי. במועדון בוחנים אפשרות לנקוט בצעדים משמעתיים למיגור תופעת המורחקים: "זו בושה, לא נעבור על כך בשתיקה". צפו בתקציר ההפסד לבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

חמישה כרטיסים אדומים בתשעה מחזורים, זהו ההספק של הפועל אשקלון שסיימה גם את משחקה אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים בחסרון מספרי ונכנעה 2:0. הפעם אשקלון כבר ראתה איך שני שחקנים שלה מורחקים, לא אחד, אחרי שעוז ראלי ורמזי ספורי ראו את הכרטיסים האדומים מהשופט צביקה לוי.

מדובר בשבוע שלישי ברציפות שהקבוצה של יובל נעים – שרשמה משחק רביעי ברצף ללא ניצחון (הפסד שני רצוף) – רואה כרטיס אדום. במחזורים הקודמים היו אלה טל איילה (ב-1:1 מול מ.ס אשדוד) ומילאן סמיליאניץ' (3:1 למכבי פתח תקווה). הקשר הסרבי נקנס בשבוע שעבר, אך כנראה שהמסר לשחקנים לא עבר ובקבוצה מתכוונים להמשיך לנקוט בצעדים כדי למגר את התופעה.

"כל אדום שהוא לא ספורטיבי ולא חלק מהמשחק לא יעבור בשתיקה", אמר גורם בקבוצה. "האדומים האלו שאנחנו סופגים הם בושה", הוסיפו במועדון. גם רודי חדד – שאמש לא פתח בהרכב – עלול להיקנס על האדום שקיבל מול הפועל עכו אי שם במחזור הרביעי. חדד אומנם הזמין את הקבוצה לארוחה, אך עוד אחרי האדום של סמיליאניץ' החליטו בקבוצה על הצעד שכן המסר כנראה לא עבר. יחד עם זאת, על אף שבקבוצה אין טענות לגבי ההרחקות לשופט צביקה לוי, בנוגע לשער השני דווקא יש.


נעים. ביקורת קשה נגד השופט והאיגוד (דני מרון)

המאמן יובל נעים לא הסתיר את כעסו ("הרמתי גבה על המינוי עוד לפני המשחק") שכן לטענת אשקלון במהלך שהחל בחצי המגרש של בית"ר הייתה עבירה על טל איילה. באשר לצד המקצועי, נעים בחר ללכת על הרכב התקפי כשהעדיף לפתוח עם שון מלכה, ששוב גילה יכולת טובה, ב-11, ולשחק עם קשר אחורי קלאסי אחד בלבד – מושיקו לוגסי. "אנחנו לא קבוצה שמפחדת העונה", הסבירו בקבוצה את המערך ההתקפי. יחד עם זאת, באשקלון הביעו תסכול מחוסר המחץ. "שוב הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם", אמרו בקבוצה שחוזרת למה שנראה כמו מימדיה הטבעיים.

באשקלון בינתיים לא נכנסים לפאניקה ולוקחים בחשבון את העובדה שאת הנקודות מול הקבוצות שצפויות להילחם בתחתית כגון הפועל עכו, הפועל רעננה ו-מ.ס אשדוד הקבוצה כן לקחה. בנוסף, ישנו עניין החיסורים כשפרט להרחקות, ישנן היעדרויות בשל פציעות. ברניסלב יובאנוביץ' (שריר התאומים) וגודנס אג'אי (שריר הירך האחורי) נעדרו גם אמש, כשאלעד גבאי כידוע סיים את העונה עקב הקרע ברצועה הצולבת. לפחות לגבי אג'אי, נראה כי הניגרי יהיה כשיר למשחק ביום שני הבא בסלה מול עירוני קריית שמונה ואמש הוחלט שלא לרשום אותו במטרה שלא לסכנו.

ליאור לוי. יחליף את גבאי (דף ארגון האוהדים B.H 2013)
ליאור לוי. יחליף את גבאי (דף ארגון האוהדים B.H 2013)

בתוך כך, המגן ליאור לוי החל להתאמן עם הקבוצה של יובל נעים. לוי (30) אמור להיות מחליפו של אלעד גבאי, שגמר את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת בברכו. באשקלון רוצים לצרפו, אך הדבר כפוף גם למציאת פתרון תקציבי, שכן באשקלון לא רוצים לפגוע במשכורתו של גבאי.

לוי היה אמור להצטרף העונה למכבי פתח תקווה, אך בסופו של דבר הוחלט שלא להחתימו. לאחרונה שמר המגן על כושר באופן אישישמו של לוי עלה במועדון ברגע שהבינו בקבוצה כי גבאי סיים את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי