הפועל חיפה בעננים: "אם הבאנו 5,000 אוהדים מול רעננה, זה אומר הכול"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | ספורט1

מוליכת הטבלה חגגה: "הכיוון הוא ברור - לסיים במקום הכי גבוה". כץ, שצפוי להיפגש עם קלינגר, הפתיע: "זה הניצחון השני ברציפות שבו אנחנו לא משחקים טוב. יש הרבה סממנים טובים"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ממשיכה במסע ההצלחות המרשים ובקבוצה מרוצים מעוד ניצחון ביתי והפעם מול הפועל רעננה. יותר מ-5,000 אוהדים עמדו דקות ארוכות בסיום המשחק וחגגו עם השחקנים ועם הבעלים יואב כץ, שבעצמו נראה מרוגש מקריאות העידוד של הקהל.

במועדון אומנם ממש לא מזכירים את המילה אליפות אבל הסכימו לומר הבוקר: "אם הבאנו 5,000 אוהדים מול רעננה, זה אומר הכול. הדרך שלנו מצוינת והכיוון הוא ברור – לסיים במקום הכי גבוה". כץ עצמו נשמע כהרגלו שונה לגמרי: "השחקנים משקיעים ועובדים שבוע אחרי שבוע, זה הניצחון השני ברציפות שבו אנחנו לא משחקים טוב. זה מראה על אופי מצוין, יש הרבה סממנים טובים. מתי אהיה מרוצה? אם תלמיד מקבל במבחן 65, זה ציון עובר, אבל מה האמא אומרת? הרבה יותר קל להגיע למקום הראשון מאשר להישאר שם. אני דוחף למצוינות בקבוצה שלי".

לא מן הנמנע כי הבעלים ייפגש בקרוב עם המאמן ניר קלינגר ולמרות כי הבעלים לא נוהג להציע הצעות לעונה הבאה לפני סיום העונה הנוכחית אז הפעם ימהר ויציע למאמן להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. קלינגר עצמו נשאל בסיום לגבי הפער של 12 נקודות בין קבוצתו ליריבה העירונית ואמר: "אנחנו לא מתעסקים בזה. הפועל חיפה מתעסקת בעצמה, אני חושב שאל לנו להסתכל למקומות שאנחנו לא צריכים להסתכל עליהם, אלא על היכולת שלנו. אנחנו מוכנים לכל משחק, אם זה הפועל באר שבע או רעננה. השחקנים לא עושים במכנסיים, לא מאבדים את זה, כמו שקורה להרבה קבוצות כמו הפועל חיפה. הקרדיט, וכץ יסכים איתי, הוא לשחקנים".

על היכולת ההגנתית של הקבוצה אמר: "רק שחקן אחד הוחלף מבין הרביעייה ההגנתית שלי. שמואל שיימן, ניסו קפילוטו ודור מלול נשארו. אבל מלבד גבריאל תמאש הבאנו גם שוער, והם משדרגים את ההגנה שלנו. אליפות? את זה אתם תגידו, אני לא חייב לומר. אני מכיר את שדה המוקשים הזה, יודע איפה לא לומר דברים שלא צריך להגיד". מי שבלט במשחק הזה היה הקשר רוסלן ברסקי שכבש גם את השער הראשון. הקשר אמר בסיום: "אין ספק שכיף לי פה. מהרגע הראשון התקבלתי בחום ובאהבה, הלוואי והייתי יכול להמשיך בהפועל חיפה. אני מתרכז בעבודה קשה, משחק אחרי משחק, כדי להמשיך ביכולת הזאת".

מאושרים. שחקני הפועל חיפה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי